Zo'n enorme verpakking met gekleurde inkt bedrukt voor 9 zakjes thee is niet heel erg eco.quote:Op dinsdag 17 december 2019 19:36 schreef fietsie het volgende:
9 zakjes thee in een doos zo groot als een tablet, met een hoop blaat erop hoe eco, hoe maatschappelijk verantwoord ondernemen, hoe UTZ, hoe Fair Tea Foundation.
Brrr.
quote:
Geen rolletje paardenrookvlees om een partje ei ook niet?quote:Op dinsdag 17 december 2019 19:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nog nooit paard gegeten. Had zelf een paard en het idee van paard eten vind ik hetzelfde als dat je kat of hond zou eten. Konijn eet ik daarom ook niet.
Jij hebt nooit een frikandel op?quote:Op dinsdag 17 december 2019 19:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nog nooit paard gegeten. Had zelf een paard en het idee van paard eten vind ik hetzelfde als dat je kat of hond zou eten. Konijn eet ik daarom ook niet.
Nee, nog nooit.quote:Op dinsdag 17 december 2019 19:39 schreef fietsie het volgende:
Geen rolletje paardenrookvlees om een partje ei ook niet?
Echt he?quote:Op dinsdag 17 december 2019 19:41 schreef Myraela het volgende:
Die chocolade ziet er vooral moeilijk lekker uit.
Vond het daarom laatst echt een verrassing om te zien dat paardenvlees uit alle supermarktverpakkingen snacks is gehaald, maar in frikandellen en kroketten uit de groothandels nog gewoon zit. Was bij keuringdienst van waarden oid. Dat wist ik echt niet.quote:Op dinsdag 17 december 2019 19:39 schreef Isabeau het volgende:
Die chocolade was bij mij al op geweest als dat vanmiddag in mijn kerstpakket zatquote:Op dinsdag 17 december 2019 19:41 schreef Myraela het volgende:
"Chocolade blokje melk met studentenhaver"quote:Op dinsdag 17 december 2019 19:41 schreef Myraela het volgende:
Oh echt! Ik heb geloof ik sinds ik met Jross samen ben nog nooit iets bij een snackbar gehaald. En dan al helemaal geen frikandel. Wel wat raar dat het daar nog wel in zit, maar niet in die in de supermarkt. Blijkbaar willen mensen geen paard in hun eten als ze een etiket lezen, maar dat doe je in de snackbar niet.quote:Op dinsdag 17 december 2019 19:42 schreef Myraela het volgende:
Vond het daarom laatst echt een verrassing om te zien dat paardenvlees uit alle supermarktverpakkingen snacks is gehaald, maar in frikandellen en kroketten uit de groothandels nog gewoon zit. Was bij keuringdienst van waarden oid. Dat wist ik echt niet.
Ik kan appelflappen maken.quote:Op dinsdag 17 december 2019 19:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb heerlijke koeken hier liggen, en nog een Gu toetje. Ook geen straf.
Of studentenhaver.quote:Op dinsdag 17 december 2019 19:42 schreef fietsie het volgende:
"Chocolade blokje melk met studentenhaver"
"Chocolade blokje roze met studentenhaver"
"Blokje pure chocolade met studentenhaver"
"Witte chocolade blokje met studentenhaver"
Het thema is denk ik chocolade.
Dat is ook een mogelijkheid.quote:
Ik vond dat echt heel achterbaks. Want dan wéét je als merk dus gewoon dat mensen het niet willen eten, maar verstop je het gewoon daar waar ze het niet kunnen lezen. Ik kom nooit in de snackbar, alleen voor bram patat. Maar misschien wel een keer een kroket in een eetcafe oid.quote:Op dinsdag 17 december 2019 19:43 schreef Isabeau het volgende:
Oh echt! Ik heb geloof ik sinds ik met Jross samen ben nog nooit iets bij een snackbar gehaald. En dan al helemaal geen frikandel. Wel wat raar dat het daar nog wel in zit, maar niet in die in de supermarkt. Blijkbaar willen mensen geen paard in hun eten als ze een etiket lezen, maar dat doe je in de snackbar niet.
Ja, dit dus, beter verwoordquote:Op dinsdag 17 december 2019 19:45 schreef Myraela het volgende:
Ik vond dat echt heel achterbaks. Want dan wéét je als merk dus gewoon dat mensen het niet willen eten, maar verstop je het gewoon daar waar ze het niet kunnen lezen. Ik kom nooit in de snackbar, alleen voor bram patat. Maar misschien wel een keer een kroket in een eetcafe oid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |