abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190501410
Eten bij Bombay Spice in Hengelo op 1 februari 2020:

* Lonaa,
* PdeHoog +1
* Fles
* Z80
* Kaatje
* minilot,
* Lucky_Strike/J
* Candaasje (ovb)
* Borisz (ovb)
* Uhmmpie
* Anthraxx
* DerLudolf
* mascara-klodder (ovb)
* Tele6 (klein ovb)
* Fietsie (zww)
* Zilverberk (ovb)
Volgens Kaatje ook Sunny als ze kan/zin heeft :+
Sta je er niet bij, even melden bij TS of een blauwe.

*Of bruin :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_190501419
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2019 19:36 schreef fietsie het volgende:

9 zakjes thee in een doos zo groot als een tablet, met een hoop blaat erop hoe eco, hoe maatschappelijk verantwoord ondernemen, hoe UTZ, hoe Fair Tea Foundation.
Brrr.
Zo'n enorme verpakking met gekleurde inkt bedrukt voor 9 zakjes thee is niet heel erg eco.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_190501428
Prima combi van TT en OP plaatje :D
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_190501440
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2019 19:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Frikandel?
pi_190501450
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2019 19:38 schreef Dr_Flash het volgende:
:D

Nog nooit paard gegeten. Had zelf een paard en het idee van paard eten vind ik hetzelfde als dat je kat of hond zou eten. Konijn eet ik daarom ook niet.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_190501463
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2019 19:39 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nog nooit paard gegeten. Had zelf een paard en het idee van paard eten vind ik hetzelfde als dat je kat of hond zou eten. Konijn eet ik daarom ook niet.
Geen rolletje paardenrookvlees om een partje ei ook niet?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_190501467
quote:

[..]

Jij hebt nooit een frikandel op?

konijn heeft een uitgesproken smaak
pi_190501472
Overigens is de OP nu bijgewerkt naar actueel
pi_190501483
TT _O_
Sterkheidsbaas van alles.
pi_190501487
Die chocolade ziet er vooral moeilijk lekker uit. :9
pi_190501499
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2019 19:39 schreef fietsie het volgende:

Geen rolletje paardenrookvlees om een partje ei ook niet?
Nee, nog nooit.

En vermengd met ander vlees zoals in een frikandel waarbij je niet specifiek proeft hoe paard smaakt vind ik niet zo erg. Al kan ik me ook niet herinneren wanneer ik voor het laatst een frikandel heb gehad. Niet de afgelopen jaren.
pi_190501505
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2019 19:41 schreef Myraela het volgende:
Echt he?

Zin in zoet :')
pi_190501514
quote:

Vond het daarom laatst echt een verrassing om te zien dat paardenvlees uit alle supermarktverpakkingen snacks is gehaald, maar in frikandellen en kroketten uit de groothandels nog gewoon zit. Was bij keuringdienst van waarden oid. Dat wist ik echt niet.
pi_190501517
quote:
Die chocolade was bij mij al op geweest als dat vanmiddag in mijn kerstpakket zat O-)
  dinsdag 17 december 2019 @ 19:42:51 #15
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_190501524
quote:
"Chocolade blokje melk met studentenhaver"
"Chocolade blokje roze met studentenhaver"
"Blokje pure chocolade met studentenhaver"
"Witte chocolade blokje met studentenhaver"

Het thema is denk ik chocolade.
pi_190501527
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 december 2019 19:41 schreef Lonaa het volgende:
Echt he?

Zin in zoet :')
Ik heb heerlijke koeken hier liggen, en nog een Gu toetje. Ook geen straf.
pi_190501545
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2019 19:42 schreef Myraela het volgende:

Vond het daarom laatst echt een verrassing om te zien dat paardenvlees uit alle supermarktverpakkingen snacks is gehaald, maar in frikandellen en kroketten uit de groothandels nog gewoon zit. Was bij keuringdienst van waarden oid. Dat wist ik echt niet.
Oh echt! Ik heb geloof ik sinds ik met Jross samen ben nog nooit iets bij een snackbar gehaald. En dan al helemaal geen frikandel. Wel wat raar dat het daar nog wel in zit, maar niet in die in de supermarkt. Blijkbaar willen mensen geen paard in hun eten als ze een etiket lezen, maar dat doe je in de snackbar niet.
pi_190501549
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2019 19:42 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik heb heerlijke koeken hier liggen, en nog een Gu toetje. Ook geen straf.
Ik kan appelflappen maken. :')
Maar ik wil ook minder dik zijn. Ugh.

Moet sowieso eens wat aan voorraad opeten, net als altijd, eigenlijk. Heb heel veel 'dingen' en restjes.
pi_190501551
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2019 19:42 schreef fietsie het volgende:

"Chocolade blokje melk met studentenhaver"
"Chocolade blokje roze met studentenhaver"
"Blokje pure chocolade met studentenhaver"
"Witte chocolade blokje met studentenhaver"

Het thema is denk ik chocolade.
Of studentenhaver.
  dinsdag 17 december 2019 @ 19:44:29 #20
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_190501560
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2019 19:44 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Of studentenhaver.
Dat is ook een mogelijkheid.
pi_190501577
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2019 19:43 schreef Isabeau het volgende:
Oh echt! Ik heb geloof ik sinds ik met Jross samen ben nog nooit iets bij een snackbar gehaald. En dan al helemaal geen frikandel. Wel wat raar dat het daar nog wel in zit, maar niet in die in de supermarkt. Blijkbaar willen mensen geen paard in hun eten als ze een etiket lezen, maar dat doe je in de snackbar niet.
Ik vond dat echt heel achterbaks. Want dan wéét je als merk dus gewoon dat mensen het niet willen eten, maar verstop je het gewoon daar waar ze het niet kunnen lezen. Ik kom nooit in de snackbar, alleen voor bram patat. Maar misschien wel een keer een kroket in een eetcafe oid.
pi_190501595
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2019 19:45 schreef Myraela het volgende:

Ik vond dat echt heel achterbaks. Want dan wéét je als merk dus gewoon dat mensen het niet willen eten, maar verstop je het gewoon daar waar ze het niet kunnen lezen. Ik kom nooit in de snackbar, alleen voor bram patat. Maar misschien wel een keer een kroket in een eetcafe oid.
Ja, dit dus, beter verwoord :Y
  dinsdag 17 december 2019 @ 19:48:27 #23
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_190501642
Ik zal het eens vragen de eerstvolgende keer dat ik hier door het bos langs de snackwagen fiets.
  dinsdag 17 december 2019 @ 19:52:56 #24
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_190501720
)(#@)(&%)(@#)%(@*$(T*@# stofzuiger kapot.

Echt niet dat ik daar nu eens zin in heb... maar zien of er onderdelen te koop zijn
(Niet dat ik iedere avond zuig --> kerstboom, naalden)
pi_190501739
Was niet bij alles volgens mij, maar ze zei wel bewust erbij dat sommige merken die het uit de supermarkt hadden gehaald, het in de groothandel nog wel deden. Dus niet ineens een ander merk oid. En het mocht niet bij kroketten die echt rundvleeskroket heten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')