Oreshkinquote:Op dinsdag 17 december 2019 20:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
Hoe hetgeen die excentrieke Rus ook al weer? Ik weet dat dit slecht is.
Baggy Trousers nog leuker. GreebeGod.quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:12 schreef KennyPowers het volgende:
One step beyond is leuker
Fittongod
Ja dus.quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:12 schreef El-Stinho het volgende:
Zou hij zijn trilpijlen nog hebben?
Aleksandr Oreshkin.quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
Hoe hetgeen die excentrieke Rus ook al weer? Ik weet dat dit slecht is.
Ja nee, zij dansen daar toevallig. Dat heeft nut. Meelopen daarentegen..quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:14 schreef vosss het volgende:
Waarschijnlijk is het al gevraagd ooit, maar hoezo moesten die walk on girls weg, want seksistisch dit dat alles, maar staan er wel nog gewoon van die sloeries op het podium? Hoezo zijn die niet ook weg dan? Ik bedoel dat is toch gewoon hetzelfde?! Waarom kan volgens de dartbond het 1 absoluut niet meer door de beugel, maar het ander wel?
Dat zijn danseressen geen sloeriesquote:Op dinsdag 17 december 2019 20:14 schreef vosss het volgende:
Waarschijnlijk is het al gevraagd ooit, maar hoezo moesten die walk on girls weg, want seksistisch dit dat alles, maar staan er wel nog gewoon van die sloeries op het podium? Hoezo zijn die niet ook weg dan? Ik bedoel dat is toch gewoon hetzelfde?! Waarom kan volgens de dartbond het 1 absoluut niet meer door de beugel, maar het ander wel?
En een vloerworp, God behoede ons.quote:
Dansen is nog een vaardigheid, terwijl lekker zijn en meelopen alleen maar seksistisch is.quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:14 schreef vosss het volgende:
Ik heb een pizza op, om ongeveer 18.25 uur.quote:Op dinsdag 17 december 2019 17:50 schreef wimderon het volgende:
[..]
@:heywoodu zit om 16:30 aan de piepers.
Was dat hun uitleg? Serieus?quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:14 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ja nee, zij dansen daar toevallig. Dat heeft nut. Meelopen daarentegen..
Gezonde pizza neem ik aan?quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb een pizza op, om ongeveer 18.25 uur.
Ging er een paar jaar geleden met 2-0 af toen hij dacht dat het best of 5 wasquote:
Inderdaad, belachelijk dat die vrouwen ooit die keuze mochten maken om zo hun geld te verdienen.quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dansen is nog een vaardigheid, terwijl lekker zijn en meelopen alleen maar seksistisch is.
Thuis. Ja.quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:15 schreef GwaiLow het volgende:
Waar is Kist eigenlijk? Is die zo extreem gezakt dat ie zelfs met al deze nobody's niet mee mag doen?
Melk erbij? @johannes_vermeerquote:Op dinsdag 17 december 2019 20:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Met melk?quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zjak vergelijkt een vloergod met een vloergodquote:Op dinsdag 17 december 2019 20:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En een vloerworp, God behoede ons.
Margherita. Altijd margherita.quote:
Was dat niet @Mexicanobakkerquote:Op dinsdag 17 december 2019 20:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Melk erbij? @:johannes_vermeer
Dat was @marcodejquote:Op dinsdag 17 december 2019 20:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Melk erbij? @:johannes_vermeer
Dat komt rond een uur of tien.quote:
Zo zien ze er anders wel uitquote:Op dinsdag 17 december 2019 20:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat zijn danseressen geen sloeries
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |