Doet mij denken aan de Amerika Quiz van Ajax vorig jaar waar Tadic niet eens wist wie Michael Jackson was (lol)quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:10 schreef StephanL het volgende:
Hij heeft wel weinig algemene kennis.
Vind dit soort dingen wel lachen. Gewoon een beetje slap geleuter. Neem het niet zo serieus allemaal johquote:Op dinsdag 17 december 2019 20:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Stop gewoon met zulke onzin
Liever goede interviews
Je verwacht wel erg veel.quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Stop gewoon met zulke onzin
Liever goede interviews
Niet gezienquote:Op dinsdag 17 december 2019 20:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Doet mij denken aan de Amerika Quiz van Ajax vorig jaar waar Tadic niet eens wist wie Michael Jackson was (lol)
Vorig jaar met die kaart was leuker.quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vind dit soort dingen wel lachen. Gewoon een beetje slap geleuter. Neem het niet zo serieus allemaal joh
Tering dit bestaat dus echt?quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
https://indebuurt.nl/eind(...)g-op-de-markt~16536/
Nee, als ze verder waren gekomen hadden ze het ook later uitgezonden.quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:11 schreef GwaiLow het volgende:
Leuk die spelletjes van Arjan haha. De vier die hebben meegedaan liggen wel allemaal al uit het toernooi. Cross, Dolan, Smith, White. Bizar..
Het Feather-effectquote:Op dinsdag 17 december 2019 20:11 schreef GwaiLow het volgende:
Leuk die spelletjes van Arjan haha. De vier die hebben meegedaan liggen wel allemaal al uit het toernooi. Cross, Dolan, Smith, White. Bizar..
Walk on girls lastig vallen op de plee.quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:09 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Beetje in Ingurland zitten, kutfilmpjes maken en fish n chips vreten, wat een leven.
ja dat wel. Soort Vakantieman revivalquote:Op dinsdag 17 december 2019 20:11 schreef DKUp het volgende:
[..]
Vorig jaar met die kaart was leuker.
Haha op een dinsdag ook echtquote:Op dinsdag 17 december 2019 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
https://indebuurt.nl/eind(...)g-op-de-markt~16536/
Aaah oke, werkt het zo!quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:12 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Nee, als ze verder waren gekomen hadden ze het ook later uitgezonden.
De werkelijkheid is altijd erger dan je kunt verzinnenquote:
Barney zal ook wel een poging gewaagd hebben?quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:11 schreef GwaiLow het volgende:
Oreshkinquote:Op dinsdag 17 december 2019 20:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
Hoe hetgeen die excentrieke Rus ook al weer? Ik weet dat dit slecht is.
oreshkinquote:Op dinsdag 17 december 2019 20:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
Oreshkinquote:Op dinsdag 17 december 2019 20:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
Baggy Trousers nog leuker. GreebeGod.quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:12 schreef KennyPowers het volgende:
One step beyond is leuker
Fittongod
Ja dus.quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:12 schreef El-Stinho het volgende:
Zou hij zijn trilpijlen nog hebben?
Aleksandr Oreshkin.quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ja nee, zij dansen daar toevallig. Dat heeft nut. Meelopen daarentegen..quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:14 schreef vosss het volgende:
Waarschijnlijk is het al gevraagd ooit, maar hoezo moesten die walk on girls weg, want seksistisch dit dat alles, maar staan er wel nog gewoon van die sloeries op het podium? Hoezo zijn die niet ook weg dan? Ik bedoel dat is toch gewoon hetzelfde?! Waarom kan volgens de dartbond het 1 absoluut niet meer door de beugel, maar het ander wel?
Dat zijn danseressen geen sloeriesquote:Op dinsdag 17 december 2019 20:14 schreef vosss het volgende:
Waarschijnlijk is het al gevraagd ooit, maar hoezo moesten die walk on girls weg, want seksistisch dit dat alles, maar staan er wel nog gewoon van die sloeries op het podium? Hoezo zijn die niet ook weg dan? Ik bedoel dat is toch gewoon hetzelfde?! Waarom kan volgens de dartbond het 1 absoluut niet meer door de beugel, maar het ander wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |