Barney ligt eruit helaas, u kunt overschakelen naar Pauw.quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:02 schreef Nober het volgende:
Oh Barney ligt eruit, dat wist ik niet.
twitter:KVE1985 twitterde op dinsdag 17-12-2019 om 20:01:31@Basmuijs in de studio 😍 #rtl7darts reageer retweet
watquote:Op dinsdag 17 december 2019 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
godver. Zit ik darts te kijken in een hotelkamer naast het open Eindhovens Kampioenschap Fluitketelcurling. Enkel glas natuurlijk ook nog. Ik hoor niks
Je mist de analyse van Bas Muijsquote:Op dinsdag 17 december 2019 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
godver. Zit ik darts te kijken in een hotelkamer naast het open Eindhovens Kampioenschap Fluitketelcurling. Enkel glas natuurlijk ook nog. Ik hoor niks
Gelukkig is het Maijeraids die ik niet hoorquote:
VAN PRAAGEDquote:Op dinsdag 17 december 2019 20:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
We kunnen Twente zo weer uitlachen.
Pics!quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Wie fluit er?quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Zit ik darts te kijken in een hotelkamer naast het open Eindhovens Kampioenschap Fluitketelcurling.
ja ik zie het. Zei hij wat zinnigs?quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je mist de analyse van Bas Muijs
Neequote:Op dinsdag 17 december 2019 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ik zie het. Zei hij wat zinnigs?
Gelukkig ben jij ook al bijna een BN'er, kan jij er volgend jaar zitten.quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:07 schreef El-Stinho het volgende:
De zwakte van De Zwaan is juist dat hij beneden zijn niveau gooit tegen toppers óf hij weet telkens een manier te vinden om duels te verpesten.
Telt dit als Heerlijke dartavond?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |