Handhaving?quote:
Jezus ben zo blij dat ik IRL zo fucking braaf ben qua relaties etc.quote:Op dinsdag 17 december 2019 00:46 schreef 00wildchild het volgende:
Hij heeft week dikke neus gehad heb m verkeerd geraakt met zijn eigen handboeien oeps
Ik ook. Anders was het niet best geweest. Elke week raak.quote:Op dinsdag 17 december 2019 00:48 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Jezus ben zo blij dat ik IRL zo fucking braaf ben qua relaties etc.
Marechaussee?quote:
Halloe ik ga niet zomaar met iemand naar bed.quote:Op dinsdag 17 december 2019 00:48 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Jezus ben zo blij dat ik IRL zo fucking braaf ben qua relaties etc.
Zie nieuwe TTquote:Op dinsdag 17 december 2019 00:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik had “het gaat hier over keiharde neuqsex”
Ik hoef geen relatie meer, dan maar geen seks. Heb genoeg aan mijn dildo's.quote:Op dinsdag 17 december 2019 00:50 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Halloe ik ga niet zomaar met iemand naar bed.Kwaliteit boven kwantiteit en kan al mijn dromen beleven in het echt nu
quote:
FUCK LURKERS HOEREZONENquote:Op dinsdag 17 december 2019 00:51 schreef 00wildchild het volgende:
Oké hier komen lurkers op af I am done talking.
Kan dit op een tegeltje gezet wordenquote:Op dinsdag 17 december 2019 00:51 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik hoef geen relatie meer, dan maar geen seks. Heb genoeg aan mijn dildo's.
Ja daar hebben we ook een arsenaal van. Je weet niet.quote:Op dinsdag 17 december 2019 00:51 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik hoef geen relatie meer, dan maar geen seks. Heb genoeg aan mijn dildo's.
Lekker boeiend.quote:Op dinsdag 17 december 2019 00:51 schreef 00wildchild het volgende:
Oké hier komen lurkers op af I am done talking.
Gewoon tmi. Als je een paar woorden goed googlet en op fok komt HAHAHAHAHA met die dikke neus erbij straks leest ie ditquote:Op dinsdag 17 december 2019 00:52 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Lekker boeiend.
Waar ben je bang voor? Je street credits op KLB en ONZ?
Graag gedaan, waerde CCquote:Op dinsdag 17 december 2019 00:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]![]()
Dit is nou echt een lokkertje. Goed gebruik van je rechten colleeg.
IRL of op Fok?quote:Op dinsdag 17 december 2019 00:55 schreef UitStraling het volgende:
Heeft iemand jullie wel eens verteld dat oversekste dames best wel erg onaantrekkelijk zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |