We zien het.quote:Op maandag 16 december 2019 23:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
Gary is zo slecht dat ie wel verliest.
Absoluut.quote:Op maandag 16 december 2019 23:22 schreef LordVoldermort het volgende:
Werd er vorig jaar ook al in de middag gegooid terwijl het nog geen vakantie is?
Ja sinds vorig jaar beginnen ze vroegerquote:Op maandag 16 december 2019 23:22 schreef LordVoldermort het volgende:
Werd er vorig jaar ook al in de middag gegooid terwijl het nog geen vakantie is?
Jawel, meeste darters trainen ook buiten de vakantie.quote:Op maandag 16 december 2019 23:22 schreef LordVoldermort het volgende:
Ik vergat iets.quote:Op maandag 16 december 2019 23:22 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Absoluut.
Vakantie voor wie, trouwens?
quote:Op maandag 16 december 2019 23:22 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Jawel, meeste darters trainen ook buiten de vakantie.
Ik heb er ZIN IN.quote:Op maandag 16 december 2019 23:23 schreef El-Stinho het volgende:
Morgen de intrede van goddelijke Jose de Sousa.
Kan me het potje Tabern vs de Sousa nog wel herrinerenquote:Op maandag 16 december 2019 23:22 schreef LordVoldermort het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |