abonnement Unibet Coolblue
pi_190492603
Dit is een duidelijk voorbeeld van het ultieme dieptepunt van de samenleving, gelukkig heb ik er nooit mee te maken gehad en zal ook zo blijven.
pi_190492933
Een verslaving is voor velen gelukkig een ver van hun bed show, maar een verslaving wint het vrijwel altijd boven kinderen, ouders, partner.
Kijk bijvoorbeeld naar rokers. Elke roker weet dondersgoed dat het superslecht is, dat je er waarschijnlijk eerder door dood gaat, etc etc. Maar de verslaving wint...
Je raekt an de dinge geweun.
  dinsdag 17 december 2019 @ 12:00:38 #78
488578 Didala
Lach, leef en wijn
pi_190493134
Ik denk dat ze al heel lang mensen een sprookje voor hield. Zogenaamd een burgerlijk en gezond leventje tonen op insta. Maar dat ze in haar Haagse kring al lang door de mand was gevallen.
Zo zag ik in de Maron tijd al een foto waar op lijkt dat ze wat poeder aan haar neus heeft. Of het moest wat van haar Gipsarm zijn geweest dat kan misschien ook wel.
Maar Maron stond ook regelmatig strak, dus daar zat ze ook al in het “verkeerde” milieu.
pi_190493233
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 december 2019 12:00 schreef Didala het volgende:
Ik denk dat ze al heel lang mensen een sprookje voor hield. Zogenaamd een burgerlijk en gezond leventje tonen op insta. Maar dat ze in haar Haagse kring al lang door de mand was gevallen.
Zo zag ik in de Maron tijd al een foto waar op lijkt dat ze wat poeder aan haar neus heeft. Of het moest wat van haar Gipsarm zijn geweest dat kan misschien ook wel.
Maar Maron stond ook regelmatig strak, dus daar zat ze ook al in het “verkeerde” milieu.
Hier moest ik even om lachen hoor :D
pi_190493428
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 23:22 schreef Allyo het volgende:

[..]

Hoe ik het lees heeft Suhmant iets bij de dochter van Will gedaan, terwijl ze vriendinnen waren?
En ze zijn inderdaad op een of andere manier familie van de vader van Michael, maar hoe weet ik niet.
Zo te zien zijn ze allemaal familie van elkaar
  dinsdag 17 december 2019 @ 12:24:21 #81
488578 Didala
Lach, leef en wijn
pi_190493435
hahaha, snap ik Fokkie83 ;)

Maar ze wist een lange tijd vrij nette burgerlijke foto’s te plaatsen.
Tot de laatste weken leek ze er weer schijt aan te hebben.
Er gingen in Maron’s tijd al verhalen rond dat Sam regelmatig er “aan” was op feestjes. En droeg ze regelmatig zonnebrillen.

Foto’s crazyland heeft ze zelf niet geplaatst online en daar kijkt ze ook niet bepaald helder uit haar ogen. Foto is te zien op fb bij De Kwien Lea.
pi_190493663
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2019 10:01 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Het lijkt me ook een nachtmerrie voor haar ouders, als je zo een dochter hebt. Ik kan me ook zo moeilijk voorstellen dat Samantha twee kinderen op de wereld heeft gezet, en ze vervolgens zo goed als vergeet.
Niet voor te stellen hè...maar ik denk dat ze ze misschien niet vergeten is. Niet om voor haar op te komen maar ze lijkt me een uitgesproken alles-of-niets-type. Een beetje een gedachte in de trant van "ik ben mijn kinderen toch al kwijt, dan kan ik net zo goed helemaal naar de klote".
pi_190494398
Of ze heeft zo'n hekel aan Michael dat ze zelfs zijn kinderen niet meer hoeft. Daar lijkt het meer op.
pi_190494859
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2019 13:32 schreef IriYe het volgende:
Of ze heeft zo'n hekel aan Michael dat ze zelfs zijn kinderen niet meer hoeft. Daar lijkt het meer op.
Ze zou direct weer terug op z'n pik springen als hij dat zou willen.
Je raekt an de dinge geweun.
pi_190495124
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2019 13:59 schreef Messina het volgende:

[..]

Ze zou direct weer terug op z'n pik springen als hij dat zou willen.
Dit ja. 100% zeker.
pi_190495520
Denk om eerlijk te zijn dat ze die kinderen juist graag bij Michael houdt, want dan kan Michael niet terug naar Spanje.
En zodra Naomi is opgebokt kan zij haar plaats weer innemen. ;)
Je raekt an de dinge geweun.
  dinsdag 17 december 2019 @ 14:42:31 #87
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_190495721
Eigenlijk best triest allemaal. Het zou mij niets verbazen als ze binnenkort weer een tentamen suïcide onderneemd. Dankzij de kerstdagen, slechte leefstijl en een ontregeld neurotransmitter systeem door de drugs...
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
pi_190496413
After the high comes the down....
  dinsdag 17 december 2019 @ 15:24:09 #89
488578 Didala
Lach, leef en wijn
pi_190496464
Even kopie want Imgur lukt niet.
Zou ze werkelijk de kindjes doordeweeks hebben? (Volgens Jane Kim haar nieuwe bff)

Chantal Holzken ik ken haar als iemand met een hart van goud, die van een feestje houd en goed is voor haar kids. Zij kan nooit eens in t weekend wat doen voor er iemsnd weer een oordeel heeft. Iedereen doet in t weekend wel eens lekker gek. Maar jullie zijn er niet doordeweeks als ze met haar kids is, altijd voor haar vrienden klaar staat en haar ding doet. Met alles wat zij over haar heen krijgt heb ik respect voor dar ze elke dag nog lacht en haar ding doet en gewoon haar leuke gekke zelf blijft. Je mag vinden wat je vind, maar jullie internetheldjes gooien de verschrikkelijkste woorden over, waar je 1 geen weet van hebt 2, geen fuck mee bereikt en 3 jij zelf echt niet beter uit de verf mee komt. Leef en laat leven mensen. ❤❤❤❤❤


Chantal Holzken zal ik je zeker laten zijn. Doordeweeks is ze wél met haar kids. Maakt niet uit, zo close stond je blijkbaar niet. Wat ze doet in een feestje maakt haar geen slechtere moeder of vriendin of persoon. Als jij teveel gezopen heb heb je mazzel dat je buuf je helpt en je niet bekend bent want niemand is heilig. Let it gooooo, focus op echt nieuws, zoals klimaat dat naar de tering gaat. Dan kunnen we daar WEL wat aan doen😘
pi_190496595
No way dat de kinderen doordeweeks bij haar zijn, ze mag ze af en toe onder begeleiding zien. Altijd leuk, die nieuwe beste vriendinnen die haar even te hulp schieten. Iedereen doet in ‘t weekend wel eens lekker gek, toch? Ondernemend zijn enzo
pi_190497038
Die kinderen zijn daar onder toezicht van jeugdzorg. 2x per week, geloof een paar uurtjes. Dan mag Sumant bepalen wat ze gaan doen.

Iedereen doet in het weekend wel eens lekker gek? :')
Ik laat geen coke van mijn doos afsnuiven. :{w

Die Jane kim is het zoveelste slechte vriendinnetje die haar mee de afgrond in helpt.
Ze laten die filmpjes zelf lekken, waardoor men een oordeel geeft O-)
Echt totaal geen medelijden dit keer :W

Verder geeft deze nieuwe bff dus toe dat Sumant weer aan de drank is. Ze was toch al zoooolang clean.
  dinsdag 17 december 2019 @ 16:08:56 #92
488578 Didala
Lach, leef en wijn
pi_190497423
Leek mij al stug dat ze daar langer/vaker waren. Zag overigens in het snuif flamoes filmpje wel speelgoed van vermoedelijk dochter liggen op de kast.
pi_190497483
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 december 2019 15:51 schreef Fokkie83 het volgende:


Iedereen doet in het weekend wel eens lekker gek? :')
Ik laat geen coke van mijn doos afsnuiven. :{w

Al deed je dat wel als je kids uit logeren gaan, geen probleem imho.

Als je de voogdij over je kinderen kwijt bent en terug wilt, dit in je weekenden doet én het uitgebreid online (laat of gaat) bespreken, dan ben je wel minstens een dombo.
Je raekt an de dinge geweun.
pi_190498333
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2019 16:11 schreef Messina het volgende:

[..]

Al deed je dat wel als je kids uit logeren gaan, geen probleem imho.

Als je de voogdij over je kinderen kwijt bent en terug wilt, dit in je weekenden doet én het uitgebreid online (laat of gaat) bespreken, dan ben je wel minstens een dombo.
Zeker als je al in een afkick-kliniek hebt gezeten. Want dat is toch wel een bewijs dat je geen "recreatieve" coke-gebruikster bent.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_190498487
Het zal wel niet zo lang meer duren voor er weer een interview in Story komt want het is al opgepikt: https://viraaltjes.nl/fou(...)ka-samantha-de-jong/
  dinsdag 17 december 2019 @ 17:39:51 #96
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_190499150
Wat is die losgeslagen.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  Spellchecker dinsdag 17 december 2019 @ 18:00:53 #97
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_190499511
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 december 2019 15:51 schreef Fokkie83 het volgende:
[bDie kinderen zijn daar onder toezicht van jeugdzorg. 2x per week, geloof een paar uurtjes. Dan mag Sumant bepalen wat ze gaan doen.
[/b]
Iedereen doet in het weekend wel eens lekker gek? :')
Ik laat geen coke van mijn doos afsnuiven. :{w

Die Jane kim is het zoveelste slechte vriendinnetje die haar mee de afgrond in helpt.
Ze laten die filmpjes zelf lekken, waardoor men een oordeel geeft O-)
Echt totaal geen medelijden dit keer :W

Verder geeft deze nieuwe bff dus toe dat Sumant weer aan de drank is. Ze was toch al zoooolang clean.

Paar uurtjes per week? Precies lang genoeg om lekker te gaan kleien :+
pi_190499661
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 december 2019 18:00 schreef maily het volgende:

[..]

Paar uurtjes per week? Precies lang genoeg om lekker te gaan kleien :+
:D
Volgens mij versiert Sumant cake met ze.
https://www.instagram.com/p/B4jhxLYAgqU/?igshid=uptcfltrry61
Is weer eens wat anders dan kleien :+
  Spellchecker dinsdag 17 december 2019 @ 18:23:27 #99
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_190499840
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 december 2019 18:11 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

:D
Volgens mij versiert Sumant cake met ze.
https://www.instagram.com/p/B4jhxLYAgqU/?igshid=uptcfltrry61
Is weer eens wat anders dan kleien :+
Creatief met coke cake :D
  dinsdag 17 december 2019 @ 19:24:07 #100
488578 Didala
Lach, leef en wijn
pi_190501116
quote:
[img]
[..]

Creatief met coke cake :D
*proest*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')