SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#thisis4thep(l)ayers![]()
gzquote:Op maandag 16 december 2019 21:42 schreef Drankster het volgende:
WAT DOET IE![]()
![]()
[ afbeelding ]
Het duurde echt 30 seconden voordat de trophy popte, was even bang dat ie niet kwam. 50 Jaar ouder geworden in een halve minuut.![]()
![]()
lekker baas nu lekker online gaan knallen met je master skillsquote:Op maandag 16 december 2019 21:42 schreef Drankster het volgende:
WAT DOET IE![]()
![]()
[ afbeelding ]
Het duurde echt 30 seconden voordat de trophy popte, was even bang dat ie niet kwam. 50 Jaar ouder geworden in een halve minuut.![]()
![]()
LEKKER BOYYYYY!!!! Zal deze even als guide gebruikenquote:Op maandag 16 december 2019 21:42 schreef Drankster het volgende:
WAT DOET IE![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
Volgens mij is het record iets van 12 seconden, die gasten nemen dan wel een aanloop van heel ver terug om met een hoge snelheid te beginnen.quote:Op maandag 16 december 2019 23:52 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
gz
is die 1e tijd uberhaupt te doen
Online is awesome inderdaad, was bij deel 1 ook al het geval.quote:Op dinsdag 17 december 2019 00:16 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
lekker baas nu lekker online gaan knallen met je master skills
Veel trial & error.quote:Op dinsdag 17 december 2019 09:08 schreef RickoKun het volgende:
[..]
LEKKER BOYYYYY!!!! Zal deze even als guide gebruiken
quote:Op dinsdag 17 december 2019 10:03 schreef KennyPowers het volgende:
'Boomer' gekozen als Van Dale Woord van het Jaar 2019
https://nos.nl/artikel/23(...)n-het-jaar-2019.html
@:mmarsu
Na Days Gone is ie de mijnequote:Op dinsdag 17 december 2019 09:50 schreef StateOfMind het volgende:
Oh ja, die moet ik ook nog spelen.
Maar eerst straks aan Death Stranding beginnen.
quote:Op dinsdag 17 december 2019 10:03 schreef KennyPowers het volgende:
Niemand zegt dit ooit tegen mijquote:Op dinsdag 17 december 2019 10:03 schreef KennyPowers het volgende:
Omdat anno 2019 dit soort crap de cultuur bepaaltquote:Op dinsdag 17 december 2019 11:19 schreef MMaRsu het volgende:
Waarom worden memes toegevoegd aan de dikke van dale
Retards, allemaalquote:Op dinsdag 17 december 2019 11:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat anno 2019 dit soort crap de cultuur bepaalt
Ok boomer.quote:
Wat houdt dit in?quote:Statistical analysis has indicated that DOOMS abilities vary according to the sufferer's date of birth. In order to establish your own ability levels, please enter your birthday.
Er zijn bepaalde events op je verjaardag.quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:08 schreef StateOfMind het volgende:
Okee, Death Stranding:
[..]
Wat houdt dit in?
En is er nog, gameplaytechnisch gezien, verschil en welke geboortedatum je invult? (mijn eigen geboortedatum of een andere datum).
Ik ben eind juli jarig, dus dan kan ik dan beter een datum in december opgeven?quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:11 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Er zijn bepaalde events op je verjaardag.
Denk dat dat alles is maar ik weet het niet zeker.
Wat?quote:
Paardenrijder, ben jij dat?quote:
Op easy spelenquote:Op dinsdag 17 december 2019 14:26 schreef StateOfMind het volgende:
Naar wat ik ervan begrijp is at DOOM de mate waarin je dingen detecteert/waarneemt, en zouden sommige sterrenbeelden een hogere waarneming hebben.
Waaronder Kreeft. Ik ben zelf op 29 juli jarig, dus net Leeuw. Dan zet ik mijn datum wel op 20 juli, dan val ik iig binnen de hoogste DOOM.
quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:26 schreef StateOfMind het volgende:
Naar wat ik ervan begrijp is at DOOM de mate waarin je dingen detecteert/waarneemt, en zouden sommige sterrenbeelden een hogere waarneming hebben.
Waaronder Kreeft. Ik ben zelf op 29 juli jarig, dus net Leeuw. Dan zet ik mijn datum wel op 20 juli, dan val ik iig binnen de hoogste DOOM.
Speel op Hardquote:Op dinsdag 17 december 2019 14:29 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Op easy spelen
Wat een gaar systeem weer
Een goede vriend van mij doet dit ook en ik zal dat nooit begrijpen. Gewoon lekker leeg, zonder kennis zo'n game in gaan is toch de beste ervaring?quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:49 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Er wordt naar gevraagd, dus het zal een invloed hebben lijkt mij, en dan ga ik googlen omdat ik de best mogelijke ervaring wil hebben![]()
Ik grijp er alleen naar als ik er echt niet uitkom. Ik speel voor de ontspanning en niet perse voor de uitdaging. Dus zaken als "Hele avond proberen en ik kwam maar niet verder" zijn niet aan mij besteed. Met 2 vingers in de neus ergens doorheen komen vind ik ook niet altijd leuk (tenzij geweldig verhaal tussendoor), maar frustratie en echt niet door bepaalde stukken heenkomen ook niet. Er moet een balans zijn, en anders grijp ik wel degelijk een walkthrough.quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:48 schreef Pheno het volgende:
Dat is het probleem van alle walkthroughs, trophy guides en weet ik wat meer. Mensen kunnen of willen niets meer zelf uitzoeken. Snel uitspelen, liefst met een 100% trophy om hun e-pener te liefkozen en weer door met de volgende. Genieten van een spel lijkt er niet meer in te zitten.
Daarom vind ik het zelf heerlijk om een game te reviewen. Er zijn nog geen guides, je moet alles zelf maar uitzoeken. Mooiste was wel God of War Ascension, er zat op het eind een zo goed als onmogelijk stuk in (de 'lift'). Hele avond proberen en ik kwam maar niet verder. 's Ochtends voor het werk om 5 uur nog eens proberen: bingo. Lees je bij release de patch updates: dat stuk was wat makkelijker gemaakt. Fuuuuuuuuuu. Puzzels zijn meestal wel uit te komen zonder al te veel tijd te vernaggelen, dit was puur een overmacht aan ventjes![]()
Oh maar voor de rest weet ik helemaal niks van de game, behalve wat er voor de release aan beelden zijn vrijgegeven.quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:40 schreef Drankster het volgende:
[..]
Een goede vriend van mij doet dit ook en ik zal dat nooit begrijpen. Gewoon lekker leeg, zonder kennis zo'n game in gaan is toch de beste ervaring?
Dat over DOOM moet je nog helemaal niet willen weten, dat zie je allemaal vanzelf wel. En ja, dan zie je maar wat minder omdat je ouders in november wilden neuken ipv een maand eerder lekker boeiend.
Het mooiste is dat de meeste trophyhunters vreselijke jankers zijn als iets te moeilijk is.quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:48 schreef Pheno het volgende:
Dat is het probleem van alle walkthroughs, trophy guides en weet ik wat meer. Mensen kunnen of willen niets meer zelf uitzoeken. Snel uitspelen, liefst met een 100% trophy om hun e-pener te liefkozen en weer door met de volgende. Genieten van een spel lijkt er niet meer in te zitten.
Daarom vind ik het zelf heerlijk om een game te reviewen. Er zijn nog geen guides, je moet alles zelf maar uitzoeken. Mooiste was wel God of War Ascension, er zat op het eind een zo goed als onmogelijk stuk in (de 'lift'). Hele avond proberen en ik kwam maar niet verder. 's Ochtends voor het werk om 5 uur nog eens proberen: bingo. Lees je bij release de patch updates: dat stuk was wat makkelijker gemaakt. Fuuuuuuuuuu. Puzzels zijn meestal wel uit te komen zonder al te veel tijd te vernaggelen, dit was puur een overmacht aan ventjes![]()
Wat moet ik hier nou weer van denkenquote:
Ik dacht vroege/late 1 april grap, maar mensen zijn enthousiast.quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat moet ik hier nou weer van denken
Mjah, je kunt facebuttons naar achter verplaatsen waardoor je je duimen niet van de sticks hoeft te halen. Kan handig zijn in sommige games.quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:51 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Ik dacht vroege/late 1 april grap, maar mensen zijn enthousiast.
Ik hoor van een collega dat ie t handig vindt bij Call of Dutyquote:Op dinsdag 17 december 2019 16:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mjah, je kunt facebuttons naar achter verplaatsen waardoor je je duimen niet van de sticks hoeft te halen. Kan handig zijn in sommige games.
Maar ze janken ook bij een "easy plat" als Spiderman toch?quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:17 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Het mooiste is dat de meeste trophyhunters vreselijke jankers zijn als iets te moeilijk is.
In de huidige shooters zit schieten toch al op de triggers? Daar is het juist niet voor nodig volgens mijquote:Op dinsdag 17 december 2019 16:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hoor van een collega dat ie t handig vindt bij Call of Duty
Iets met lopen en mikken en schieten.
Beter laat dan nooit of maak zelf een fatsoenlijke Pro-controller zoals Microsoft in plaats van die Third Party-shizzle.quote:
Springen, mêlee of de crouch-button kan het handing voor zijn. Ik ben het al jaren gewend zonder te doen maar twee extra knoppen zijn zeker niet verkeerd.quote:Op dinsdag 17 december 2019 17:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
In de huidige shooters zit schieten toch al op de triggers? Daar is het juist niet voor nodig volgens mijNaja, ik heb het in ieder geval niet nodig voor de twee games die ik nog op de PS4 ga spelen.
Dual Shock 5 met twee extra triggers CONFIRMEDquote:Op dinsdag 17 december 2019 17:31 schreef DKUp het volgende:
[..]
Beter laat dan nooit of maak zelf een fatsoenlijke Pro-controller zoals Microsoft in plaats van die Third Party-shizzle.
[..]
Springen, mêlee of de crouch-button kan het handing voor zijn. Ik ben het al jaren gewend zonder te doen maar twee extra knoppen zijn zeker niet verkeerd.
Wacht lekker op PS5 om te dit te doen.
Geilquote:Op dinsdag 17 december 2019 17:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dual Shock 5 met twee extra triggers CONFIRMED
Dat smijten van dhadiendgranaten heb ik niet eens overwogen, dat maakt het behapzamer.quote:Op dinsdag 17 december 2019 09:46 schreef Drankster het volgende:
[..]
Volgens mij is het record iets van 12 seconden, die gasten nemen dan wel een aanloop van heel ver terug om met een hoge snelheid te beginnen.
[..]
Online is awesome inderdaad, was bij deel 1 ook al het geval.al ben ik niet iemand die solo online gaat.
[..]
Veel trial & error.
Ik heb als eerst de route gedaan binnen record tijd en daarna de route + targets killen. Anders ga je te vaak stoppen omdat je targets mist waardoor je niet goed getraind bent aan het einde.
Uiteindelijk heb ik hem in 2 sessies gehaald, zondagavond 1,5 uur en gisteren een uur.
Ik heb deze als basis gebruikt:
noem het dan new years salequote:Op dinsdag 17 december 2019 20:14 schreef DKUp het volgende:
Januari-uitverkoop over 2 dagen en 12 uur in de PS Store.
Wel leuk samen met de Kertsuitverkoop.
Oh ja alles is kwetsend en niet eerlijk in 2019 en later....quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:34 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
noem het dan new years sale
of is dat beledigend voor chinezen
Star Wars is erg leukquote:Op dinsdag 17 december 2019 20:36 schreef DKUp het volgende:
[..]
Oh ja alles is kwetsend en niet eerlijk in 2019 en later....
The Outer Worlds, Death Stranding, Stars Wars Jedi Fallen Order en Ghost Recon Breakpoint liggen onder de kerstboom
Ik snap dat het niet voor iedereen wat is, maar ik vermaak me er ook uitzonderlijk goed mee. Inderdaad wordt het steeds wat duidelijker naarmate je vordert in het verhaal. Ik denk dat ik over de helft ben inmiddels, hoop dat het alsnog meer duidelijkheid biedt.quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:46 schreef StateOfMind het volgende:
Heb nu anderhalf uur Death Stranding gespeeld.
Eerste indruk: het is toch wel erg tof![]()
Ik snap er nog geen moer van, van wat er in het begin allemaal gebeurt, en wat er overall gebeurd is, maar ik ga er van uit dat dat gedurende de game wel duidelijk wordt.
En het ziet er allemaal wel heel mooi uit. Die cutscene met de president: dat gezicht en die ogen.
Januari sale is meestal prima!quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:14 schreef DKUp het volgende:
Januari-uitverkoop over 2 dagen en 12 uur in de PS Store.
Wel leuk samen met de Kertsuitverkoop.
Januari Sale zit meestal vol met goede aanbiedingen inderdaad.quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:11 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Januari sale is meestal prima!
Net begonnen met lost legacy, was een 10tje in de is store.
quote:
Vergeet dat maar man. Laatste tijd komen er steeds meer verhalen naar buiten dat Zenimax meer en meer geld wilt verdienen. En dus gaan ze nog meer MTX in hun games doen. Nee de hoop heb ik voor Bethesda allang opgegeven na de Creation Club en zeker Fallout 76.quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:45 schreef MMaRsu het volgende:
Ik hoop dat Fallout 5 echt goed gaat worden jongens. Ik wil zo graag weer een toffe Wasteland ontdekken met dit soort muziek erbij
Would you like to ride on my rocket 69?
*installeert Fallout 4*
Als ze deze ES verneuken verliezen ze echt veel fans. RIPquote:Op dinsdag 17 december 2019 23:02 schreef Gezicht het volgende:
Ik geef ze nog een kans met The Elder Scrolls VI, maar als dat ook weer zo'n debacle wordt kunnen ze het wel vergeten bij Bethesda / Zenimax hoor.
Ben nog met de SP bezig, als die klaar is, ook maar eens online iedereen vernederen.quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:22 schreef DKUp het volgende:
Morgen:
MP Maps: Vacant and Shipment
GUNFIGHT Maps: Winter version of Docks – “Over Winter” and Shipment
MP Modes: Cranked and more
ON TOUR
Of je koopt een engine.quote:Op woensdag 18 december 2019 10:43 schreef Pheno het volgende:
Bethesda heeft gelukkig nog id Software en Arkane Studio, maar hun eigen interne TES/Fallout bende is gewoon te eigenwijs om te onderkennen dat hun engine en creativiteit op is. Ze waren ooit goed in open-wereld-games, maar daar zijn meer studios in gedoken die het beter kunnen. En die engineTe lang aan doorgesleuteld, lapmiddelen gebruikt enzovoort. Er zitten bugs in die in Oblivion zaten, wtf. Er moet iets nieuws komen dat weer met de tijd mee kan gaan. Hopelijk nemen ze hun tijd, want inderdaad, ze moeten niet nog meer flaters gaan slaan, want dan gaat zelfs de echte TES--fans weg. Dan teren ze alleen nog op hun Skyrim-op-een-broodrooster-update.
Nu zou je zeggen: je hebt id Software, die gasten weten wel iets van engines, maar dat lijkt te simpel.
Jawel, is gewoon meer van hetzelfde (maar dat is niet negatief).quote:Op woensdag 18 december 2019 10:52 schreef Black-Hole het volgende:
Gisteren het verhaal van Spiderman uitgespeeld. Erg toffe game, zelfs als niet Marvel fan. Is de DLC nog een beetje de moeite waard?
Kojima kon zijn eigen Fox-engine niet meer gebruiken omdat dat onder Konami vielquote:Op woensdag 18 december 2019 10:48 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Of je koopt een engine.
Kojima heeft ook niet zelf een engine in elkaar gezet. Maar ja... sommige zijn misschien te trots om zo'n engine te kopen ofzo.
Het voordeel van het blijven gebruiken van de engine is natuurlijk wel dat je een team hebt wat kennis en ervaring heeft met deze engine, je bestaande assets kan hergebruiken,dat je hele ontwikkeling er al op is ingericht en het min of meer geschikt is voor het type game wat je ermee maakt.quote:Op woensdag 18 december 2019 11:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kojima kon zijn eigen Fox-engine niet meer gebruiken omdat dat onder Konami vielEn om snel een game te maken is ie inderdaad een tour gaan doen om te kijken welke gebruikt kon worden. Onze Nederlandse Guerrilla won
Maar een andere kopen of id Software, Bethesda's engineers hebben oogkleppen op en willen hun eigen kindje redden...
Dat klopt ook wel, het was bedoeld als tegenargument dat er best een aantal (valide) argumenten zijn om voor je "oude" bestaande engine te kiezen ipv iets nieuws.quote:Op woensdag 18 december 2019 11:59 schreef MMaRsu het volgende:
De problemen van Mass Effect/Anthem komen echt niet door de engine. Al helpt dat idd niet mee natuurlijk.
Onervaren devs, slechte project leads, EA die roet in het eten gooit continue (we moeten live features implementeren!)
Oh, er zijn idd redenen om een engine te gebruiken waarmee je ervaring hebt. Maar die engine van Bethesda is al zo oud als minimaal Oblivion en daar is op voortgebouwd. De tijden en daarmee ook technieken veranderen, dan is het maar uitbreiden op iets antieks niet handig. En ik ga ervan uit dat ze het hebben geprobeerd te moderniseren, maar dat lijkt me een kutklus, onderhevig aan veel bugs die er naar voren komen. En dat zien we dan ook terug in de games.quote:Op woensdag 18 december 2019 12:01 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Dat klopt ook wel, het was bedoeld als tegenargument dat er best een aantal (valide) argumenten zijn om voor je "oude" bestaande engine te kiezen ipv iets nieuws.
Het heeft weinig te maken met amateurs. Als je jaren aan iets werkt dan krijg je vanzelf oogkleppen. Ik ben jaren developer geweest, na maanden aan een project werken zit je er zo in dat je dingen over het hoofd gaat zien. Het nadeel van alle functionaliteit in stukjes ophakken, je verliest het overzicht. Ik vrees dat het QA-team echt wel bugs meldt voor de developers, maar dat er van hoger hand wordt gezegd: ship it. Of developers die het wel weten en melden "dat kost maanden om te fixen". Baas: "ship it".quote:Op woensdag 18 december 2019 13:55 schreef Vault-Boy het volgende:
Zo zie je ook in Fallout 76 wat een online game is dat cheaters gewoon dingen uit Fallout 4 erin kunnen spawnen. Tja als je die engine wat heel makkelijk te modden is ook nog gaat gebruiken voor een online game wat helemaal niet geschikt is daarvoor. Man daar bij Bethesda zitten toch een stel amateurs ofzo man.
Dragon Quest XI was prachtig in de UE4.quote:Op woensdag 18 december 2019 13:01 schreef Pheno het volgende:
Daarom ben ik erg benieuwd naar de nieuwe Tales of-game van Bandai. Eindelijk van die oude meuk af en naar in dit geval Unreal Engine 4. Hopelijk gaan we dat ook terug zien in de details. Niche-games als Sword Art Online laten zien dat JRPG's echt wel detaillering in omgeving kunnen hebben. Jammer dat ze daar dan weer geen moeite stoppen in de monsters (hergebruik x2)
Klinkt goed, wilde sowieso wel wachten tot de sale. Wie weet met de winter sale.quote:Op woensdag 18 december 2019 11:21 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Jawel, is gewoon meer van hetzelfde (maar dat is niet negatief).
Elke episode is een stuk of 5 story missions, 1 of 2 collectables en 20 crimes (met een paar nieuwe soorten), 5 tasks zoals taskmasker (die zijn wel kut).
Maar als je kan wachten zou ik het in een sale kopen, want je bent er wel snel doorheen. (ongeveer 3 uur per episode als je 100% haalt)
Hoe is de SP? Ik ben juist alleen maar met MP bezig.quote:Op woensdag 18 december 2019 10:17 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ben nog met de SP bezig, als die klaar is, ook maar eens online iedereen vernederen.
PS4 staan bijna alleen nog aan voor de updates hier daardoorquote:Op woensdag 18 december 2019 17:23 schreef KennyPowers het volgende:
Nog een half dagje loonslaven en dan comfytijd.
Te veel plannen al gvd
Kassandra en dan lekker iedereen neukenquote:Op woensdag 18 december 2019 18:33 schreef Drankster het volgende:
Ik heb onderstaande spellen hier allemaal liggen en bij geen enkel denk ik nu; ja die ga ik nu spelen!
-Red Dead Redemption 2 (Chapter 4)
-Kingdom Hearts 3
-The Outer Worlds
-Death Stranding (Chapter 2,5)
-Final Fantasy XV
-Assassin's Creed: Origins
-Assassin's Creed: Odyssey
-Greedfall
[ afbeelding ]
Klopt over 1 dag en 14 uur.quote:Op woensdag 18 december 2019 18:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
iemand had het hier laatst over de january sale. Maar ik zie hem niet?
vanaf vrijdagochtendquote:Op woensdag 18 december 2019 18:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
iemand had het hier laatst over de january sale. Maar ik zie hem niet?
Daar zit ik ook over te denken.quote:Op woensdag 18 december 2019 18:35 schreef DKUp het volgende:
[..]
Kassandra en dan lekker iedereen neuken
Ohja, moet nog eens mijn mailadres veranderen in mijn huidige.quote:Op woensdag 18 december 2019 18:37 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
vanaf vrijdagochtend
kregen we een mail over
Lijkt er best wel op later in de game bepaalde quests. Daarnaast heb je een hoop slechte fetch quests die iedere dag weer in de game worden gedropt.quote:Op woensdag 18 december 2019 18:39 schreef Drankster het volgende:
[..]
Daar zit ik ook over te denken.
[ afbeelding ]
Ik ben gewoon toe aan een nieuwe Elder Scrolls.![]()
Outer Worlds is leukquote:Op woensdag 18 december 2019 18:33 schreef Drankster het volgende:
Ik heb onderstaande spellen hier allemaal liggen en bij geen enkel denk ik nu; ja die ga ik nu spelen!
-Red Dead Redemption 2 (Chapter 4)
-Kingdom Hearts 3
-The Outer Worlds
-Death Stranding (Chapter 2,5)
-Final Fantasy XV
-Assassin's Creed: Origins
-Assassin's Creed: Odyssey
-Greedfall
[ afbeelding ]
Ik wil dan wél Bloodstained: Ritual of the Night kopen omdat ie voor de helft in de aanbieding is in de store.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |