Dat geloof ik meteen maar....na een dag noeste arbeid of sporten in de gym etc is het vrij normaal om te douchen volgens mij...in ieder geval afspoelen...weet niet maar....quote:Op maandag 16 december 2019 21:05 schreef stokj het volgende:
[..]
Nou, als je de poes of slurf niet goed verzorgd dan gaat het toch ook ruiken![]()
![]()
Ja je wilt natuurlijk wel fris en fruitig onder de mensen komen hequote:Op maandag 16 december 2019 21:15 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dat geloof ik meteen maar....na een dag noeste arbeid of sporten in de gym etc is het vrij normaal om te douchen volgens mij...in ieder geval afspoelen...weet niet maar....
Soms wel 3x na het douchen omdat zwemmen, na het zwemmen en dan voor het werk nog ff omdat het 35 graden is en dan na het werk nog ff afspoelen
Joah wel fijn...ff schone boxer, vers gestreken shirtquote:Op maandag 16 december 2019 21:16 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja je wilt natuurlijk wel fris en fruitig onder de mensen komen he
Ja, dan zit je gewoon lekkerder in je vel.quote:Op maandag 16 december 2019 21:17 schreef Geerd het volgende:
[..]
Joah wel fijn...ff schone boxer, vers gestreken shirt
Fris en fruitig gewassen vrouwenquote:Op maandag 16 december 2019 21:20 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Fris en fruitig gewassen mannen![]()
Bah, goor...uniform gaat ook echt niet elke dag in de was is niet te doen..dat doe je met je jas ook niet..quote:Op maandag 16 december 2019 21:22 schreef stokj het volgende:
Ik was 2 weken terug op werkbezoek en kwam toen bij een demonstratietafel van zo een net afgestudeerde student die liet zien hoe hij een smartwatch aan het hacken was. Man man man, je staat 3 meter van die gast en je ruikt zijn zweetlucht. Alsof hij in zweet doucht.
Ja en je zorgt er gewoon voor dat als je kleding niet fris ruikt dat je iets anders aandoet.quote:Op maandag 16 december 2019 21:27 schreef Geerd het volgende:
[..]
Bah, goor...uniform gaat ook echt niet elke dag in de was is niet te doen..dat doe je met je jas ook niet..
Maar als der een vlek inzit ofzo trek ik wel ff nieuwe broek aan(sperma vlekken gaan er niet makkelijk uit), en 2 dagen vrij alles in de was..
Ja dat vind ik wel normaal ja...en dan pleur je die zooi gewoon op een 20 min wasje..quote:Op maandag 16 december 2019 21:28 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja en je zorgt er gewoon voor dat als je kleding niet fris ruikt dat je iets anders aandoet.
Zuig je al zijn zaad er nog uit ?quote:Op maandag 16 december 2019 21:29 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Als m'n vriend hier heeft geslapen wil ik m'n bed niet verschonen....
Haha je bent zo gehecht geraakt aan zijn geur.quote:Op maandag 16 december 2019 21:29 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Als m'n vriend hier heeft geslapen wil ik m'n bed niet verschonen....
Precies.quote:Op maandag 16 december 2019 21:30 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja dat vind ik wel normaal ja...en dan pleur je die zooi gewoon op een 20 min wasje..
Ja nogalquote:Op maandag 16 december 2019 21:35 schreef stokj het volgende:
[..]
Haha je bent zo gehecht geraakt aan zijn geur.
Geen idee, wat denk jij?quote:Op maandag 16 december 2019 21:38 schreef Geerd het volgende:
Waarom heeft balzweet een andere geur dan oksel zweet ?
thnxxx!quote:Op maandag 16 december 2019 21:38 schreef Geerd het volgende:
[..]
Love is in tha air !!! LEkker man !!! genieten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |