Kom sporten dan, als HoS moet ik ook een goed figuur hebben.quote:Op woensdag 18 december 2019 07:09 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Kwam er vanmorgen achter dat ik ook een dikke pens begin te krijgen. #teamvetpens.
Nieuwe jaar maar 's een maandje geen gezuip.
020 is een beetje verquote:Op woensdag 18 december 2019 07:47 schreef stokj het volgende:
[..]
Kom sporten dan, als HoS moet ik ook een goed figuur hebben.
Biertje op je pens balancerenquote:Op woensdag 18 december 2019 08:01 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Zo'n puntzak friet in je navel kunnen zetten
Beter mang !!! GAINEN!!!!!!quote:Op woensdag 18 december 2019 07:58 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
020 is een beetje verMaar ga 't sporten denk ik wel oppakken.
Moet vooral van mijn bierpens afquote:Op woensdag 18 december 2019 08:19 schreef Geerd het volgende:
[..]
Beter mang !!! GAINEN!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
ik ga zo weer
6:45 beginnen. Ik heb tijd nodig voor koffie en wakker worden. En wilde even super chill ontbijten met carpaccioquote:
Hard, trainen en discipline geen bier meer, buikvet is het moeilijkst ...ik heb al geaccepteerd dat een sixpack hem niet gaat worden..bier te lekker voor...maar gewoon op werkdagen niet meer pilsen. Naja was ik gister 2345 thuis beetje vroeg voor mijn doen dusja ff zitten toch nog 2 biertjes gepakt majaquote:Op woensdag 18 december 2019 08:26 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Moet vooral van mijn bierpens afdat is het ergste.
[..]
6:45 beginnen. Ik heb tijd nodig voor koffie en wakker worden. En wilde even super chill ontbijten met carpaccio
Beste gewoon geen alcoholquote:Op woensdag 18 december 2019 08:30 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hard, trainen en discipline geen bier meer, buikvet is het moeilijkst ...ik heb al geaccepteerd dat een sixpack hem niet gaat worden..bier te lekker voor...maar gewoon op werkdagen niet meer pilsen. Naja was ik gister 2345 thuis beetje vroeg voor mijn doen dusja ff zitten toch nog 2 biertjes gepakt maja
Dat boeit niet vet percentage moet je naar kijken..hoe dikke pens heb je dan ?quote:Op woensdag 18 december 2019 08:33 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Beste gewoon geen alcoholIk zal eens zien hoever ik kom. Als ik weer ga zwemmen vliegen de kilo's er wel af. Hoewel, spiermassa gaat dan wel toenemen. Dus zwaarder worden.
Mijn bmi is nog wel in de groene zonequote:Op woensdag 18 december 2019 08:34 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dat boeit niet vet percentage moet je naar kijken..hoe dikke pens heb je dan ?
BMI is sws achterhaald..quote:Op woensdag 18 december 2019 08:36 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Mijn bmi is nog wel in de groene zonealleen ik heb niet meer die strakke buik die ik altijd had.
Dus misschien overdrijf ik ook wel een klein beetje.
Dat zeg ik,,bmi zegt niks over vetpercentage ..quote:Op woensdag 18 december 2019 08:57 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Gaat om vetpercentage. Niet spiermassa volgens mij.
Ik heb niet goed gelezenquote:Op woensdag 18 december 2019 08:58 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dat zeg ik,,bmi zegt niks over vetpercentage ..
quote:Op woensdag 18 december 2019 09:16 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik heb niet goed gelezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |