Verstandigquote:Op dinsdag 17 december 2019 07:38 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Nope. Mooi gelaten voor wat het is. Heb me toch maar bedacht.
ZIEDENDquote:Op dinsdag 17 december 2019 07:49 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ga die stad van je lekker affikken .
Had ze jou ook wel bij mogen brengenquote:Op dinsdag 17 december 2019 07:45 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Zelfs die heeft standaarden hoor
Verstandigquote:Op dinsdag 17 december 2019 07:38 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Nope. Mooi gelaten voor wat het is. Heb me toch maar bedacht.
Ik herinnerde mij opeens hoeveel drama en ellende dat mens teweeg kon brengen. Pas ik voor.quote:
oeh leuk!quote:Op dinsdag 17 december 2019 07:53 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik herinnerde mij opeens hoeveel drama en ellende dat mens teweeg kon brengen. Pas ik voor.
Morgen, hoe tegenstrijdig ook, met een meiske afgesproken. Maar kwam opeens op mijn pad. Leuke chick, toont veel interesse en wil graag koffie met mij drinken. Wie ben ik dan om dat af te wijzen
We ademen nog!quote:
Ahwquote:Op dinsdag 17 december 2019 08:34 schreef ToT het volgende:
[..]
We ademen nog!
Mini-ToT was weer erg vroeg wakker vandaag en het kostte deze keer veel tijd en moeite hem te troosten.
Waarschijnlijk had hij niet leuk gedroomd.quote:Op dinsdag 17 december 2019 08:34 schreef ToT het volgende:
[..]
We ademen nog!
Mini-ToT was weer erg vroeg wakker vandaag en het kostte deze keer veel tijd en moeite hem te troosten.
Kan zeer goed, maar zijn tandjes geven ook echt problemen.quote:Op dinsdag 17 december 2019 09:49 schreef stokj het volgende:
[..]
Waarschijnlijk had hij niet leuk gedroomd.
Hm, dan maar brood in thee dippen. Dan krijgt hij wel wat van vocht binnen.quote:Op dinsdag 17 december 2019 09:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Kan zeer goed, maar zijn tandjes geven ook echt problemen.
Na een ontspannend badje is hij uiteindelijk wel gekalmeerd en nu zit hij lekker korstjes brood te eten.
Drinken zit er niet in. Dat gaat de laatste tijd sowieso heel moeizaam.
huts hosselaarquote:Op dinsdag 17 december 2019 07:53 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik herinnerde mij opeens hoeveel drama en ellende dat mens teweeg kon brengen. Pas ik voor.
Morgen, hoe tegenstrijdig ook, met een meiske afgesproken. Maar kwam opeens op mijn pad. Leuke chick, toont veel interesse en wil graag koffie met mij drinken. Wie ben ik dan om dat af te wijzen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |