Deze dag schiet niet opquote:Op dinsdag 17 december 2019 11:55 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Eens
[..]hoef(de) er niks voor te doen
Ga werken dan.quote:Op dinsdag 17 december 2019 11:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Deze dag schiet niet op
Traytje halve liters klappen terwijl je vanaf je witte tuinstoel in de voortuin kut roept naar je buurvrouw wie eine boss!quote:
quote:Op dinsdag 17 december 2019 13:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Traytje halve liters klappen terwijl je vanaf je witte tuinstoel in de voortuin kut roept naar je buurvrouw wie eine boss!
Die van mij is een mieters geil hertjequote:Op dinsdag 17 december 2019 13:09 schreef engine het volgende:
Moet er niet aan denken om de buuf naakt te zien. Leuke dochter wel.
quote:Op dinsdag 17 december 2019 13:11 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Die van mij is een mieters geil hertje
Buurman wat doe u nu ?!quote:Op dinsdag 17 december 2019 13:13 schreef engine het volgende:
[..]
Ideale afstand voor een fuck buddy.
quote:
Dat ik wereldkampioen wordquote:Op dinsdag 17 december 2019 14:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waar droom jij vaak over
BIER DRINKEN EN BBQEN!!!quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waar droom jij vaak over
Joahquote:
Sowieso.quote:
NeuQenquote:Op dinsdag 17 december 2019 14:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waar droom jij vaak over
Ben je al.quote:
En de buurvrouw uitschelden.quote:
Zie nu pas hoe cool deze post is eigenlijkquote:Op dinsdag 17 december 2019 14:06 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Joah
[..]
Sowieso.
[..]
NeuQen
[..]
Ben je al.
[..]
En de buurvrouw uitschelden.
Man dit schiet niet opquote:Op dinsdag 17 december 2019 14:06 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Joah
[..]
Sowieso.
[..]
NeuQen
[..]
Ben je al.
[..]
En de buurvrouw uitschelden.
Krijg nou tietuh. Ik sluit zo af en heb dan nog een meeting en daarna zuipen op d ekosten v/d/ baasquote:
Heb je kerstvakantiequote:Op dinsdag 17 december 2019 14:10 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Krijg nou tietuh. Ik sluit zo af en heb dan nog een meeting en daarna zuipen op d ekosten v/d/ baas
@:Geerd ik kom even een witte tuinstoel lenen.
Neuh, ga werken, 200% verdienen en uren opbouwen zodat ik ergens in januari / februari weer lekker de hort op kan.quote:
Nice.quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:14 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Neuh, ga werken, 200% verdienen en uren opbouwen zodat ik ergens in januari / februari weer lekker de hort op kan.
Ik heb nog net geen hekel aan die vent.quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:33 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is het niet om je te bescheuren?
quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb nog net geen hekel aan die vent.
Ja johquote:Op dinsdag 17 december 2019 14:34 schreef ToT het volgende:
[..]Iemand die (nog net) GEEN hekel aan hem heeft?!?
Zaterdag weer..misschien straks nog 2/3 schilder komt wel weer 0800 dus niet al te laat makenquote:Op dinsdag 17 december 2019 15:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Zolang je je ontbijt hebt gehad: natuurlijk!
HOMOquote:Op dinsdag 17 december 2019 17:39 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zaterdag weer..misschien straks nog 2/3 schilder komt wel weer 0800 dus niet al te laat maken
Kijk ik nooitquote:Op dinsdag 17 december 2019 18:11 schreef Geerd het volgende:
[..]![]()
![]()
mature lesbians fucking teens xhamster
Goedemorgenquote:
Jaquote:Op woensdag 18 december 2019 05:49 schreef kree het volgende:
[..]
Heb jij de ochtend mod dienst Haags? ;P. Gehehe
Jawelquote:Op woensdag 18 december 2019 05:50 schreef kree het volgende:
[..]
Hoop dat je je overuren betaald krijgt
Ja kan er aardig van levenquote:Op woensdag 18 december 2019 05:52 schreef kree het volgende:
[..]
Voor zover ik weet betaald redelijk ok wel dacht ik.
Ja precies, het is dat ik net tekende voor een andere baan, maar overwoog het ook nog om te solliciteren als mod.quote:Op woensdag 18 december 2019 05:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja kan er aardig van leven
Heh wat jammerquote:Op woensdag 18 december 2019 05:54 schreef kree het volgende:
[..]
Ja precies, het is dat ik net tekende voor een andere baan, maar overwoog het ook nog om te solliciteren als mod.
Liggen nog te ronken denk ikquote:Op woensdag 18 december 2019 05:59 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Waar zijn die andere dikzakken dan ?
Werkse Haga bradda _O _
Zal ook niet. Ik ga zo weer naar kantoor. 11:00 vrijquote:Op woensdag 18 december 2019 06:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Liggen nog te ronken denk ik
Zo das lekker vroegquote:Op woensdag 18 december 2019 06:00 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Zal ook niet. Ik ga zo weer naar kantoor. 11:00 vrij
Lekkaaaahquote:Op woensdag 18 december 2019 06:02 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Elke woensdag. Best wel content mee.
Doe er wat aanquote:Op woensdag 18 december 2019 07:09 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Kwam er vanmorgen achter dat ik ook een dikke pens begin te krijgen. #teamvetpens.
Nieuwe jaar maar 's een maandje geen gezuip.
Kom sporten dan, als HoS moet ik ook een goed figuur hebben.quote:Op woensdag 18 december 2019 07:09 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Kwam er vanmorgen achter dat ik ook een dikke pens begin te krijgen. #teamvetpens.
Nieuwe jaar maar 's een maandje geen gezuip.
020 is een beetje verquote:Op woensdag 18 december 2019 07:47 schreef stokj het volgende:
[..]
Kom sporten dan, als HoS moet ik ook een goed figuur hebben.
Biertje op je pens balancerenquote:Op woensdag 18 december 2019 08:01 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Zo'n puntzak friet in je navel kunnen zetten
Beter mang !!! GAINEN!!!!!!quote:Op woensdag 18 december 2019 07:58 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
020 is een beetje verMaar ga 't sporten denk ik wel oppakken.
Moet vooral van mijn bierpens afquote:Op woensdag 18 december 2019 08:19 schreef Geerd het volgende:
[..]
Beter mang !!! GAINEN!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
ik ga zo weer
6:45 beginnen. Ik heb tijd nodig voor koffie en wakker worden. En wilde even super chill ontbijten met carpaccioquote:
Hard, trainen en discipline geen bier meer, buikvet is het moeilijkst ...ik heb al geaccepteerd dat een sixpack hem niet gaat worden..bier te lekker voor...maar gewoon op werkdagen niet meer pilsen. Naja was ik gister 2345 thuis beetje vroeg voor mijn doen dusja ff zitten toch nog 2 biertjes gepakt majaquote:Op woensdag 18 december 2019 08:26 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Moet vooral van mijn bierpens afdat is het ergste.
[..]
6:45 beginnen. Ik heb tijd nodig voor koffie en wakker worden. En wilde even super chill ontbijten met carpaccio
Beste gewoon geen alcoholquote:Op woensdag 18 december 2019 08:30 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hard, trainen en discipline geen bier meer, buikvet is het moeilijkst ...ik heb al geaccepteerd dat een sixpack hem niet gaat worden..bier te lekker voor...maar gewoon op werkdagen niet meer pilsen. Naja was ik gister 2345 thuis beetje vroeg voor mijn doen dusja ff zitten toch nog 2 biertjes gepakt maja
Dat boeit niet vet percentage moet je naar kijken..hoe dikke pens heb je dan ?quote:Op woensdag 18 december 2019 08:33 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Beste gewoon geen alcoholIk zal eens zien hoever ik kom. Als ik weer ga zwemmen vliegen de kilo's er wel af. Hoewel, spiermassa gaat dan wel toenemen. Dus zwaarder worden.
Mijn bmi is nog wel in de groene zonequote:Op woensdag 18 december 2019 08:34 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dat boeit niet vet percentage moet je naar kijken..hoe dikke pens heb je dan ?
BMI is sws achterhaald..quote:Op woensdag 18 december 2019 08:36 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Mijn bmi is nog wel in de groene zonealleen ik heb niet meer die strakke buik die ik altijd had.
Dus misschien overdrijf ik ook wel een klein beetje.
Dat zeg ik,,bmi zegt niks over vetpercentage ..quote:Op woensdag 18 december 2019 08:57 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Gaat om vetpercentage. Niet spiermassa volgens mij.
Ik heb niet goed gelezenquote:Op woensdag 18 december 2019 08:58 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dat zeg ik,,bmi zegt niks over vetpercentage ..
quote:Op woensdag 18 december 2019 09:16 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik heb niet goed gelezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |