Dat geloof ik meteen maar....na een dag noeste arbeid of sporten in de gym etc is het vrij normaal om te douchen volgens mij...in ieder geval afspoelen...weet niet maar....quote:Op maandag 16 december 2019 21:05 schreef stokj het volgende:
[..]
Nou, als je de poes of slurf niet goed verzorgd dan gaat het toch ook ruiken![]()
![]()
Ja je wilt natuurlijk wel fris en fruitig onder de mensen komen hequote:Op maandag 16 december 2019 21:15 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dat geloof ik meteen maar....na een dag noeste arbeid of sporten in de gym etc is het vrij normaal om te douchen volgens mij...in ieder geval afspoelen...weet niet maar....
Soms wel 3x na het douchen omdat zwemmen, na het zwemmen en dan voor het werk nog ff omdat het 35 graden is en dan na het werk nog ff afspoelen
Joah wel fijn...ff schone boxer, vers gestreken shirtquote:Op maandag 16 december 2019 21:16 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja je wilt natuurlijk wel fris en fruitig onder de mensen komen he
Ja, dan zit je gewoon lekkerder in je vel.quote:Op maandag 16 december 2019 21:17 schreef Geerd het volgende:
[..]
Joah wel fijn...ff schone boxer, vers gestreken shirt
Fris en fruitig gewassen vrouwenquote:Op maandag 16 december 2019 21:20 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Fris en fruitig gewassen mannen![]()
Bah, goor...uniform gaat ook echt niet elke dag in de was is niet te doen..dat doe je met je jas ook niet..quote:Op maandag 16 december 2019 21:22 schreef stokj het volgende:
Ik was 2 weken terug op werkbezoek en kwam toen bij een demonstratietafel van zo een net afgestudeerde student die liet zien hoe hij een smartwatch aan het hacken was. Man man man, je staat 3 meter van die gast en je ruikt zijn zweetlucht. Alsof hij in zweet doucht.
Ja en je zorgt er gewoon voor dat als je kleding niet fris ruikt dat je iets anders aandoet.quote:Op maandag 16 december 2019 21:27 schreef Geerd het volgende:
[..]
Bah, goor...uniform gaat ook echt niet elke dag in de was is niet te doen..dat doe je met je jas ook niet..
Maar als der een vlek inzit ofzo trek ik wel ff nieuwe broek aan(sperma vlekken gaan er niet makkelijk uit), en 2 dagen vrij alles in de was..
Ja dat vind ik wel normaal ja...en dan pleur je die zooi gewoon op een 20 min wasje..quote:Op maandag 16 december 2019 21:28 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja en je zorgt er gewoon voor dat als je kleding niet fris ruikt dat je iets anders aandoet.
Zuig je al zijn zaad er nog uit ?quote:Op maandag 16 december 2019 21:29 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Als m'n vriend hier heeft geslapen wil ik m'n bed niet verschonen....
Haha je bent zo gehecht geraakt aan zijn geur.quote:Op maandag 16 december 2019 21:29 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Als m'n vriend hier heeft geslapen wil ik m'n bed niet verschonen....
Precies.quote:Op maandag 16 december 2019 21:30 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja dat vind ik wel normaal ja...en dan pleur je die zooi gewoon op een 20 min wasje..
Ja nogalquote:Op maandag 16 december 2019 21:35 schreef stokj het volgende:
[..]
Haha je bent zo gehecht geraakt aan zijn geur.
Geen idee, wat denk jij?quote:Op maandag 16 december 2019 21:38 schreef Geerd het volgende:
Waarom heeft balzweet een andere geur dan oksel zweet ?
thnxxx!quote:Op maandag 16 december 2019 21:38 schreef Geerd het volgende:
[..]
Love is in tha air !!! LEkker man !!! genieten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Denk dat dat het verschil maakt. En je heb bij je oksel volgens mij meer van die 'actieve' zweetklieren dan bij je bal.quote:
Vooral na een dagje spelen op de motor, zo een pak ventileert natuurlijk nooit heel super...quote:Op maandag 16 december 2019 21:44 schreef stokj het volgende:
[..]
Denk dat dat het verschil maakt. En je heb bij je oksel volgens mij meer van die 'actieve' zweetklieren dan bij je bal.
Doe je het uit, ben je helemaal nat.quote:Op maandag 16 december 2019 21:46 schreef Geerd het volgende:
[..]
Vooral na een dagje spelen op de motor, zo een pak ventileert natuurlijk nooit heel super...
Kloptquote:Op maandag 16 december 2019 21:47 schreef stokj het volgende:
[..]
Doe je het uit, ben je helemaal nat.
@dud0rquote:Op dinsdag 17 december 2019 05:33 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Slapen die andere dikzakken nog ?
En wij (de dunnen) maar bikkelenquote:Op dinsdag 17 december 2019 05:37 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Team viesdik ligt nog te ronken
Dat dus. Elke dag zijn wij team strijder.quote:Op dinsdag 17 december 2019 05:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En wij (de dunnen) maar bikkelen
Boksquote:Op dinsdag 17 december 2019 05:38 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dat dus. Elke dag zijn wij team strijder.
Zo dan. Rustig aan ouwe!quote:Op dinsdag 17 december 2019 05:56 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Zo maar 's effe mijn brood fixen en tandenpoetsen.
Simsalabiem . BOEM. Bats
Dikzaktown, als jullie dit lezen. Werkse stelletje dikke biggen.
Hou me tegen dan !quote:Op dinsdag 17 december 2019 05:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zo dan. Rustig aan ouwe!
Gibbiequote:
Goed hoor. Met jou?quote:
Prima. Hoewel ik het ook niet erg had gevonden om in mijn nest te blijven liggen.quote:
Goede vooruitzichten.quote:Op dinsdag 17 december 2019 07:20 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Prima. Hoewel ik het ook niet erg had gevonden om in mijn nest te blijven liggen.
Maar goed, later vandaag weer een bedrijfsborrelEn morgen wellicht weer vrij
Je moederquote:
Verstandigquote:Op dinsdag 17 december 2019 07:38 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Nope. Mooi gelaten voor wat het is. Heb me toch maar bedacht.
ZIEDENDquote:Op dinsdag 17 december 2019 07:49 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ga die stad van je lekker affikken .
Had ze jou ook wel bij mogen brengenquote:Op dinsdag 17 december 2019 07:45 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Zelfs die heeft standaarden hoor
Verstandigquote:Op dinsdag 17 december 2019 07:38 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Nope. Mooi gelaten voor wat het is. Heb me toch maar bedacht.
Ik herinnerde mij opeens hoeveel drama en ellende dat mens teweeg kon brengen. Pas ik voor.quote:
oeh leuk!quote:Op dinsdag 17 december 2019 07:53 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik herinnerde mij opeens hoeveel drama en ellende dat mens teweeg kon brengen. Pas ik voor.
Morgen, hoe tegenstrijdig ook, met een meiske afgesproken. Maar kwam opeens op mijn pad. Leuke chick, toont veel interesse en wil graag koffie met mij drinken. Wie ben ik dan om dat af te wijzen
We ademen nog!quote:
Ahwquote:Op dinsdag 17 december 2019 08:34 schreef ToT het volgende:
[..]
We ademen nog!
Mini-ToT was weer erg vroeg wakker vandaag en het kostte deze keer veel tijd en moeite hem te troosten.
Waarschijnlijk had hij niet leuk gedroomd.quote:Op dinsdag 17 december 2019 08:34 schreef ToT het volgende:
[..]
We ademen nog!
Mini-ToT was weer erg vroeg wakker vandaag en het kostte deze keer veel tijd en moeite hem te troosten.
Kan zeer goed, maar zijn tandjes geven ook echt problemen.quote:Op dinsdag 17 december 2019 09:49 schreef stokj het volgende:
[..]
Waarschijnlijk had hij niet leuk gedroomd.
Hm, dan maar brood in thee dippen. Dan krijgt hij wel wat van vocht binnen.quote:Op dinsdag 17 december 2019 09:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Kan zeer goed, maar zijn tandjes geven ook echt problemen.
Na een ontspannend badje is hij uiteindelijk wel gekalmeerd en nu zit hij lekker korstjes brood te eten.
Drinken zit er niet in. Dat gaat de laatste tijd sowieso heel moeizaam.
huts hosselaarquote:Op dinsdag 17 december 2019 07:53 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik herinnerde mij opeens hoeveel drama en ellende dat mens teweeg kon brengen. Pas ik voor.
Morgen, hoe tegenstrijdig ook, met een meiske afgesproken. Maar kwam opeens op mijn pad. Leuke chick, toont veel interesse en wil graag koffie met mij drinken. Wie ben ik dan om dat af te wijzen
Deze dag schiet niet opquote:Op dinsdag 17 december 2019 11:55 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Eens
[..]hoef(de) er niks voor te doen
Ga werken dan.quote:Op dinsdag 17 december 2019 11:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Deze dag schiet niet op
Traytje halve liters klappen terwijl je vanaf je witte tuinstoel in de voortuin kut roept naar je buurvrouw wie eine boss!quote:
quote:Op dinsdag 17 december 2019 13:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Traytje halve liters klappen terwijl je vanaf je witte tuinstoel in de voortuin kut roept naar je buurvrouw wie eine boss!
Die van mij is een mieters geil hertjequote:Op dinsdag 17 december 2019 13:09 schreef engine het volgende:
Moet er niet aan denken om de buuf naakt te zien. Leuke dochter wel.
quote:Op dinsdag 17 december 2019 13:11 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Die van mij is een mieters geil hertje
Buurman wat doe u nu ?!quote:Op dinsdag 17 december 2019 13:13 schreef engine het volgende:
[..]
Ideale afstand voor een fuck buddy.
quote:
Dat ik wereldkampioen wordquote:Op dinsdag 17 december 2019 14:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waar droom jij vaak over
BIER DRINKEN EN BBQEN!!!quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waar droom jij vaak over
Joahquote:
Sowieso.quote:
NeuQenquote:Op dinsdag 17 december 2019 14:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waar droom jij vaak over
Ben je al.quote:
En de buurvrouw uitschelden.quote:
Zie nu pas hoe cool deze post is eigenlijkquote:Op dinsdag 17 december 2019 14:06 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Joah
[..]
Sowieso.
[..]
NeuQen
[..]
Ben je al.
[..]
En de buurvrouw uitschelden.
Man dit schiet niet opquote:Op dinsdag 17 december 2019 14:06 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Joah
[..]
Sowieso.
[..]
NeuQen
[..]
Ben je al.
[..]
En de buurvrouw uitschelden.
Krijg nou tietuh. Ik sluit zo af en heb dan nog een meeting en daarna zuipen op d ekosten v/d/ baasquote:
Heb je kerstvakantiequote:Op dinsdag 17 december 2019 14:10 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Krijg nou tietuh. Ik sluit zo af en heb dan nog een meeting en daarna zuipen op d ekosten v/d/ baas
@:Geerd ik kom even een witte tuinstoel lenen.
Neuh, ga werken, 200% verdienen en uren opbouwen zodat ik ergens in januari / februari weer lekker de hort op kan.quote:
Nice.quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:14 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Neuh, ga werken, 200% verdienen en uren opbouwen zodat ik ergens in januari / februari weer lekker de hort op kan.
Ik heb nog net geen hekel aan die vent.quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:33 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is het niet om je te bescheuren?
quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb nog net geen hekel aan die vent.
Ja johquote:Op dinsdag 17 december 2019 14:34 schreef ToT het volgende:
[..]Iemand die (nog net) GEEN hekel aan hem heeft?!?
Zaterdag weer..misschien straks nog 2/3 schilder komt wel weer 0800 dus niet al te laat makenquote:Op dinsdag 17 december 2019 15:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Zolang je je ontbijt hebt gehad: natuurlijk!
HOMOquote:Op dinsdag 17 december 2019 17:39 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zaterdag weer..misschien straks nog 2/3 schilder komt wel weer 0800 dus niet al te laat maken
Kijk ik nooitquote:Op dinsdag 17 december 2019 18:11 schreef Geerd het volgende:
[..]![]()
![]()
mature lesbians fucking teens xhamster
Goedemorgenquote:
Jaquote:Op woensdag 18 december 2019 05:49 schreef kree het volgende:
[..]
Heb jij de ochtend mod dienst Haags? ;P. Gehehe
Jawelquote:Op woensdag 18 december 2019 05:50 schreef kree het volgende:
[..]
Hoop dat je je overuren betaald krijgt
Ja kan er aardig van levenquote:Op woensdag 18 december 2019 05:52 schreef kree het volgende:
[..]
Voor zover ik weet betaald redelijk ok wel dacht ik.
Ja precies, het is dat ik net tekende voor een andere baan, maar overwoog het ook nog om te solliciteren als mod.quote:Op woensdag 18 december 2019 05:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja kan er aardig van leven
Heh wat jammerquote:Op woensdag 18 december 2019 05:54 schreef kree het volgende:
[..]
Ja precies, het is dat ik net tekende voor een andere baan, maar overwoog het ook nog om te solliciteren als mod.
Liggen nog te ronken denk ikquote:Op woensdag 18 december 2019 05:59 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Waar zijn die andere dikzakken dan ?
Werkse Haga bradda _O _
Zal ook niet. Ik ga zo weer naar kantoor. 11:00 vrijquote:Op woensdag 18 december 2019 06:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Liggen nog te ronken denk ik
Zo das lekker vroegquote:Op woensdag 18 december 2019 06:00 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Zal ook niet. Ik ga zo weer naar kantoor. 11:00 vrij
Lekkaaaahquote:Op woensdag 18 december 2019 06:02 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Elke woensdag. Best wel content mee.
Doe er wat aanquote:Op woensdag 18 december 2019 07:09 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Kwam er vanmorgen achter dat ik ook een dikke pens begin te krijgen. #teamvetpens.
Nieuwe jaar maar 's een maandje geen gezuip.
Kom sporten dan, als HoS moet ik ook een goed figuur hebben.quote:Op woensdag 18 december 2019 07:09 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Kwam er vanmorgen achter dat ik ook een dikke pens begin te krijgen. #teamvetpens.
Nieuwe jaar maar 's een maandje geen gezuip.
020 is een beetje verquote:Op woensdag 18 december 2019 07:47 schreef stokj het volgende:
[..]
Kom sporten dan, als HoS moet ik ook een goed figuur hebben.
Biertje op je pens balancerenquote:Op woensdag 18 december 2019 08:01 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Zo'n puntzak friet in je navel kunnen zetten
Beter mang !!! GAINEN!!!!!!quote:Op woensdag 18 december 2019 07:58 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
020 is een beetje verMaar ga 't sporten denk ik wel oppakken.
Moet vooral van mijn bierpens afquote:Op woensdag 18 december 2019 08:19 schreef Geerd het volgende:
[..]
Beter mang !!! GAINEN!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
ik ga zo weer
6:45 beginnen. Ik heb tijd nodig voor koffie en wakker worden. En wilde even super chill ontbijten met carpaccioquote:
Hard, trainen en discipline geen bier meer, buikvet is het moeilijkst ...ik heb al geaccepteerd dat een sixpack hem niet gaat worden..bier te lekker voor...maar gewoon op werkdagen niet meer pilsen. Naja was ik gister 2345 thuis beetje vroeg voor mijn doen dusja ff zitten toch nog 2 biertjes gepakt majaquote:Op woensdag 18 december 2019 08:26 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Moet vooral van mijn bierpens afdat is het ergste.
[..]
6:45 beginnen. Ik heb tijd nodig voor koffie en wakker worden. En wilde even super chill ontbijten met carpaccio
Beste gewoon geen alcoholquote:Op woensdag 18 december 2019 08:30 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hard, trainen en discipline geen bier meer, buikvet is het moeilijkst ...ik heb al geaccepteerd dat een sixpack hem niet gaat worden..bier te lekker voor...maar gewoon op werkdagen niet meer pilsen. Naja was ik gister 2345 thuis beetje vroeg voor mijn doen dusja ff zitten toch nog 2 biertjes gepakt maja
Dat boeit niet vet percentage moet je naar kijken..hoe dikke pens heb je dan ?quote:Op woensdag 18 december 2019 08:33 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Beste gewoon geen alcoholIk zal eens zien hoever ik kom. Als ik weer ga zwemmen vliegen de kilo's er wel af. Hoewel, spiermassa gaat dan wel toenemen. Dus zwaarder worden.
Mijn bmi is nog wel in de groene zonequote:Op woensdag 18 december 2019 08:34 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dat boeit niet vet percentage moet je naar kijken..hoe dikke pens heb je dan ?
BMI is sws achterhaald..quote:Op woensdag 18 december 2019 08:36 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Mijn bmi is nog wel in de groene zonealleen ik heb niet meer die strakke buik die ik altijd had.
Dus misschien overdrijf ik ook wel een klein beetje.
Dat zeg ik,,bmi zegt niks over vetpercentage ..quote:Op woensdag 18 december 2019 08:57 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Gaat om vetpercentage. Niet spiermassa volgens mij.
Ik heb niet goed gelezenquote:Op woensdag 18 december 2019 08:58 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dat zeg ik,,bmi zegt niks over vetpercentage ..
quote:Op woensdag 18 december 2019 09:16 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik heb niet goed gelezen
You tell mequote:
quote:Op woensdag 18 december 2019 07:58 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
020 is een beetje verMaar ga 't sporten denk ik wel oppakken.
En nu ww beetje halve liters klappen bbq in je witte tuinstoel?quote:Op donderdag 19 december 2019 07:09 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Hoeimoei-tjes , gvd dik verslapen.
Haha DIK !
quote:Op donderdag 19 december 2019 07:09 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Maar waar zijn mijn bromo's ?
quote:Op donderdag 19 december 2019 07:09 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Maar waar zijn mijn bromo's ?
Ik heb de, vrouwelijke, directeur haar muts volgescholden. Vanuit mijn witte klapt stoel.uhm de jouwe, die ik even geleend heb.quote:Op donderdag 19 december 2019 08:03 schreef Geerd het volgende:
[..]
En nu ww beetje halve liters klappen bbq in je witte tuinstoel?
No prob !!quote:Op donderdag 19 december 2019 08:13 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik heb de, vrouwelijke, directeur haar muts volgescholden. Vanuit mijn witte klapt stoel.uhm de jouwe, die ik even geleend heb.
quote:Op donderdag 19 december 2019 08:42 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
ITS THE MOST WONDERFUL HAAGS OF KWARIIIEEEERRRRR
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 december 2019 08:42 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
ITS THE MOST WONDERFUL HAAGS OF KWARIIIEEEERRRRR
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je bent niet zo voor de poes?quote:Op donderdag 19 december 2019 09:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geen idee, niet gedaan.
Ja enormquote:Op donderdag 19 december 2019 20:43 schreef stokj het volgende:
[..]
Thanks Haga!
Viel het uiteindelijk mee vandaag?
Lekkaaaahquote:Op vrijdag 20 december 2019 05:46 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Nog deze dag doorstaan, volgende week weekje vrij genomen.
Suc6quote:Op vrijdag 20 december 2019 07:41 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
* GibsonLesPaul88 maakt zich klaar voor een Bro-down
Ik dacht aan ukke-Tot.quote:Op vrijdag 20 december 2019 08:30 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Godverdomme, is er geen speciaal plekje in de hel voor mensen die onze Heer en Verlosser zo afbeelden?
HEILIGSCHENNIS, godnondeju!
quote:Op vrijdag 20 december 2019 08:32 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik dacht aan ukke-Tot.
Totdat ik verder las
quote:Op vrijdag 20 december 2019 08:34 schreef ToT het volgende:
[..]Mini-ToT ziet er iets minder 2-dimensionaal uit!
Haha, komt door de tandjes.quote:Op vrijdag 20 december 2019 08:46 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
What the duck-facenetjes netjes.
Ehhhh misschien met moeite!quote:Op vrijdag 20 december 2019 09:05 schreef stokj het volgende:
[..]
Kon jij je eerste tand nog herinneren😛
Wel de 1e die eruit ding. Mijn voortandje door het eten van een appelquote:Op vrijdag 20 december 2019 09:05 schreef stokj het volgende:
[..]
Kon jij je eerste tand nog herinneren😛
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |