Heeeyyyy zusjequote:
quote:
quote:
Truequote:
Broer, U hierquote:
I know that you know I know.......eh, jaquote:
quote:Op woensdag 18 december 2019 01:04 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
I know that you know I know.......eh, ja![]()
Ja, Netflix, gooi die er eens opquote:
Heb hem zes keer op mijn meesleep-harddisk staan.quote:Op woensdag 18 december 2019 01:09 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ja, Netflix, gooi die er eens opZo mooi.
quote:Op woensdag 18 december 2019 01:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb hem zes keer op mijn meesleep-harddisk staan.
quote:Op woensdag 18 december 2019 01:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is pas halfvol die HDD dus tijd en ruimte genoeg.
Ik had dat met een klein Italiaans meisje (<-----16) god wat waren we verliefd, zij op die noordse kanjer en ik op haar olijfkleurige huid en de manier waarop het zeewater aan haar haar kleefde, we dreven af op ons luchtbedje en uiteindelijk kwamen we bij zinnen een lullige 2 kilometer uit de kust, helikopter boven ons om ons te "redden" en god wat was haar enorme Italiaanse vader boos toen we aan land kwamen maar dat boeide ons allebei geen enkele kont, we zagen alleen elkaar, urenlang kussen zo ver ben ik gekomen maar dat boeide me nietsquote:Op woensdag 18 december 2019 01:21 schreef Stray_cat het volgende:
Verhaal bij het plaatje. Vakantievriendje, smoorverliefd, ouders naar huis, kleine Stray volledig verwoest. GVD, maar ik ben er wel overheen
quote:Op woensdag 18 december 2019 01:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had dat met een klein Italiaans meisje (<-----16) god wat waren we verliefd, zij op die noordse kanjer en ik op haar olijfkleurige huid en de manier waarop het zeewater aan haar haar kleefde, we dreven af op ons luchtbedje en uiteindelijk kwamen we bij zinnen een lullige 2 kilometer uit de kust, helikopter boven ons om ons te "redden" en god wat was haar enorme Italiaanse vader boos toen we aan land kwamen maar dat boeide ons allebei geen enkele kont, we zagen alleen elkaar, urenlang kussen zo ver ben ik gekomen maar dat boeide me niets
Ja leuk zijn die, zeker als je net kind af bent eigenlijk, beetje de basis van je liefdesleven later.quote:Op woensdag 18 december 2019 01:31 schreef Stray_cat het volgende:
[..]Vakantieliefdes, ik heb er een stuk of 4, allemaal lief en mooi
Truequote:Op woensdag 18 december 2019 01:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja leuk zijn die, zeker als je net kind af bent eigenlijk, beetje de basis van je liefdesleven later.
Mja ..dubbelquote:Op woensdag 18 december 2019 01:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mooi is die hè, decemberkunst.
Ik kwaak nietquote:Op woensdag 18 december 2019 01:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niks dubbel, gewoon hard zetten en mee kwaken ja.
quote:Op woensdag 18 december 2019 01:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had dat met een klein Italiaans meisje (<-----16) god wat waren we verliefd, zij op die noordse kanjer en ik op haar olijfkleurige huid en de manier waarop het zeewater aan haar haar kleefde, we dreven af op ons luchtbedje en uiteindelijk kwamen we bij zinnen een lullige 2 kilometer uit de kust, helikopter boven ons om ons te "redden" en god wat was haar enorme Italiaanse vader boos toen we aan land kwamen maar dat boeide ons allebei geen enkele kont, we zagen alleen elkaar, urenlang kussen zo ver ben ik gekomen maar dat boeide me niets
He mooie lieve dame.quote:
Hey stuk!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |