Helemaal mee eens hoorquote:Op maandag 16 december 2019 17:40 schreef Isabeau het volgende: [..] Stond niet slecht, vond ik ook al. En het is ook geen lelijk grijs, ik vond juist het gemęleerde mooi. Maar dit is wel zachter en maakt toch wat jonger.
Ja en dan?quote:Op maandag 16 december 2019 17:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Als... ie uitgeleverd wordt en er een rechtszaak komt in Nederland zit de kans op levenslang er dik in.
Diezelfde markt gewoon bedienen met kaliumcyanide, heeft dezelfde kleur. Dan bestaat de markt ook niet meer.quote:Op maandag 16 december 2019 18:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja en dan?Geen moorden meer in Amsterdam? Of neemt gewoon iemand anders het over? Er moet blijkbaar wel nog steeds een bepaalde markt bediend worden
Het is een wat drastische maatregel, maar ja, soms moeten die gewoon genomen worden.quote:
bestaan dat soort wasbakken nog dan? (evengoed klote natuurlijk)quote:Op maandag 16 december 2019 18:30 schreef Lot_1 het volgende:
ooh lekker onderbuikgeleuter
Bloesfoto gemist!
Vandaag echt een vrijdag-de-dertiende vibe. Ik was onze twee autosleutels wel een uur of twee vrij, en ik moest weg, was in huis van schoonzus. Zaten uiteindelijk in de mouw van de jas van het kind en dat moet ik welhaast zelf gedaan hebben. Vervolgens naar mijn ouders waar mijn vader een flinke tijd de kraan aan had laten staan in een wasbak zonder overloop beveiliging. Dus liters en liters water over de vloer.
ja blijkbaar, is max 10 jaar geleden gekocht want toen is het huis gebouwd.quote:Op maandag 16 december 2019 18:31 schreef liedetector het volgende:
[..]
bestaan dat soort wasbakken nog dan? (evengoed klote natuurlijk)
jeumig zeg....en water kan echt mega schade gevenquote:Op maandag 16 december 2019 18:33 schreef Lot_1 het volgende:
[..]
ja blijkbaar, is max 10 jaar geleden gekocht want toen is het huis gebouwd.
dat scheelt.....quote:Op maandag 16 december 2019 18:39 schreef Lot_1 het volgende:
ja, gelukkig was het in de garage en een deel doorgestroomd naar de keuken waar ze plavuizen op de vloer hebben. Had erger gekund dus.
Ik zag hem onderdaad weer bij 1Vandaag in de Calimero-rol kruipen en NPO als boze vijand aanvallen.quote:Op maandag 16 december 2019 18:50 schreef AnneX het volgende:
Wat een akelig, nietszeggende en arrogant joch is die Baudet toch.
Net aan het woord, npo1. Den HaagVandaag.
Last van het zingen dan? Hopelijk nietquote:Op maandag 16 december 2019 18:50 schreef AnneX het volgende:
Wat een akelig, nietszeggende en arrogant joch is die Baudet toch.
Net aan het woord, npo1. Den HaagVandaag.
Sleutels zoek en water overlast: beiden balen.
Vreemd eigenlijk Blues, dat de eigen kleur niet ”past” bij de tei-eint..![]()
Mijn oren zijn net uitgepiept en vanavond weer koorrep.
Het is dat samen zingen zķ leuk is. Badadatoodoobaada
Oh balenquote:Op maandag 16 december 2019 18:30 schreef Lot_1 het volgende:
Bloesfoto gemist!
Vandaag echt een vrijdag-de-dertiende vibe. Ik was onze twee autosleutels wel een uur of twee vrij, en ik moest weg, was in huis van schoonzus. Zaten uiteindelijk in de mouw van de jas van het kind en dat moet ik welhaast zelf gedaan hebben. Vervolgens naar mijn ouders waar mijn vader een flinke tijd de kraan aan had laten staan in een wasbak zonder overloop beveiliging. Dus liters en liters water over de vloer.
Wat een dag. Op tijd naar bed voordat er nog meer vervelende dingenquote:Op maandag 16 december 2019 18:30 schreef Lot_1 het volgende:
Bloesfoto gemist!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |