Nee, ik wil mezelf best eurosceptisch noemen maar ik ben volledig tegen een nexit. Euroscpetisch zijn is totaal iets anders dan pro nexit zijn. Iemand die eurosceptisch is, wil vooral een kleine EU. Geen afschaffen van de EU en al helemaal niet zelfstandig uit de EU.quote:Op maandag 16 december 2019 16:22 schreef riazop het volgende:
[..]
Beiden groepen zouden voor een nexit stemmen, dus dat verschil valt wel mee
Dat is nu niet bepaald de richting die het op gaat.quote:Op maandag 16 december 2019 17:45 schreef Hanca het volgende:
[..]
. Iemand die eurosceptisch is, wil vooral een kleine EU....
Nee, de trend is helemaal geen politieke integratie, eerlijk gezegd. En de trend is ook steeds meer dat de regeringsleiders over alle grote onderwerpen het beslissen, waar ik totaal geen problemen mee heb (ook zonder EU zag ik graag een maandelijks overleg tussen regeringsleiders in Europa).quote:Op maandag 16 december 2019 17:49 schreef riazop het volgende:
[..]
Dat is nu niet bepaald de richting die het op gaat.
De eu wordt uitgebreid en we zien de trend naar poltieke integratie.
Je loopt weer eens te fantaseren.quote:Op maandag 16 december 2019 17:49 schreef riazop het volgende:
[..]
Dat is nu niet bepaald de richting die het op gaat.
De eu wordt uitgebreid en we zien de trend naar poltieke integratie.
De Brexit pakt ook lekker uit voor het VK jaquote:Op maandag 16 december 2019 18:53 schreef riazop het volgende:
De argumenten zijn weer dat de andere kant "dom" is.
Mooi. Dat heeft eurofielen in het VK geen geluk gebracht iig
We gaan het meemakenquote:Op maandag 16 december 2019 18:58 schreef Faux. het volgende:
[..]
De Brexit pakt ook lekker uit voor het VK ja
Risicovolle gokquote:
Want? De EU heeft de welvaart in Europa bedreigd?quote:Op maandag 16 december 2019 19:02 schreef riazop het volgende:
[..]
de risico's om in het eu te blijven schat ik aanzienlijk hoger in
Ach gossie, de man die nooit met feiten komt of iets onderbouwd voelt zich weer beschuldigd. Och arm...quote:Op maandag 16 december 2019 18:53 schreef riazop het volgende:
De argumenten zijn weer dat de andere kant "dom" is.
Mooi. Dat heeft eurofielen in het VK geen geluk gebracht iig
In Griekenland is 40% vd bevolking werkloos en kan de rest nauwelijks rondkomenquote:Op maandag 16 december 2019 19:03 schreef Faux. het volgende:
[..]
Want? De EU heeft de welvaart in Europa bedreigd?
En gaan we dan het hele project bij het grofvuil zetten of zoeken naar een oplossing voor Griekenland?quote:Op maandag 16 december 2019 19:07 schreef riazop het volgende:
[..]
In Griekenland is 40% vd bevolking werkloos en kan de rest nauwelijks rondkomen
"vrede"?quote:Op maandag 16 december 2019 19:03 schreef Faux. het volgende:
[..]
Een van de grootste vredesprojecten ter wereld een risico noemen.
Je vindt vrede een salespitch?quote:Op maandag 16 december 2019 19:08 schreef riazop het volgende:
[..]
"vrede"?
Ik hoor hier een doorzichtige salespitch van een eurofiel?
Zoals er strax ook een oplossing moet komen voor de schuldenbergen van Italie en Spanje...quote:Op maandag 16 december 2019 19:08 schreef Faux. het volgende:
[..]
En gaan we dan het hele project bij het grofvuil zetten of zoeken naar een oplossing voor Griekenland?
Ach gossie, wat heb jij het toch moeilijk. Moeten luisteren naar eurofielen!quote:Op maandag 16 december 2019 19:08 schreef riazop het volgende:
[..]
"vrede"?
Ik hoor hier een doorzichtige salespitch van een eurofiel?
Vind ik niet zo relevant eigenljkquote:Op maandag 16 december 2019 16:55 schreef henk38 het volgende:
[..]
Ben je daarop tegen als er minder zouden komen ?
En wat is jouw punt met dat statement? Was Griekenland beter af geweest zonder de EU dan? Leg even uit waar ze dan het geld vandaan hadden moeten halen om de boel draaiende te houden?quote:Op maandag 16 december 2019 19:07 schreef riazop het volgende:
[..]
In Griekenland is 40% vd bevolking werkloos en kan de rest nauwelijks rondkomen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |