abonnement Unibet Coolblue
  maandag 16 december 2019 @ 16:55:56 #76
131800 Tarado
capô de fusca
pi_190479034
quote:
19s.gif Op maandag 16 december 2019 16:54 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

dit was ik, en ik was daar ook volledig van overtuigd, en ben nog steeds van mening als we niet zo'n grote ziekenboeg hadden gehad dat we nog steeds ongeslagen waren geweest.
als is het magische woord
pi_190479064
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 16:55 schreef Tarado het volgende:

[..]

als is het magische woord
Fernando Ricksen vond er weinig magisch aan.
Oh.
  maandag 16 december 2019 @ 16:59:10 #78
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_190479073
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 16:58 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Fernando Ricksen vond er weinig magisch aan.
:D
  maandag 16 december 2019 @ 17:00:59 #79
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_190479106
quote:
19s.gif Op maandag 16 december 2019 16:54 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

dit was ik, en ik was daar ook volledig van overtuigd, en ben nog steeds van mening als we niet zo'n grote ziekenboeg hadden gehad dat we nog steeds ongeslagen waren geweest.
Er wordt wel veel op die blessures gegooid zeg. Feyenoord en PSV hebben ook constant blessures. Hoort er eenmaal bij. Valencia had het ook etc etc. AZ met geimproviseerd centrum.
pi_190479139
quote:
1s.gif Op maandag 16 december 2019 17:00 schreef fetX het volgende:

[..]

Er wordt wel veel op die blessures gegooid zeg. Feyenoord en PSV hebben ook constant blessures. Hoort er eenmaal bij. Valencia had het ook etc etc. AZ met geimproviseerd centrum.
Ajax heeft zonder Promes en Neres weinig snelheid in de aanval, terwijl Ziyech op 10 en Tadic op 9 Ajax het beste spel bezorgde. Nu is er een hoop snelheid en dynamiek verdwenen. Dat maakt een hele hoop uit.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
  maandag 16 december 2019 @ 17:02:36 #82
131800 Tarado
capô de fusca
pi_190479141
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 16:58 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Fernando Ricksen vond er weinig magisch aan.
:D
pi_190479198
Nog steeds bezorgd om Blind, heel slecht gevoel bij
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_190479223
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 17:05 schreef TheVulture het volgende:
Nog steeds bezorgd om Blind, heel slecht gevoel bij
Wat denk je dan dat het kan zijn?
Oh.
pi_190479248
quote:
1s.gif Op maandag 16 december 2019 17:00 schreef fetX het volgende:

[..]

Er wordt wel veel op die blessures gegooid zeg. Feyenoord en PSV hebben ook constant blessures. Hoort er eenmaal bij. Valencia had het ook etc etc. AZ met geimproviseerd centrum.
Alleen Onana stond gisteren op dezelfde positie als in onze "ideale" opstelling. De rest met wisselspelers of op een andere plek, logisch dat automatismes er niet zijn. Al bleek wel dat Marin en Alvarez op dat middenveld gewoon echt niet werkt, dus daar mag wel kritisch worden gekeken richting Overmars.
Oh.
  maandag 16 december 2019 @ 17:10:21 #86
131800 Tarado
capô de fusca
pi_190479288
quote:
1s.gif Op maandag 16 december 2019 17:00 schreef fetX het volgende:

[..]

Er wordt wel veel op die blessures gegooid zeg. Feyenoord en PSV hebben ook constant blessures. Hoort er eenmaal bij. Valencia had het ook etc etc. AZ met geimproviseerd centrum.
het is een combinatie van zaken, je mist wel diepgang en scorend vermogen door die 2, je gaat er (mede daardoor) lullig uit in de CL wat een mentale tik is en veel spelers hebben er al heel veel wedstrijden opzitten dit jaar. Maar in beide wedstrijden word je ook niet weggespeeld en valt een bal verkeerd ipv goed.
pi_190479337
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 17:02 schreef El-Stinho het volgende:

[..]

Er wordt wel veel op die blessures gegooid zeg. Feyenoord en PSV hebben ook constant blessures. Hoort er eenmaal bij. Valencia had het ook etc etc. AZ met geimproviseerd centrum.
Ajax heeft zonder Promes en Neres weinig snelheid in de aanval, terwijl Ziyech op 10 en Tadic op 9 Ajax het beste spel bezorgde. Nu is er een hoop snelheid en dynamiek verdwenen. Dat maakt een hele hoop uit.
Ja, het wegvallen van sterkhouders heeft gewoon gevolgen en dan zie je dat het niet loopt. Daar valt niet zoveel niet aan te snappen.

Haal Messi en Suarez weg bij barca en het is een heel ander elftal.
pi_190479344
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 17:08 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Alleen Onana stond gisteren op dezelfde positie als in onze "ideale" opstelling. De rest met wisselspelers of op een andere plek, logisch dat automatismes er niet zijn. Al bleek wel dat Marin en Alvarez op dat middenveld gewoon echt niet werkt, dus daar mag wel kritisch worden gekeken richting Overmars.
Alvarez is toch ook helemaal niet gehaald voor het middenveld? Ik snap niet waarom hij daar zoveel wordt gebruikt. Je had gewoon Martinez op het middenveld kunnen laten en Alvarez naast Schuurs kunnen zetten.
pi_190479355
Vraag mij wel af waarom Ziyech zo snel opgefokt was in de wedstrijd.
  maandag 16 december 2019 @ 17:14:32 #91
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_190479365
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 17:02 schreef El-Stinho het volgende:

[..]

Ajax heeft zonder Promes en Neres weinig snelheid in de aanval, terwijl Ziyech op 10 en Tadic op 9 Ajax het beste spel bezorgde. Nu is er een hoop snelheid en dynamiek verdwenen. Dat maakt een hele hoop uit.
Sterkhouders missen is altijd van invloed uiteraard. Voor elke ploeg, maar Ajax is daarin dit seizoen niet de uitzondering natuurlijk. Ook AZ was gisteren behoorlijk gehavend, Valencia ook. Mijn eigen club speelt al ongeveer een jaar niet langer dan 2 wedstrijden in de ideale opstelling.
  maandag 16 december 2019 @ 17:14:43 #92
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_190479370
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 17:12 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Alvarez is toch ook helemaal niet gehaald voor het middenveld? Ik snap niet waarom hij daar zoveel wordt gebruikt. Je had gewoon Martinez op het middenveld kunnen laten en Alvarez naast Schuurs kunnen zetten.
Alvarez en Haggie denken dat die het beste tot zijn recht komt op het middenveld . (lol)
RED ONS HENNIEGOD
pi_190479371
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 17:12 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Alvarez is toch ook helemaal niet gehaald voor het middenveld? Ik snap niet waarom hij daar zoveel wordt gebruikt. Je had gewoon Martinez op het middenveld kunnen laten en Alvarez naast Schuurs kunnen zetten.
We dachten allemaal dat hij de vervanger van De Ligt was maar aangezien hij niet eens geprobeerd is daar en Ten Hag heeft gezegd dat ze in hem een middenvelder zien en Alvarez zelf ook zei dat dat zijn voorkeurspositie is denk ik dat het toch anders ligt. Was ook wel erg traag vaak en dus weet ik niet of hij centraal achterin echt zo goed zal zijn, speelde in Mexico ook niet voor niks op het middenveld.
Oh.
pi_190479441
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 17:14 schreef fetX het volgende:

[..]

Sterkhouders missen is altijd van invloed uiteraard. Voor elke ploeg, maar Ajax is daarin dit seizoen niet de uitzondering natuurlijk. Ook AZ was gisteren behoorlijk gehavend, Valencia ook. Mijn eigen club speelt al ongeveer een jaar niet langer dan 2 wedstrijden in de ideale opstelling.
Voor AZ en Valencia waren het ontbreken van die spelers veel minder essentieel voor wat hun spel sterk maakt dan hoe dat voor Ajax geldt. Je weet heus dat Ajax drie maanden heeft lopen zoeken naar de juiste opstelling, dus dat er groot verval is bij blessures mag geen wonder heten.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_190479482
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 17:06 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Wat denk je dan dat het kan zijn?
Ik ben er bang voor dat het toch iets aan het hart of met zijn hoofd te maken heeft. Nu kan dat nog prima iets onschuldigs zijn, maar toch...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_190479487
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 17:05 schreef TheVulture het volgende:
Nog steeds bezorgd om Blind, heel slecht gevoel bij
quote:
Slecht nieuws voor Ajax-speler Daley Blind. Op Twitter gaat het hardnekkige gerucht dat hij op de hartbewaking van een ziekenhuis zou zijn opgenomen. Shownieuws heeft uit een zeer betrouwbare bron vernomen dat het inderdaad niet goed met hem gaat.

De verdediger van Ajax voelde zich dinsdag tijdens de wedstrijd tegen Valencia niet goed en ging de tweede helft even op het gras zitten (zie video hierboven). Volgens de club wordt er onderzoek gedaan naar zijn situatie en laat in een verklaring weten: ”Vrijdagmiddag is hij nader onderzocht vanwege de duizeligheid waar hij dinsdag tijdens wedstrijd tegen Valencia kort last van had. De komende dagen zal hij niet trainen en wordt hij verder onderzocht.”

Wat de sterspeler precies mankeert is vooralsnog onduidelijk. Ajax en Blind wachten deze week de uitslagen af. Wel is duidelijk dat hij de laatste twee wedstrijden van dit jaar niet zal meespelen.

Daley trouwde afgelopen zomer met zijn grote liefde Candy Rae Fleur en werd twee maanden geleden de trotse vader van zoontje Lowen.
  maandag 16 december 2019 @ 17:21:39 #97
131800 Tarado
capô de fusca
pi_190479492
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 17:14 schreef fetX het volgende:

[..]

Sterkhouders missen is altijd van invloed uiteraard. Voor elke ploeg, maar Ajax is daarin dit seizoen niet de uitzondering natuurlijk. Ook AZ was gisteren behoorlijk gehavend, Valencia ook. Mijn eigen club speelt al ongeveer een jaar niet langer dan 2 wedstrijden in de ideale opstelling.
is ook zo maar de schade is toch nog aardig beperkt, lullig van de CL maar je bent winterkampioen en ik zie AZ nog niet als een bedreiging al moeten we afwachten of dat dom is of niet.
Wel had Overmars wat beter moeten anticiperen op het vertrek van De Jong en ook Schone, het is dat Martinez met een gelukje goed uitpakt als middenvelder maar dat kan natuurlijk niet met de ambities die Ajax heeft.
pi_190479510
quote:
1s.gif Op maandag 16 december 2019 17:21 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ik ben er bang voor dat het toch iets aan het hart of met zijn hoofd te maken heeft. Nu kan dat nog prima iets onschuldigs zijn, maar toch...
Ik gok dat, na het hele Nouri verhaal, ze het zekere voor het onzekere nemen en hem een full body scan geven
pi_190479530
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 17:14 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

We dachten allemaal dat hij de vervanger van De Ligt was maar aangezien hij niet eens geprobeerd is daar en Ten Hag heeft gezegd dat ze in hem een middenvelder zien en Alvarez zelf ook zei dat dat zijn voorkeurspositie is denk ik dat het toch anders ligt. Was ook wel erg traag vaak en dus weet ik niet of hij centraal achterin echt zo goed zal zijn, speelde in Mexico ook niet voor niks op het middenveld.
Van wat ik zo eventjes snel kan zien heeft hij toch het gros van zijn wedstrijden in Mexico als centrale verdediger gespeeld. Net iets meer dan als verdedigende middenvelder. Hij zal dus geheid wel iets kunnen als CV.

Maar al met al vind ik het wel een raar verhaal, Marin komt niet uit de verf, Alvarez is niet indrukwekkend. En toch heb ik niet het idee dat dit nu per se hele slechte spelers zijn, maar meer dat het er op de huidige manier in dit Ajax simpelweg niet uitkomt. Zo'n Marin dook gisteren met momenten ook weer op als laatste man voor de verdediging op het middenveld, terwijl hij juist daar zo zwak is. Ik denk als je die jongen dichter in de buurt van de goal zet, kan hij nog best van waarde zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-12-2019 17:25:32 ]
  maandag 16 december 2019 @ 17:24:00 #100
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_190479541
quote:
1s.gif Op maandag 16 december 2019 17:21 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ik ben er bang voor dat het toch iets aan het hart of met zijn hoofd te maken heeft. Nu kan dat nog prima iets onschuldigs zijn, maar toch...
Zal wel gewoon uit voorzichtigheid zijn om alle testen te laten doen lijkt me, maar het hoeft niet meteen iets ernstigs te zijn. Kan ook best dat hij een nachtje in het ziekenhuis moest blijven voor de zekerheid om alles te monitoren.
Oh.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')