SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ajax ook nietquote:Op maandag 16 december 2019 15:25 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik geloof niet dat Feyenoord Atalanta zou hebben geloot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blablablabla![]()
TT jatten en dan met zo'n matige op de proppen komen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
quote:Op maandag 16 december 2019 15:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Ajax ook nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
!!1!
Ik lees dat veel mensen nog ziedend zijn over die overtreding op Tadic. Dat de VAR moest ingrijpen. Wat een gelul.![]()
![]()
TT jattenquote:Op maandag 16 december 2019 15:27 schreef mokkiemok het volgende:
TT jatten en dan met zo'n matige op de proppen komen.![]()
![]()
Zijn die specifieke mensen toevallig voor Ajax?Jack van Gelder zei het ook, wat een idioot is dat toch.quote:Op maandag 16 december 2019 15:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]![]()
!!1!
Ik lees dat veel mensen nog ziedend zijn over die overtreding op Tadic. Dat de VAR moest ingrijpen. Wat een gelul.blablablabla![]()
meh, die overtreding op Tadic was niet veel hoor.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
mokkie oogt een beetje mad vandaag, nouja niet alleen vandaag.... hij had de laatste post.quote:blablablabla![]()
Heracles en AZquote:Op maandag 16 december 2019 15:29 schreef Poepz0r het volgende:
Getafe genot. Tegenstander daarna ook al bekend?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Is te doen. Voor AZ ook trouwens.quote:Op maandag 16 december 2019 15:29 schreef Poepz0r het volgende:
Getafe genot. Tegenstander daarna ook al bekend?![]()
totaal niet eigenlijk, al kan ik wel wat mad worden van 010 of 020 gelul.quote:Op maandag 16 december 2019 15:29 schreef Elan het volgende:
[..]
mokkie oogt een beetje mad vandaag, nouja niet alleen vandaag.... hij had de laatste post.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Nee jij dan met je kakkerlakken, of kakkies elke keerquote:Op maandag 16 december 2019 15:30 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
totaal niet eigenlijk, al kan ik wel wat mad worden van 010 of 020 gelul.x1000000 .
Loop niet te janken man.blablablabla![]()
Zeker om in het negatieve te blijven hangen.quote:Op maandag 16 december 2019 15:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
2 keer dezelfde titel is wel matigOh.![]()
9 van de 10 keer zeg ik gewoon feyenoord, die ene keer dat ik iets anders zeg is als ik opzichtig aan het trollen ben man.quote:Op maandag 16 december 2019 15:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee jij dan met je kakkerlakken, of kakkies elke keerx1000000 .
Loop niet te janken man.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Net als willem 2 thuis en az uit inderdaadquote:Op maandag 16 december 2019 15:30 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Is te doen. Voor AZ ook trouwens.![]()
Lekker boeiend wat de TT is.quote:Op maandag 16 december 2019 15:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
2 keer dezelfde titel is wel matig
Maar als het jullie helpt, dan pas ik hem natuurlijk graag aan.![]()
Ajax is dramatisch bezig de laatste weken maar dat betekent niet dat je die ondergrens ook als standaard moet gaan nemen.quote:Op maandag 16 december 2019 15:34 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Net als willem 2 thuis en az uit inderdaad![]()
Maar als het niet in jullie ReichSStraatje past dan meteen alles ana de hand tot aan bans toe... Maar nu maakt het ineens niets uit hoor... Manmanmanquote:Op maandag 16 december 2019 15:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lekker boeiend wat de TT is.
Maar als het jullie helpt, dan pas ik hem natuurlijk graag aan.![]()
Die Wijndal is ook wel een baasje. Lekker Frusti-Ziyech in z'n bakkes uitlachen. Deed Midstjo verderop nog een keer dunnetjes over. Net als die overacting in de laatste minuten tegen Valencia haalde Ajax zichzelf weer lekker uit de wedstrijd.quote:Op maandag 16 december 2019 15:29 schreef mokkiemok het volgende:
meh, die overtreding op Tadic was niet veel hoor.![]()
wat een gelul, niet te vergelijkenquote:Op maandag 16 december 2019 15:55 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Die Wijndal is ook wel een baasje. Lekker Frusti-Ziyech in z'n bakkes uitlachen. Deed Midstjo verderop nog een keer dunnetjes over. Net als die overacting in de laatste minuten tegen Valencia haalde Ajax zichzelf weer lekker uit de wedstrijd.![]()
Echt, waar heb je het over?quote:Op maandag 16 december 2019 15:47 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Maar als het niet in jullie ReichSStraatje past dan meteen alles ana de hand tot aan bans toe... Maar nu maakt het ineens niets uit hoor... Manmanman![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: