Wat een pennenlikker. Hij neemt z'n taken wel heel serieus me dunkt.quote:Op maandag 16 december 2019 14:39 schreef Budapestenaar het volgende: Cocaïne is een verboden harddrug. Illegale zaken worden op FOK! niet besproken. Daarom sluit ik dit topic.
Je moet er eentje hebben die net iets te leip is, aan de ogen van diegene kun je de kwaliteit van zijn sos zien. Had er eentje die Dzjengis Khan genoemd werd, zijn sos was buitengewoon.quote:Op maandag 16 december 2019 15:14 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Tijd voor een andere dealer dan.
quote:Op maandag 16 december 2019 15:21 schreef BasEnAad het volgende:
Een coke-topic sluiten
Tijdje geleden hadden we hier een heel forum over drugs.
FOK! wordt steeds braver zo, er mogen best wat scherpe randjes aanzitten.
Gewoon op het darkweb bestellen, betere is er niet.quote:Op maandag 16 december 2019 15:11 schreef de_boswachter het volgende:
Allereerst wil ik klagen over deze mod aangezien hij het discussietopic in GC sloot omwille de volgende reden;
[..]
Wat een pennenlikker. Hij neemt z'n taken wel heel serieus me dunkt.
Enfin. Ik wil klagen over de kwaliteit van sos. Het holt de laatste maanden flink achteruit. Heeft iemand achtergrondinfo voor me? Is het slecht weer in Columbia? Bosbranden? WTF is er aan de hand gek?
Klacht: had zaterdag sos die naar Ariël rook
Die zeemeermin? Geilquote:Op maandag 16 december 2019 15:11 schreef de_boswachter het volgende:
Klacht: had zaterdag sos die naar Ariël rook
Je moet verstand hebben van paardenschijt om dit te weten. Wat vind je daar zelf van?quote:Op maandag 16 december 2019 15:32 schreef pferdfahrer het volgende:
Ik heb serieus wel is sos gehad wat naar paardenschijt stonk en idd niet zo lang geleden ws ook omo waspoeder mn neus in getraptgelukkig nu een goede dealer die binnen 15min bij je is
Darkweb is illegaal broer.quote:Op maandag 16 december 2019 15:37 schreef Bzzzzt het volgende:
[..]
Gewoon op het darkweb bestellen, betere is er niet.
Ja en coke haal je bij de supermarkt.quote:
Meestal weeg ik mijzelf vooraf en als ik klaar ben met dat geyle goedje dan weeg ik mijzelf weer.quote:Op maandag 16 december 2019 18:22 schreef Solotovski het volgende:
Wegen jullie altijd sosa na als je gehaald hebt?
quote:Op maandag 16 december 2019 18:25 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Meestal weeg ik mijzelf vooraf en als ik klaar ben met dat geyle goedje dan weeg ik mijzelf weer.
Tuurlijk. Maar haal dan ook niet per 1.quote:Op maandag 16 december 2019 18:22 schreef Solotovski het volgende:
Wegen jullie altijd sosa na als je gehaald hebt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |