SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Altijd al geweest tochquote:Op maandag 16 december 2019 14:36 schreef UitStraling het volgende:
Hoezo ben ik een rare zin nou weer?
Omdat je dat bent.quote:Op maandag 16 december 2019 14:36 schreef UitStraling het volgende:
Hoezo ben ik een rare zin nou weer?
Dat is kutquote:Op maandag 16 december 2019 14:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is geblokkeerd schijnbaar https://support.mozilla.o(...)-standaardbrowser-vo
Ja dat zeggen ze altijdquote:Op maandag 16 december 2019 14:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind mezelf vrij normaal.
Ja dat heeft al geen nut meer als je op fok zit.quote:Op maandag 16 december 2019 14:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik probeer keinormaal over te komen ja.
Gewoon een doorsnee maandagmiddag dus.quote:
quote:Op maandag 16 december 2019 14:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon een doorsnee maandagmiddag dus.
Denk dat dit wel een beetje klopt ja.quote:Op maandag 16 december 2019 14:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat heeft al geen nut meer als je op fok zit.
Als ik die UI niet zou maken zou jij zorgen dat ik de komende volle maan niet meer zou zien.quote:Op maandag 16 december 2019 14:40 schreef bitterbal het volgende:
Als ik die ui zou instellen zou hij de camera's in mijn slaapkamer weghalen.
Wat staat hier nu weer?quote:Op maandag 16 december 2019 14:40 schreef bitterbal het volgende:
Als ik die ui zou instellen zou hij de camera's in mijn slaapkamer weghalen.
Weet je met mij maar nooitquote:Op maandag 16 december 2019 14:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Laat me raden...het is vast niet je neus
quote:Op maandag 16 december 2019 14:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Haagsie iedereen kent jou![]()
Ouwe baggeraar
quote:Op maandag 16 december 2019 14:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ik die UI niet zou maken zou jij zorgen dat ik de komende volle maan niet meer zou zien.
Steeds beter ..duurde een paar maanden ,maar het gaat weer de goede kant op..quote:
Geloof je nietquote:Op maandag 16 december 2019 14:45 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb een ruitjesbroek aan van mijn clan, mijn haren staan alle kanten op, ik heb een hoodie aan met kill em all, soldatenlaarzen en ik heb mijn tanden niet gepoetst, zal ik zo boodschappen gaan doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |