Misschien vreemd hoor maar als je een vriendin hebt is 12 keer sex per dag toch niet vreemd?quote:Op maandag 16 december 2019 13:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
12 keer? Dat lijkt mij wat overdreven, zelfs al zou je nog een pubertje zijn.
Stop maar met deze act.quote:Op maandag 16 december 2019 14:01 schreef Tailless het volgende:
[..]
Misschien vreemd hoor maar als je een vriendin hebt is 12 keer sex per dag toch niet vreemd?
Jij hebt alleen geen vriendinquote:Op maandag 16 december 2019 14:01 schreef Tailless het volgende:
[..]
Misschien vreemd hoor maar als je een vriendin hebt is 12 keer sex per dag toch niet vreemd?
Dit dus.quote:Op maandag 16 december 2019 14:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Stop maar met deze act.
Geen last van,quote:Op maandag 16 december 2019 14:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij hebt alleen geen vriendin
En zelfs met vriendin is 12 keer seks per dag echt idioot veel. Na 3/4 keer achter elkaar begint je jodokus toch echt wat te schraal te worden hoor.
Nouja hoevaak kom jij dan?quote:Op maandag 16 december 2019 14:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dit dus.
Of je het hebt of niet boeit me geen reet maar iedereen weet dat het abnormaal is, doei TS.
quote:
En de uitschieters?quote:Op maandag 16 december 2019 14:13 schreef verbijstering het volgende:
gemiddeld? 1 keer per dag. Soms 2 keer op een dag en soms komt het niet uit en is het 0.
Dat is nog niet 1x per jaar en dan max 5 ofzo. De tijden van de 16 jarige fapman zijn al lang voorbijquote:
zoietsquote:Op maandag 16 december 2019 14:40 schreef Vlicious87 het volgende:
Z zit jouw vriendin gewillig aan jouw pener te zuigen terwijl je werkt?
Tip. Die kan een hoop centjes genereren.quote:Op maandag 16 december 2019 14:01 schreef Tailless het volgende:
[..]
Elleke nach.quote:Op maandag 16 december 2019 13:57 schreef Tailless het volgende:
Ik vroeg mij af hoevaak kom je? Ik heb idee dat ik niet vaak kom maar toch hoor ik van andere weer dat ze veel minder komen...
Zo he, dan zouden ze mij op dinsdagmorgen op de stoeprand kennen zettenquote:...Ik kom denk ik gemiddeld 2 keer per dag. Met soms uitschieters van een keer of 12.
Je bedoelt moyenne qua kieren?quote:
quote:Op maandag 16 december 2019 14:01 schreef Tailless het volgende:
[..]
Eerder extreem weinig. In principe behoor je na elke zaadlozing direct opnieuw te beginnen. Even uitgaande van een kwartier per keer en je ook nog moet werken/slapen/eten is op een werkdag zo'n 24x per dag het bare minimum. In het weekend mag een keer of 50 geen probleem zijn.quote:Op maandag 16 december 2019 14:01 schreef Tailless het volgende:
[..]
Jawel.quote:Op maandag 16 december 2019 14:01 schreef Tailless het volgende:
[..]
Ja ik ben serieus vanochtend voor werk 3 keer gekomen zo raar is het toch niet.quote:Op dinsdag 17 december 2019 09:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jawel.
Waar vind je überhaupt de tijd? Of duurt het geheel elke keer maximaal een minuutn of zo?
Ik geniet er na een keertje of 4 niet eens meer van, laat staan 12 keer. Komt er dan nog iets uit?.
Ik heb dus moeite om je te geloven; 12 keer op een dag masturberen is al moeilijk te behappen, laat staan dat je het 12 keer met een ander doet.
Dus, ben je serieus?
Emmertje per keer?quote:Op dinsdag 17 december 2019 10:03 schreef Tailless het volgende:
[..]
Ja ik ben serieus vanochtend voor werk 3 keer gekomen zo raar is het toch niet.
Ik denk dat er amper mensen zijn die in zo'n korte tijd zoveel klaarkomen.quote:Op dinsdag 17 december 2019 10:03 schreef Tailless het volgende:
[..]
Ja ik ben serieus vanochtend voor werk 3 keer gekomen zo raar is het toch niet.
En toen werd je wakker?quote:Op dinsdag 17 december 2019 10:10 schreef Tailless het volgende:
vannochtend wakker met een stijve.
daarna haar verwend.
sex en daarna spoonen waarin ze mij weer hielp.
dus ja 3 keer in een uurtje.
Best wel bijzonder. De meeste moeders houden het bij bammetjes smeren.quote:Op dinsdag 17 december 2019 10:10 schreef Tailless het volgende:
daarna haar verwend.
Je bent tussendoor gekomen? Dus drie keer?quote:Op dinsdag 17 december 2019 10:10 schreef Tailless het volgende:
daarna haar verwend.
Klaar met die nietstoevoegende opmerkingen van je.quote:Op dinsdag 17 december 2019 10:11 schreef Linkse_krijger het volgende:
[..]
Best wel bijzonder. De meeste moeders houden het bij bammetjes smeren.
ik noem het 1 sex beurt waarin ik 3 keer een kwakje loosde.quote:Op dinsdag 17 december 2019 10:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je bent tussendoor gekomen? Dus drie keer?
Lijkt eerder op een geheel, vooral die laatste twee.
Respect!quote:Op dinsdag 17 december 2019 10:20 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Gemiddeld kom ik een drie tot vijf keer klaar per keer.
Dat kan ik meerdere keren doen, maar wordt wel minder. Minder intens en minder in hoeveelheid.
Enkele keren in 1 zeer lange keer wel een 15+ gedaan, maar dat resulteerde in spierpijn in de bekkenbodem. Was niet zo fijn de volgende dag.
Maar ik ben nog geen man tegen gekomen die dat ook kon.
Na een keer of drie houdt dat meestal wel op. Zit steeds langer tussen.
Lekker en door kunnen gaan wel, maar een 5 keer klaarkomen is wel de max die ik heb meegemaakt.
Ook daar zit er steeds langer tussen en wordt het minder intens.
Vrouw zijn heeft ook zo zijn voordelenquote:Op dinsdag 17 december 2019 10:38 schreef verbijstering het volgende:
[..]
Respect!
Is natuurlijk ook een beetje omdat de man leeg raaktdaar kan je niets aan doen
Ja je raakt niet leegquote:Op dinsdag 17 december 2019 10:46 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Vrouw zijn heeft ook zo zijn voordelen
Jawel dus blijkbaarquote:
Hangt ook af hoe je de dag definieert.quote:Op dinsdag 17 december 2019 10:20 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Gemiddeld kom ik een drie tot vijf keer klaar per keer.
Dat kan ik meerdere keren doen, maar wordt wel minder. Minder intens en minder in hoeveelheid.
Enkele keren in 1 zeer lange keer wel een 15+ gedaan, maar dat resulteerde in spierpijn in de bekkenbodem. Was niet zo fijn de volgende dag.
Maar ik ben nog geen man tegen gekomen die dat ook kon.
Na een keer of drie houdt dat meestal wel op. Zit steeds langer tussen.
Lekker en door kunnen gaan wel, maar een 5 keer klaarkomen is wel de max die ik heb meegemaakt.
Ook daar zit er steeds langer tussen en wordt het minder intens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |