oeh, das irritant...quote:Op dinsdag 7 januari 2020 08:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En bij mij is de audio telkens Duits
Heb het er ook uitgeflikkerd, Ga wel bij de torrent boer kijken als mando weer begint.quote:Op woensdag 1 januari 2020 23:31 schreef KingRadler het volgende:
Mensen die Disney+ stop zetten.
Kan ik wel begrijpen na Mando staat er niks boeiends op.
Beide hebben dezelfde eigenaar, dus een kwestie van “mogen” is het in ieder geval niet. Wellicht zit er een andere strategie achter, zoals de intentie om meer te doen met Hulu.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 16:47 schreef Ceased2Be het volgende:
Legion en the gifted zijn van fox en komen op het fox kanaal op tv denk niet dat ze dan uit mogen 'zenden' op Disney+
The Gifted was na twee seizoenen alweer gecancelled. Dat kan er ook mee te maken hebben dat ze het er niet opzetten.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 07:35 schreef Breuls het volgende:
[..]
Beide hebben dezelfde eigenaar, dus een kwestie van “mogen” is het in ieder geval niet. Wellicht zit er een andere strategie achter, zoals de intentie om meer te doen met Hulu.
Yes, schijnt alleen via PayPal te zijn. Is bij mij inmiddels weer teruggestort.quote:Op maandag 13 januari 2020 18:06 schreef Elvi het volgende:
Disney heeft 2 keer het abonnement geld eraf gehaald. 1 keer op de 12de en 1 keer vandaag. Bij meer mensen zo?
Ah vandaar. Zal wel door t nieuwe jaar komenquote:Op dinsdag 14 januari 2020 08:26 schreef J83 het volgende:
[..]
Yes, schijnt alleen via PayPal te zijn. Is bij mij inmiddels weer teruggestort.
lelijk is gelijk het beste van fox op x2 na.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 16:47 schreef Ceased2Be het volgende:
Legion en the gifted zijn van fox en komen op het fox kanaal op tv denk niet dat ze dan uit mogen 'zenden' op Disney+
Logan en Deadpool zijn R-Rated dus zouden er sowieso niet op komen.
Eigen schuld, jullie wilden zonodig onafhankelijk worden.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:57 schreef Belg het volgende:
Hier in België moeten we weer 1-2 jaren wachten. Achterlijk land dat ik leef. Altijd bij alles is/was Nederland voor
Release Netflix in Nederland: 11 september 2013
Release Netflix in België : 19 september 2014
Lelijkquote:Op dinsdag 14 januari 2020 08:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
lelijk is gelijk het beste van fox op x2 na.
en ik las dat x-men evolution wel beschikbaar is op disney plus in andere landen.
Rond eind juni schat ik.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 08:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wanneer komt Frozen II op Disney+?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |