Je begeleiding zodat jij elke week je eigen snoepjes kan kopen?quote:Op maandag 16 december 2019 20:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wie de vuk pint er tegenwoordig nog geld dan
Sinds wanneer zit jij bij antifa?quote:Op maandag 16 december 2019 20:36 schreef Treinhoer het volgende:
Tijd voor anarchie.
Fuck de banken, fuck de winkels. Jat wat je kan!
Hey jijquote:Op maandag 16 december 2019 20:36 schreef Treinhoer het volgende:
Tijd voor anarchie.
Blokkeer de distributiecentraquote:Op maandag 16 december 2019 20:36 schreef Treinhoer het volgende:
Tijd voor anarchie.
rtquote:Op maandag 16 december 2019 20:36 schreef Treinhoer het volgende:
Tijd voor anarchie.
"antifa" zijn vaak larpende krakers, geen anarchistenquote:Op maandag 16 december 2019 20:37 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Sinds wanneer zit jij bij antifa?
Ik zie het verschil niet zoquote:Op maandag 16 december 2019 20:50 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
rt
[..]
"antifa" zijn vaak larpende krakers, geen anarchisten
zoveel was al duidelijkquote:Op maandag 16 december 2019 20:52 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Ik zie het verschil niet zo
Die koopt de begeleiding voor me, die kunnen ze toch gewoon pinnen,quote:Op maandag 16 december 2019 20:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je begeleiding zodat jij elke week je eigen snoepjes kan kopen?
Ik begeef me ook niet in dat wereldjequote:
Helemaal primaquote:Op maandag 16 december 2019 21:05 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Ik begeef me ook niet in dat wereldje
Doe jij aan larpen?quote:
Je was dat toch wel?quote:
Nee. Woonde in een kraakpand maar heb altijd gezegd dat ik geen kraker ben. Ik kon goedkoop met vrienden wonen en dat vond ik wel chill.quote:
anarchisme is een filosofische stroming die extreemlinks, antikapitalistisch en antifascistisch is. deze mensen zien fascisme als de ultieme wanhoopsdaad van een heersende klasse die hun macht verliest, en bestrijden het ten eerste met linkse organisatie en ten tweede met zelfverdediging ("geweld" vind ik geen gepaste term voor het tegenhouden van extreemrechtse knokploegen)quote:Op maandag 16 december 2019 21:05 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Ik begeef me ook niet in dat wereldje
Maar je woont nu bijna een jaartje echt alleen toch? Bevalt het?quote:Op maandag 16 december 2019 21:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee. Woonde in een kraakpand maar heb altijd gezegd dat ik geen kraker ben. Ik kon goedkoop met vrienden wonen en dat vond ik wel chill.
quote:Op maandag 16 december 2019 21:13 schreef Amarantha het volgende:
Steunde wel dingen zoals de weggeefwinkel enz, ook jaren geholpen. Maar nooit geholpen ergens pandje kraken ofzo.
damn wist dit nietquote:Op maandag 16 december 2019 21:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee. Woonde in een kraakpand maar heb altijd gezegd dat ik geen kraker ben. Ik kon goedkoop met vrienden wonen en dat vond ik wel chill.
Ja klopt nu precies een jaar en ja bevalt me prima.quote:Op maandag 16 december 2019 21:13 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Maar je woont nu bijna een jaartje echt alleen toch? Bevalt het?
Oh dacht dat je dat wel wist.quote:Op maandag 16 december 2019 21:15 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
dat je jezelf niet als kraker beschouwde/de ideologie aanhing
Wat een heerlijk leventje zeg.quote:Op maandag 16 december 2019 21:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh dacht dat je dat wel wist.Toen ze vorig jaar 1x poging hebben gedaan om nieuw pand te vinden toen hadden ze dus een pand gekraakt en ik was de enige die niet bleef slapen en overdag wel jointjes kwam roken en dan paar uur later gewoon weer naar huis ging haha.
Ah oké. Het zijn vooral de extremisten en radicalen die je hoort schreeuwen over en weer, van links naar rechts, progressief tot conservatief en vice versa.quote:Op maandag 16 december 2019 21:13 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
anarchisme is een filosofische stroming die extreemlinks, antikapitalistisch en antifascistisch is. deze mensen zien fascisme als de ultieme wanhoopsdaad van een heersende klasse die hun macht verliest, en bestrijden het ten eerste met linkse organisatie en ten tweede met zelfverdediging ("geweld" vind ik geen gepaste term voor het tegenhouden van extreemrechtse knokploegen)
krakers die zichzelf ""anarchist"" noemen zijn vaak (niet altijd) permanente pubers die nog nooit een boek in hun handen hebben gehad en lekker willen rellen op een PVV-demo ofzo. tegendemonstraties heb ik geen problemen mee, pvv'ers aanvallen wel. bij nazi's boeit me dat allemaal niet (en juich ik het zelfs toe) maar pvv'ers zijn geen nazi's
Waren wel 5 leuke dagen.quote:Op maandag 16 december 2019 21:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat een heerlijk leventje zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |