Pff nee dankje.quote:Op maandag 16 december 2019 16:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
De vergadering is geopend?
Ja. Wat staat er op de agenda?quote:Op maandag 16 december 2019 16:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
De vergadering is geopend?
Een glas met waterquote:Op maandag 16 december 2019 16:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja. Wat staat er op de agenda?
Dat vind ik een sterk agendapunt. Wat heb je erover te zeggen, meneer Kwartiertje?quote:
Niet zoveel want als ik de agenda openklap valt het glas met water om en dan hebben we een natte boel.quote:Op maandag 16 december 2019 16:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat vind ik een sterk agendapunt. Wat heb je erover te zeggen, meneer Kwartiertje?
Daar stipt u een zeer valide punt aan. Ik stel voor om met passende voorzichtigheid het glas water te verwijderen van deze penibele situatie waarna wij deze aangelegenheid kunnen continueren en deze vergadering tot een goed einde kunnen brengen.quote:Op maandag 16 december 2019 16:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niet zoveel want als ik de agenda openklap valt het glas met water om en dan hebben we een natte boel.
Ja eens. Niks aan toe te voegen.quote:Op maandag 16 december 2019 16:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Daar stipt u een zeer valide punt aan. Ik stel voor om met passende voorzichtigheid het glas water te verwijderen van deze penibele situatie waarna wij deze aangelegenheid kunnen continueren en deze vergadering tot een goed einde kunnen brengen.
MOOI!quote:Op maandag 16 december 2019 17:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja eens. Niks aan toe te voegen.
Denken dat ik een kat hebquote:
Dat is niet waar.quote:Op maandag 16 december 2019 17:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Denken dat ik een kat hebDie beesten haten mensen.
Echt wel man. Dat blijkt uit alles. Kijk eens hoe vaak ze hun baasje op hun bek slaan op youtube.quote:
Mijn ervaring met een poesje is anders.quote:Op maandag 16 december 2019 17:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Echt wel man. Dat blijkt uit alles. Kijk eens hoe vaak ze hun baasje op hun bek slaan op youtube.
Mijn kat mept me echt zo vaak.quote:Op maandag 16 december 2019 17:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Echt wel man. Dat blijkt uit alles. Kijk eens hoe vaak ze hun baasje op hun bek slaan op youtube.
Nee ik hou niet van kattennagels.quote:Op maandag 16 december 2019 17:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is toch juist leuk. Beetje stoeien
Vertel ons allesquote:Op maandag 16 december 2019 17:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijn ervaring met een poesje is anders.
Daarom. Zal eens niet gelijk hebbenquote:
Kan wel pijn doen ja. Je kan ze ook afknippenquote:Op maandag 16 december 2019 17:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee ik hou niet van kattennagels.
I wish. Mijn kat haar leven zit te ver in haar nagels dus ze loopt al half jaar met te lange nagels achter maar dierenarts kan ze niet afknippen.quote:Op maandag 16 december 2019 17:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan wel pijn doen ja. Je kan ze ook afknippen
Oei das kutquote:Op maandag 16 december 2019 17:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
I wish. Mijn kat haar leven zit te ver in haar nagels dus ze loopt al half jaar met te lange nagels achter maar dierenarts kan ze niet afknippen.
Mensen ook.quote:Op maandag 16 december 2019 17:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
Gelukkig zijn beesten vervangbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |