MOOI!quote:Op maandag 16 december 2019 17:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja eens. Niks aan toe te voegen.
Denken dat ik een kat hebquote:
Dat is niet waar.quote:Op maandag 16 december 2019 17:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Denken dat ik een kat hebDie beesten haten mensen.
Echt wel man. Dat blijkt uit alles. Kijk eens hoe vaak ze hun baasje op hun bek slaan op youtube.quote:
Mijn ervaring met een poesje is anders.quote:Op maandag 16 december 2019 17:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Echt wel man. Dat blijkt uit alles. Kijk eens hoe vaak ze hun baasje op hun bek slaan op youtube.
Mijn kat mept me echt zo vaak.quote:Op maandag 16 december 2019 17:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Echt wel man. Dat blijkt uit alles. Kijk eens hoe vaak ze hun baasje op hun bek slaan op youtube.
Nee ik hou niet van kattennagels.quote:Op maandag 16 december 2019 17:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is toch juist leuk. Beetje stoeien
Vertel ons allesquote:Op maandag 16 december 2019 17:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijn ervaring met een poesje is anders.
Daarom. Zal eens niet gelijk hebbenquote:
Kan wel pijn doen ja. Je kan ze ook afknippenquote:Op maandag 16 december 2019 17:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee ik hou niet van kattennagels.
I wish. Mijn kat haar leven zit te ver in haar nagels dus ze loopt al half jaar met te lange nagels achter maar dierenarts kan ze niet afknippen.quote:Op maandag 16 december 2019 17:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan wel pijn doen ja. Je kan ze ook afknippen
Oei das kutquote:Op maandag 16 december 2019 17:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
I wish. Mijn kat haar leven zit te ver in haar nagels dus ze loopt al half jaar met te lange nagels achter maar dierenarts kan ze niet afknippen.
Mensen ook.quote:Op maandag 16 december 2019 17:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
Gelukkig zijn beesten vervangbaar.
Ja goeie, ruil meteen de kat even in voor 1 zonder lange nagels.quote:Op maandag 16 december 2019 17:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
Gelukkig zijn beesten vervangbaar.
Sommigen.quote:
Ga je dood komt er wel weer een nieuwe voor je op het werk. Zo makkelijk gaat dat.quote:
Precies, handig, zo'n kattenhandelquote:Op maandag 16 december 2019 17:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja goeie, ruil meteen de kat even in voor 1 zonder lange nagels.
Scheelt ook weer een controle bij de dierenarts volgende week.quote:Op maandag 16 december 2019 17:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Precies, handig, zo'n kattenhandel
Precies. Niet moeilijk doen, gewoon zo, hop een vacature eruit.quote:Op maandag 16 december 2019 17:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ga je dood komt er wel weer een nieuwe voor je op het werk. Zo makkelijk gaat dat.
Tijd = geld maatquote:Op maandag 16 december 2019 17:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Precies. Niet moeilijk doen, gewoon zo, hop een vacature eruit.
Win-win op die manier.quote:Op maandag 16 december 2019 17:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Scheelt ook weer een controle bij de dierenarts volgende week.
Nee. Hoef ik ook niet. Jij?quote:
Wat voorquote:
Oh je vrouw?quote:Op maandag 16 december 2019 17:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gewoon een poes. Zo'n huis/tuin en keuken geval
quote:
Jij bent wel lekker bij de tijd hequote:
Nooit te laat vriendquote:Op maandag 16 december 2019 17:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij bent wel lekker bij de tijd he
Ja hoor geen probleemquote:Op maandag 16 december 2019 17:55 schreef scrupuleus het volgende:
Kunnen jullie even stil zijn totdat er een zwarte gaat posten?
Neequote:Op maandag 16 december 2019 18:01 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ben je uit op een bepaalde spanning?
Is goed.quote:Op maandag 16 december 2019 17:55 schreef scrupuleus het volgende:
Kunnen jullie even stil zijn totdat er een zwarte gaat posten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |