Ik kan ook ieder moment komenquote:Op maandag 16 december 2019 10:08 schreef Kiid het volgende:
Nee, nog niet zo te zien. Maar verwacht wel dat het ieder moment kan komen
Gewoon afwachten, het komt vanzelfquote:Op maandag 16 december 2019 10:08 schreef Kiid het volgende:
Nee, nog niet zo te zien. Maar verwacht wel dat het ieder moment kan komen
Ja, misschien nog voor Kerst. Hoop ik danquote:Op maandag 16 december 2019 10:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gewoon afwachten, het komt vanzelf
quote:Op maandag 16 december 2019 10:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
Oh nee je moet er keihard voor werken. (lol)
Ik hoop het ook vriend. En anders maar volgend jaar.quote:Op maandag 16 december 2019 10:53 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja, misschien nog voor Kerst. Hoop ik dan
Jij weet niet wat wij blauwen door moeten maken vriendelijke vriendquote:
Eet smakelijk.quote:
Vragen of ik in Aber haar Discord magquote:Op maandag 16 december 2019 11:35 schreef 00wildchild het volgende:
Vraag me van die mensen die vastgekleefd zitten in hun bureaustoel (type 36 beschimmelde en vastgeplakte koffiemokken vol peuken en broodkorsten om hun toetsenbord heen en ja die mensen bestaan) gaan doen als Fok tussen zes planken komt te liggen.
Gezellig bij de stalkers.quote:Op maandag 16 december 2019 11:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Vragen of ik in Aber haar Discord mag
Dat zou ik ook wel willen jaquote:Op maandag 16 december 2019 11:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Vragen of ik in Aber haar Discord mag
Pas nou op met die engnekkiesquote:Op maandag 16 december 2019 12:02 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Wie stalkt je?
Ik zou serieus haar nummer willen hebben als fok sluit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |