Die voice-over daarvan zat toch ook altijd bij die programma's van Geer en Goor?quote:Op zondag 15 december 2019 20:22 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Ik verdenk je ervan de nieuwe Kruidvat-reclame bedacht te hebben.
Daarom had ook Deta Hedman een wildcard moeten krijgen. Dat is Colin Lloyd met mij eens.quote:Op zondag 15 december 2019 20:21 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Beetje diversiteit is nooit verkeerd.
Ja. En daarna neemt die hoer het weer over.quote:Op zondag 15 december 2019 20:22 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Die voice-over daarvan zat toch ook altijd bij die programma's van Geer en Goor?
Ik kan me de voiceover van de reclame niet herinneren, maar ik zal erop letten vanaf nu.quote:Op zondag 15 december 2019 20:22 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Die voice-over daarvan zat toch ook altijd bij die programma's van Geer en Goor?
Ah de Barney vibesquote:Op zondag 15 december 2019 20:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Voelt zich tegenwoordig ook chronisch miskent. Zit ook vol negativiteit.
Inmiddels niet meer zo..quote:Op zondag 15 december 2019 20:23 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Daarom had ook Deta Hedman een wildcard moeten krijgen. Dat is Colin Lloyd met mij eens.
Niet mijn probleemquote:Op zondag 15 december 2019 20:23 schreef Szura het volgende:
Godverdomme jongens. ONZE Memphis is zwaar geblesseerd.
Zal 'ie wel verdiend hebben.quote:Op zondag 15 december 2019 20:23 schreef Szura het volgende:
Traint met Barney.quote:Op zondag 15 december 2019 20:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat ie maar weer ouderwets no-look-180s mag gaan gooienquote:Op zondag 15 december 2019 20:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 december 2019 20:23 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Ik kan me de voiceover van de reclame niet herinneren, maar ik zal erop letten vanaf nu.
Aangevallen door zijn eigen supporters?quote:Op zondag 15 december 2019 20:23 schreef Szura het volgende:
Gekneusde teen?quote:Op zondag 15 december 2019 20:23 schreef Szura het volgende:
God heeft het zo gewild.quote:Op zondag 15 december 2019 20:23 schreef Szura het volgende:
Wat is er met Keegan gebeurd?quote:Op zondag 15 december 2019 20:22 schreef KennyPowers het volgende:
Verstandige jongen die ver gaat komen
[ afbeelding ]
Vandaar dat Daley aan hartbewaking ligtquote:Op zondag 15 december 2019 20:23 schreef Szura het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
quote:Op zondag 15 december 2019 20:27 schreef El-Stinho het volgende:
TopshowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
Klopt, jeugdig snoetje.quote:
Wat toevallig!quote:Op zondag 15 december 2019 20:26 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Dankjewel, vriend van me wou dat net vragen.
Wat is er met Barnard?quote:Op zondag 15 december 2019 20:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik vind het eigenlijk mooier als darters gewoon langzaam wegzakken op de ranglijst. Alleen de darters die nu wegzakken en een goede staat van dienst hebben, hebben helaas wel vaak wel persoonlijke problemen of omstandigheden. Bijvoorbeeld Barney, Cadby, Norris, Thornton en Barnard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |