Die voice-over daarvan zat toch ook altijd bij die programma's van Geer en Goor?quote:Op zondag 15 december 2019 20:22 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Ik verdenk je ervan de nieuwe Kruidvat-reclame bedacht te hebben.
Daarom had ook Deta Hedman een wildcard moeten krijgen. Dat is Colin Lloyd met mij eens.quote:Op zondag 15 december 2019 20:21 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Beetje diversiteit is nooit verkeerd.
Ja. En daarna neemt die hoer het weer over.quote:Op zondag 15 december 2019 20:22 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Die voice-over daarvan zat toch ook altijd bij die programma's van Geer en Goor?
Ik kan me de voiceover van de reclame niet herinneren, maar ik zal erop letten vanaf nu.quote:Op zondag 15 december 2019 20:22 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Die voice-over daarvan zat toch ook altijd bij die programma's van Geer en Goor?
Ah de Barney vibesquote:Op zondag 15 december 2019 20:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Voelt zich tegenwoordig ook chronisch miskent. Zit ook vol negativiteit.
Inmiddels niet meer zo..quote:Op zondag 15 december 2019 20:23 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Daarom had ook Deta Hedman een wildcard moeten krijgen. Dat is Colin Lloyd met mij eens.
Niet mijn probleemquote:Op zondag 15 december 2019 20:23 schreef Szura het volgende:
Godverdomme jongens. ONZE Memphis is zwaar geblesseerd.
Zal 'ie wel verdiend hebben.quote:Op zondag 15 december 2019 20:23 schreef Szura het volgende:
Traint met Barney.quote:Op zondag 15 december 2019 20:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat ie maar weer ouderwets no-look-180s mag gaan gooienquote:Op zondag 15 december 2019 20:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 december 2019 20:23 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Ik kan me de voiceover van de reclame niet herinneren, maar ik zal erop letten vanaf nu.
Aangevallen door zijn eigen supporters?quote:Op zondag 15 december 2019 20:23 schreef Szura het volgende:
Gekneusde teen?quote:Op zondag 15 december 2019 20:23 schreef Szura het volgende:
God heeft het zo gewild.quote:Op zondag 15 december 2019 20:23 schreef Szura het volgende:
Wat is er met Keegan gebeurd?quote:Op zondag 15 december 2019 20:22 schreef KennyPowers het volgende:
Verstandige jongen die ver gaat komen
[ afbeelding ]
Vandaar dat Daley aan hartbewaking ligtquote:Op zondag 15 december 2019 20:23 schreef Szura het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |