PKM, klinkt als een geslaagde verjaardag! Ik denk dat ik ook stiekem wel ga genieten van 2 ochtenden in de week voor mezelf.
Tolstoi; ik heb wel rekening gehouden met de basisschool waar ze ook heen zal gaan, de psz zit zelfs al in de basisschool! En wat goed van je spoiler

FF, wel goed dat je het zegt van de basisschool, ik denk dat ik binnenkort ook alvast ga inschrijven, je kunt er beter op tijd bij zijn.
LeSage, wat een lieverdje die Mijm, sneu hè als ze zo moe zijn dat ze alleen nog kunnen huilen

Quoi, hoe gaat het vandaag met Max? Hopelijk hebben jullie er nog wat leuks van weten te maken

De psz intake ging echt heel goed vanochtend, C maakte gelijk een hele leuke connectie met de juf (of hoe je het ook noemt bij een psz) en ging met van alles spelen, er waren alleen geen kindjes meer maar ik denk dat het dan ook wel goed zal gaan. De leidster zei ook dat met de indruk die ze nu van haar kreeg ze wel dacht dat het goed moet komen

Ze was zich echt een beetje aan het uitsloven leek het wel, hele tijd aan het kwekken en gek aan het doen

Ze deelde zelfs al een kusje uit bij het weggaan

Wat wordt mijn kleine aap ineens groot