Echt welquote:Op dinsdag 31 december 2019 13:40 schreef petervanhal het volgende:
Zitten we er klaar voor??? Quali GAP
Minder dan vorige jaarwisseling, ik wil morgen graag wél normaal kunnen kijkenquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:21 schreef petervanhal het volgende:
Gelukkig ging Karreltje Geigert nog even door de geluidsbarriere in GAP, verder was het een snurk Quali.
Zet het op een zuipenen laat je magistraal vollopen. Bis morgen in het nieuwe jaar
Maar wat is er aan de hand, op ES2 zou schansspringen te zien zijn en zie ik nu een herhaling van alpineskiėn?quote:
Heb ik niet. Dan inderdaad maar ZDFquote:
Ja die logica snap ik ook niet ..quote:Op woensdag 1 januari 2020 14:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar wat is er aan de hand, op ES2 zou schansspringen te zien zijn en zie ik nu een herhaling van alpineskiėn?
Wat een knakenzender is Eurosport soms toch ook hoor. Ik kan er prima mee leven als mijn favoriete sporten soms niet live te zien zijn omdat er andere sport live getoond wordt (veldrijden op ES1 nu bijvoorbeeld), maar als live sport (welke dan ook) niet getoond wordt om iets te kunnen herhalen...matig, slecht.quote:Op woensdag 1 januari 2020 14:18 schreef petervanhal het volgende:
Iets met een deal van beelden en reclame
Lekker kijken bij de NOS, doen alsof er maar één schansspringwedstrijd in het jaar isquote:Op woensdag 1 januari 2020 14:20 schreef chufi het volgende:
En dat het natuurlijk op vele andere zenders te zien is als traditie
Zijn er meer dan?quote:Op woensdag 1 januari 2020 14:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Lekker kijken bij de NOS, doen alsof er maar één schansspringwedstrijd in het jaar is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |