Ik sluit het niet eens uit.quote:
De Jong: “Weer een echte PSV’er in hart en nieren aan het roer. Dit is wat wij nodig hebben.”quote:
zo achterlijk is Toon ook weer niet, ik zag hier eerder iemand Faber opperen, dat lijkt me wel een aardige tussenpausquote:
Faber zal de komende 2 wedstrijden wel doen ja.quote:Op maandag 16 december 2019 11:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
zo achterlijk is Toon ook weer niet, ik zag hier eerder iemand Faber opperen, dat lijkt me wel een aardige tussenpaus
Leuk! Ik heb gestemdquote:Op maandag 16 december 2019 11:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
VBL / [POLL] Wie wordt de nieuwe trainer van PSV?
Maar dat was toch al duidelijk? Zal geen schokkend nieuws zijn.quote:Op maandag 16 december 2019 12:50 schreef Vliegbaard het volgende:
De beerput zal komende weken wel weer open gaan. Hoe van Bommel naar buiten toe acteerde lijkt mij nog een gemaakte versie van MvB. Uiteindelijk zal blijken dat het gewoon een gigantische lul is geweest en dat hij niet met mensen om kan gaan.
Dat is wel een mooi voorbeeld maar dat zal niet het enige voorbeeld zijn geweest.quote:Op maandag 16 december 2019 12:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar dat was toch al duidelijk? Zal geen schokkend nieuws zijn.
Kijk alleen maar naar die situatie met Zoet.
Ik heb nooit geroepen dat het alleen maar aan de trainer ligt hè. Dat ik het niveau van de selectie treurig vind heb ik nooit onder stoelen of banken gestoken. Maar toen kreeg ik van de types nickkert altijd het verwijt dat ik zwartgallig deed.quote:Op maandag 16 december 2019 10:18 schreef nickhguitar het volgende:
Tevens aan de types Grrrrrr en Scarface hier: we gaan nu zien in hoeverre de trainer dit team echt beperkte. Ik denk dat zelfs Guardiola hier geen chocola van kon maken. En mensen die hier blij mee zijn walg ik echt van (althans: als je jezelf dan PSV supporter noemt), het is nooit leuk om een clubicoon te zien gaan op zo'n manier.
Dat laatste was al lang duidelijk volgens mij. Blijkt maar weer dat een goede trainer meer moet kunnen dan lullen over zoneverdediging en driehoekjes.quote:Op maandag 16 december 2019 12:50 schreef Vliegbaard het volgende:
De beerput zal komende weken wel weer open gaan. Hoe van Bommel naar buiten toe acteerde lijkt mij nog een gemaakte versie van MvB. Uiteindelijk zal blijken dat het gewoon een gigantische lul is geweest en dat hij niet met mensen om kan gaan.
Thijs Slegers show.quote:Op maandag 16 december 2019 13:17 schreef Adrie072 het volgende:
De door PSV aangekondigde persconferentie is uitgesteld. Het persmoment zou om 12.30 uur beginnen, maar dat is niet gebeurd. Op Twitter wordt daar inmiddels melding van gemaakt en blijkt dat de persconferentie is uitgesteld naar 15.00 uur.
was ook niet zo'n goed plan om dat tijdens de UEFA lotingen te doenquote:Op maandag 16 december 2019 13:17 schreef Adrie072 het volgende:
De door PSV aangekondigde persconferentie is uitgesteld. Het persmoment zou om 12.30 uur beginnen, maar dat is niet gebeurd. Op Twitter wordt daar inmiddels melding van gemaakt en blijkt dat de persconferentie is uitgesteld naar 15.00 uur.
lullig wel, wat is het of wordt dat niet meegedeeld?quote:Op maandag 16 december 2019 13:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Malen een paar maanden uitgeschakeld, dat kan er ook nog wel bij.
Niet het allerergste volgens Rikkert maar wel zwaar en dus maanden eruit.quote:Op maandag 16 december 2019 13:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
lullig wel, wat is het of wordt dat niet meegedeeld?
Zal wel meevallen, lekken is vertrekken onder Toon. Wat ik prima vind ook. Individuele spelers zullen ook wel uitkijken met wat ze zeggen zolang ze nog bij PSV zitten. Achteraf de trainer een mes in de rug steken is meestal niet zo goed voor je eigen positie.quote:Op maandag 16 december 2019 12:50 schreef Vliegbaard het volgende:
je ziet het vanzelf aan de spelers die opbloeien na de winterstopquote:Op maandag 16 december 2019 13:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zal wel meevallen, lekken is vertrekken onder Toon. Wat ik prima vind ook. Individuele spelers zullen ook wel uitkijken met wat ze zeggen zolang ze nog bij PSV zitten. Achteraf de trainer een mes in de rug steken is meestal niet zo goed voor je eigen positie.
Schei toch uit. Het is een aaneenschakeling van negativiteit en pessimisme bij jou en Scarface. Als je toch op zo'n manier supporter wiltzijnquote:Op maandag 16 december 2019 13:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb nooit geroepen dat het alleen maar aan de trainer ligt hè. Dat ik het niveau van de selectie treurig vind heb ik nooit onder stoelen of banken gestoken. Maar toen kreeg ik van de types nickkert altijd het verwijt dat ik zwartgallig deed.
Thijsgodquote:Op maandag 16 december 2019 13:17 schreef Adrie072 het volgende:
Misschien moet je toch eens wat meer in de spiegel kijken kerel. Ik zie jou hier alleen maar afgeven op anderen en zelden tot nooit iets inhoudelijks zeggen. Je bent vooral bezig met afgeven op andere users. Mag van mij hoor, maar het komt wat dom over als je anderen beschuldigt van negativiteit terwijl jezelf niks anders doet dan negatief blaten.quote:Op maandag 16 december 2019 14:01 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Schei toch uit. Het is een aaneenschakeling van negativiteit en pessimisme bij jou en Scarface. Als je toch op zo'n manier supporter wiltzijnindekken voor letterlijk elke wedstrijd, je moet er maar trek in hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |