Dit inderdaad. Het is weer de Nijhuis show. Begrijp steeds meer waarom de KNVB klaar met hem is. En dan ook nog al die kaarten. Je mag een doodschop geven en geen geel, maar oh weer als je hem tegenspreekt op een pingel die geen pingel is.quote:Op zondag 15 december 2019 15:56 schreef tompsv18 het volgende:
Hahahaa Nijhuis
Morgen weer met z’n piemel in de mond bij Derksen
Ja natuurlijk, trapt 'm de benen bijna doormidden.quote:Op zondag 15 december 2019 16:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Mwoa.. je kan hem geven, zeg maar.
Dit precies. Je kunt best een wedstrijd onterecht verliezen, maar deze hele reeks sinds begin Oktober begint lachwekkende vormen aan te nemen. Ik heb denk ik nog nooit een reeks gezien waar in PSV meer tegendoelpunten kreeg bijvoorbeeldquote:Op zondag 15 december 2019 16:00 schreef Cherni het volgende:
[..]
Het gaat niet om deze wedstrijd alleen. Sinds september win je niet een uitduel meer. Het aantal tegendoelpunten is ongekend. Het aantal rode en gele kaarten ook.
Dan mag je gerust stellen dat het totaal niet loopt en er iets moet gaan gebeuren.
quote:Op zondag 15 december 2019 16:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Pereiro
Maar een minuut of 30 te laat gebracht.
Een jaar nog welquote:Op zondag 15 december 2019 16:12 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Afellay een jaar lang dik salaris betalen en niet laten spelen GENOT.
Willem 2 is de club van Brabantquote:Op zondag 15 december 2019 16:14 schreef Poepz0r het volgende:
Ik mis bij PSV echte VOC-mentaliteit @:Zipportal @:Wereldgozer
Willem II is PSV op alle fronten voorbijquote:Op zondag 15 december 2019 16:19 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Willem 2 is de club van Brabant
Van Bommel moet nu echt weg zou je denkentwitter:RikElfrink twitterde op zondag 15-12-2019 om 16:22:41PSV in 2019. Een sportief horrorjaar. - Een titel verspeeld- Een titel voor 99,9 % zeker verspeeld- Voor de winter uit Europa- Geen enkel uitduel van enige importantie gewonnen- Maar 66 punten in 34 eredivisieduels - Duel om de Johan Cruijff Schaal verloren reageer retweet
Niet alleen van Bommel. Dit moet ook in de directie gevolgen gaan hebben. De Jong is ook gewoon te licht voor zijn functie.quote:Op zondag 15 december 2019 16:24 schreef RensAjacied het volgende:
Van Bommel moet nu echt weg zou je denkentwitter:RikElfrink twitterde op zondag 15-12-2019 om 16:22:41PSV in 2019. Een sportief horrorjaar. - Een titel verspeeld- Een titel voor 99,9 % zeker verspeeld- Voor de winter uit Europa- Geen enkel uitduel van enige importantie gewonnen- Maar 66 punten in 34 eredivisieduels - Duel om de Johan Cruijff Schaal verloren reageer retweet
Ik denk dat Bommel gewoon woensdag weer op de bank zit.quote:Op zondag 15 december 2019 16:32 schreef GotenSSJ het volgende:
Neem wel aan dat inderdaad de druppel was, Bommel en de Jong out. Collectieve wanprestatie neergezet dit jaar.
In zijn eigen huis bedoel je?quote:Op zondag 15 december 2019 16:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik denk dat Bommel gewoon woensdag weer op de bank zit.
Nee, bij GVVVVVV.quote:
Is de trainer van GVVVVVVVVV ontslagen dan?quote:
Dat lijkt mij helaas ook inderdaad. Ik heb ook geen idee of het iets gaat veranderen, ik denk persoonlijk dat deze selectie gewoon niet goed genoeg is (buiten Bergwijn, Malen, Ihattaren) om voor plek 1 mee te doen, maar je moet iets proberen. Op deze manier doorgaan is gewoon onderkant linkerrijtje worden dit jaar.quote:Op zondag 15 december 2019 16:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het was net niet slecht genoeg voor ontslag inderdaad. Een 4-0 was de nekslag geweest.quote:Op zondag 15 december 2019 16:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het zat gewoon allemaal weer een beetje tegen, dat heb je wel eens. Gewoon rustig blijven en zo doorgaan.quote:Op zondag 15 december 2019 16:35 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Het was net niet slecht genoeg voor ontslag inderdaad. Een 4-0 was de nekslag geweest.
Kijk uit dat je rug niet bezeert met het zo laag leggen van de lat kerel.quote:Op zondag 15 december 2019 16:36 schreef tompsv18 het volgende:
Vandaag valt Van Bommel heel weinig te verwijten. Hooguit dat hij Pereiro niet opstelt. PSV speelde een uitstekende pot. Qua voetbal heb ik ze heel lang niet zo goed zien spelen in de Kuip.
Nee, het was vaak dramatisch de afgelopen maanden maar vandaag vond ik ze erg sterk. Op basis van deze wedstrijd ontslagen worden zou ook wat vreemd zijn. Dan is het puur een optelsom van de afgelopen maanden.quote:Op zondag 15 december 2019 16:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kijk uit dat je rug niet bezeert met het zo laag leggen van de lat kerel.
Tom ben je helemaal gek geworden maat. Er is een kwartier goed gevoetbald.quote:Op zondag 15 december 2019 16:36 schreef tompsv18 het volgende:
Vandaag valt Van Bommel heel weinig te verwijten. Hooguit dat hij Pereiro niet opstelt. PSV speelde een uitstekende pot. Qua voetbal heb ik ze heel lang niet zo goed zien spelen in de Kuip.
Totaal mee oneens.quote:Op zondag 15 december 2019 16:39 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Tom ben je helemaal gek geworden maat. Er is een kwartier goed gevoetbald.
Bommel heeft met zijn perscos de supporters al zo gek gekregen dat we dit acceptabel voetbal en resultaten vinden.quote:Op zondag 15 december 2019 16:39 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Tom ben je helemaal gek geworden maat. Er is een kwartier goed gevoetbald.
Ik vind ook dat Van Bommel weg moet maar Feyenoord wint thuis bijna altijd van PSV en de manier waarop was niet echt kansloos vandaag.quote:Op zondag 15 december 2019 16:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het zat gewoon allemaal weer een beetje tegen, dat heb je wel eens. Gewoon rustig blijven en zo doorgaan.
Allemaal heel goed verklaarbaar en prima acceptabel. We hebben nog alle kans om Willem 2 in te halen in de 2e competitiehelft.quote:Op zondag 15 december 2019 16:40 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ik vind ook dat Van Bommel weg moet maar Feyenoord wint thuis bijna altijd van PSV en de manier waarop was niet echt kansloos vandaag.
(Ik denk nu vanuit het perspectief van John de Jong.)
quote:Op zondag 15 december 2019 16:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Allemaal heel goed verklaarbaar en prima acceptabel. We hebben nog alle kans om Willem 2 in te halen in de 2e competitiehelft.
UITSTEKENDE POTquote:Op zondag 15 december 2019 16:36 schreef tompsv18 het volgende:
quote:Op zondag 15 december 2019 16:36 schreef tompsv18 het volgende:
Ik denk ook dat ze hem nog laten zitten deze week jaquote:Op zondag 15 december 2019 16:43 schreef Generationalpha het volgende:
[..]Nogmaals: Eens met jou maar ze gaan hem niet ontslaan. Enige hoop voor de fans is een gelijkspel tegen Zwolle volgende week.
Ik heb vaak gelachen om de excuses van van Bommel maar vandaag zat het werkelijk niet mee.quote:Op zondag 15 december 2019 16:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Bommel straks:
"We controleerden de wedstrijd en kregen kansen in het eerste kwartier en er was niks aan de hand tot we ineens met 1-0 achter stonden. En dan krijg je die penalty en dat hebben wij niet goed gedaan. Of ik nog vertrouwen heb? Jazeker, ik heb altijd vertrouwen en je zag ook echt 15 minuten dat wij goed kunnen voetballen."
Niks aan het handje inderdaad, gaat prima zo. Gewoon eventjes pechquote:Op zondag 15 december 2019 16:36 schreef tompsv18 het volgende:
Als dit de eerste wedstrijd was waar het allemaal net ongelukkig was zou ik het PSV meteen vergeven hoor. Maar het is altijd 'ongelukkig'. Dan is het geen pech meer maar gebrek aan kwaliteit.quote:Op zondag 15 december 2019 16:47 schreef ITs_relative het volgende:
[..]
Ik heb vaak gelachen om de excuses van van Bommel maar vandaag zat het werkelijk niet mee.
Ik vond Berghuis et goed verwoorden, redelijk gelijk en Feyenoord de gelukkigste.
Exact. Als het af en toe gebeurt kan je spreken van pech of geluk. Als het structureel wordt is het (gebrek aan) kwaliteit.quote:Op zondag 15 december 2019 16:57 schreef TehRocks het volgende:
We waren hier ook allemaal twee jaar geleden het erover eens dat als je zó vaak een wedstrijd 'gelukkig' laat wint, dat het dan kwaliteit is.
Als wij zo vaak 'ongelukkig' verliezen, heeft dat niets meer met ongeluk te maken. Dan kan je er gewoon geen kut van.
Kanttekening hierbij is natuurlijk wanneer het Ajax betreft, dan is het Lucky Ajax.quote:Op zondag 15 december 2019 16:57 schreef TehRocks het volgende:
We waren hier ook allemaal twee jaar geleden het erover eens dat als je zó vaak een wedstrijd 'gelukkig' laat wint, dat het dan kwaliteit is.
Als wij zo vaak 'ongelukkig' verliezen, heeft dat niets meer met ongeluk te maken. Dan kan je er gewoon geen kut van.
Hij heeft tegen Fox serieus gezegd dat dit een van de beste wedstrijden tot nu toe wasquote:Op zondag 15 december 2019 16:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Bommel straks:
"We controleerden de wedstrijd en kregen kansen in het eerste kwartier en er was niks aan de hand tot we ineens met 1-0 achter stonden. En dan krijg je die penalty en dat hebben wij niet goed gedaan. Of ik nog vertrouwen heb? Jazeker, ik heb altijd vertrouwen en je zag ook echt 15 minuten dat wij goed kunnen voetballen."
Hahahahahahahahahahaha.quote:Op zondag 15 december 2019 16:36 schreef tompsv18 het volgende:
ok tomquote:Op zondag 15 december 2019 16:36 schreef tompsv18 het volgende:
quote:Op zondag 15 december 2019 16:36 schreef tompsv18 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |