Ja ik snap er ook weinig van hoor. De onenigheid hier gaat er geloof ik ook om of die Spaanse binnen de 6 meter stond of niet.quote:Op zondag 15 december 2019 14:08 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel een vage regel, maar ik volg handbal ook enkel op de grote toernooien
Volgens de Duitse commentator was het een goede beslissing.quote:Op zondag 15 december 2019 14:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ik snap er ook weinig van hoor. De onenigheid hier gaat er geloof ik ook om of die Spaanse binnen de 6 meter stond of niet.
ze stond praktisch tegen Tess aanquote:Op zondag 15 december 2019 14:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ik snap er ook weinig van hoor. De onenigheid hier gaat er geloof ik ook om of die Spaanse binnen de 6 meter stond of niet.
Keepster, veldvullend.quote:Op zondag 15 december 2019 14:12 schreef RipCity het volgende:
Sooow die in het blauwe shirt. Die is dik! Is dat een speelster of gehandicapte mascotte?
Elke keeper is meer solide dan Marsmanquote:Op zondag 15 december 2019 14:13 schreef -XOR- het volgende:
Die derde keepster ziet er meer solide uit dan Marsman.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |