Of Whatever It Takes van Imagine Dragons die vorig jaar nog de snelste stijger was (+1619). Wat zou dit jaar de snelste stijger zijn?quote:Op vrijdag 20 december 2019 11:32 schreef BasBasBas2 het volgende:
[..]
Ik denk dat je de invloed van de Top2000 quiz een beetje overschat. Het is vooral ook een mooi nummer dat veel mensen aanspreekt. Sommige andere nummers worden daar ook wel gepromoot, maar vaak zie je helemaal geen effect. Stenders heeft het nummer verder wel ook heel erg gepromoot in zijn radioprogramma.
Zoutelande en Believer van Imagine Dragons zijn ook nog voorbeelden van vorig jaar, maar het gebeurt elk jaar wel.
quote:Op vrijdag 20 december 2019 11:33 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb net even de Top 100 van 1999 bij elkaar geharkt en die zal ik vanaf 12.00 uur non-stop gaan uitzenden via de stream van Radio 49, inclusief de jingles/tunes van destijds.
Mocht je niet meer kunnen wachten dan kan je straks dus terug naar de oorsprong van de Top 2000.
De Top 100 alleen duurde destijds in totaal zo'n kleine 8 uur, dus je makkelijk kan tot en met de bekendmaking van de lijst van dit jaar luisteren...
Je zou weer een nummer verwachten dat vorig jaar relatief laag binnenkwam via vrije keus, maar kan er zo geen bedenken.quote:Op vrijdag 20 december 2019 11:42 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Of Whatever It Takes van Imagine Dragons die vorig jaar nog de snelste stijger was (+1619). Wat zou dit jaar de snelste stijger zijn?
Nee ik zie Shotgun maar met die zie ik het niet zo gebeuren.quote:Op vrijdag 20 december 2019 11:47 schreef BasBasBas2 het volgende:
[..]
Je zou weer een nummer verwachten dat vorig jaar relatief laag binnenkwam via vrije keus, maar kan er zo geen bedenken.
Met dubbele bonus zou dat goed kunnen. Van de nieuwe nummers lager dan 1500 zie ik niets enorm veel stijgen. En qua dodenbonus valt het ook mee; mss een nummer van The Prodigy, aangezien die nog niet heel hoog stonden, maar ik kan me niet voorstellen dat het publiek groot genoeg is daarvoorquote:Op vrijdag 20 december 2019 11:49 schreef BasBasBas2 het volgende:
Elton John zou dan ook nog kunnen, Can You Feel the Love Tonight of zo, die heeft ook wel ruimte om te stijgen.
Momenteel start de enige, echte begintune, de Ouverture van Tommy door het Metropole Orkest...quote:Op vrijdag 20 december 2019 11:46 schreef MadMaster het volgende:
Ik start nu alvast met alle tunes van destijds...
Nu: De Top 100 van de Top 2000 uit 1999 via Radio 49!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 december 2019 12:21 schreef livelink het volgende:
Mijn zoon las mee en kent gewoon 'Stil in mij'![]()
Gelukkig ook best veel andere nummers.
quote:Op vrijdag 20 december 2019 12:09 schreef MadMaster het volgende:
Even vast verklappen wat er komt:Dat was tenminste nog een lijstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
Nou echt he. Ik vind het een verschrikkelijk nummer en hij zingt zo een paar regels. Hij had geen idee waar hij het van kende verder.quote:Op vrijdag 20 december 2019 12:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Het is wel het meest beroerde nummer uit dit overzicht...
Talk Talk - Living in another world zou dan misschien kunnen aangezien die er vorig jaar toch wel verrassend in kwam + dodenbonus, maar lijkt me ook niet breed genoeg.quote:Op vrijdag 20 december 2019 11:52 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Met dubbele bonus zou dat goed kunnen. Van de nieuwe nummers lager dan 1500 zie ik niets enorm veel stijgen. En qua dodenbonus valt het ook mee; mss een nummer van The Prodigy, aangezien die nog niet heel hoog stonden, maar ik kan me niet voorstellen dat het publiek groot genoeg is daarvoor
Ik zat vanmorgen zo eens te kijken naar die lijst van toen en ik kon me weer herinneren dat de Top 2000 toen nog een lijst met songs was die emotionele waarde had voor de aanvragers/stemmers die ze ook mochten toelichten bij het uitbrengen van hun stem.quote:Op vrijdag 20 december 2019 12:28 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dat was tenminste nog een lijst
En live zijn ze nog kutter, kan ik je verzekerenquote:Op vrijdag 20 december 2019 12:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Oorsprong doet er niet toe, kut is kut...
Dat wil ik niet meemaken.quote:Op vrijdag 20 december 2019 12:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
En live zijn ze nog kutter, kan ik je verzekeren
De top 100 was in de beginjaren duidelijk beter dan nu, maar ik zou niet durven beweren dat de hele top 2000 beter was toen. Daarvoor is er de afgelopen 20 jaar teveel mooie muziek bij gekomen.quote:Op vrijdag 20 december 2019 12:28 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dat was tenminste nog een lijst
Ik weet dat, helaasquote:Op vrijdag 20 december 2019 12:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
En live zijn ze nog kutter, kan ik je verzekeren
Ik liep langs het podium en we zijn zowat Schagen uit gelopen om het maar niet te hoeven aanhoren. Wat zingt die kerel valsquote:Op vrijdag 20 december 2019 12:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat wil ik niet meemaken.
En Martin Buitenhuis wil mij zeker ook niet in zijn nabijheid hebben, dat gaat niet goed komen dan...
Volgorde is inderdaad totaal willekeurig tegenwoordigquote:Op vrijdag 20 december 2019 12:37 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
De top 100 was in de beginjaren duidelijk beter dan nu, maar ik zou niet durven beweren dat de hele top 2000 beter was toen. Daarvoor is er de afgelopen 20 jaar teveel mooie muziek bij gekomen.
Ik denk dat de goede muziek vooral meer door de lijst verdeeld staat dan in het begin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |