Te snel gaat het toch welquote:Op dinsdag 17 december 2019 18:58 schreef SonicVolcano het volgende:
Als de site zo aids blijft, dan is het echt niet fijn meeposten tijdens de Top 2000.
En nog twee weken tot oudjaarsavond ...quote:Op dinsdag 17 december 2019 17:04 schreef PippenScottie het volgende:
We moeten verdorie nog drie dagen wachten tot de lijst bekend is.
Yep, ben er klaar voor...quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:06 schreef Dagoduck het volgende:
Iedereen hier het kerstspullengedoe al helemaal in orde?
Vergeet ook de UserIcons niet!
Ai, ik met mijn grote bek...quote:Op dinsdag 17 december 2019 18:09 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik ben elke dag in Amsterdam. DM je adres, dan kom ik een pan Dushi halen!
Prima hoor!quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ai, ik met mijn grote bek...
De broden zijn al vergeven aan de katten- en huisoppassers.
Ronde 1 gehad. Het meest recente was Eminem, dus het valt gelukkig mee met de nieuwe muziekquote:Op dinsdag 17 december 2019 14:56 schreef PippenScottie het volgende:
Geen Berkies om je te helpen met vragen over reppert Sjors en meisje Djamilla?
Eminem?quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:47 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ronde 1 gehad. Het meest recente was Eminem, dus het valt gelukkig mee met de nieuwe muziek
Volgens mij speelde hij bij The Monkeesquote:Op dinsdag 17 december 2019 21:10 schreef PippenScottie het volgende:
Eminem?
Klinkt als een boyband. Is het een soort Bros of New Kids in the Black?
Ja, van het nummer I’ve got a little something for you.quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:10 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Eminem?
Eminem, dat zijn toch die chocoladesnoepjes?quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:10 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Eminem?
Holy shit. Dat is lang geleden.quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, van het nummer I’ve got a little something for you.
Ja, die van "Smelt in de hond, niet in de mand"quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:05 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Eminem, dat zijn toch die chocoladesnoepjes?
quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
https://www.nporadio2.nl/(...)na-volledig-naakt-op
Leuk feitje.
Hou toch op met janken.quote:Op woensdag 18 december 2019 07:44 schreef Zorro het volgende:
Achterlijke boeren weer vandaag. Val de mensen lastig die verantwooordelijk zijn voor julie ruzie en laat de rest met rust.
Ik stel voor dat de Top2000 uit protest nummer 9 gewoon overslaat. Dat zal ze leren!
Boer gespotquote:
Was het maar zo.quote:
Wat houdt je tegen?quote:
Dat valt financieel echt niet te bolwerken kerel. En de 'internetheld uithangen'?quote:Op woensdag 18 december 2019 08:38 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Wat houdt je tegen?
De meeste boeren zijn 55+ en het gros daarvan heeft geen opvolger.
In plaats van de internetheld uit te hangen, help de boeren echt en neem een boerderij over. Ze staan om opvolging te springen!
Klinkt leuk.quote:Op woensdag 18 december 2019 07:49 schreef Berkery het volgende:
Gisteren vierde geworden. Leuke top 2000 quiz, met onder andere een Brexit-ronde (Go now, Stay, Should I stay or should I go, Selling England by the Pound), trivia, een Elton John mash-up en een 'wie gingen er dood in 2019'-ronde. En Norah Jones kwam ook voorbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |