Oké, wie houdt de nieuwe users bij en wie concentreert zich op die oudjes die eruit raken?quote:Op zondag 15 december 2019 22:06 schreef peaceman het volgende:
Ben benieuwd of er nog leuke nieuwe users de reeks komen opfleuren.
Frisse input is altijd fijn.
Ik ben ieder jaar weer nieuwquote:Op zondag 15 december 2019 22:06 schreef peaceman het volgende:
Jij wil hiermee zeggen dat je blij bent met de frisse input van De Boer dat is de Keerl?quote:Op zondag 15 december 2019 22:06 schreef peaceman het volgende:
Tuurlijk, hij komt uit Enschede, da's de Achterhoekquote:Op zondag 15 december 2019 22:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij wil hiermee zeggen dat je blij bent met de frisse input van De Boer dat is de Keerl?
USERS! fokkers dus.quote:Op zondag 15 december 2019 22:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij wil hiermee zeggen dat je blij bent met de frisse input van De Boer dat is de Keerl?
Precies Kensington dusquote:Op zondag 15 december 2019 21:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Toch vind ik Rain Down On Me niet zo heel verschrikkelijk. Alhoewel, toch weer die stem van hem hè.
Peaceman doet hier een verkapte “ik wil frisse input want dat gezeik van de vaste poster hier komt me nu wel mn keel uit” post. Of vind je ons niveau zo laagquote:Op zondag 15 december 2019 22:06 schreef peaceman het volgende:
Zo las ik die opmerking trouwens wel...quote:Op zondag 15 december 2019 22:27 schreef alopio het volgende:
[..]
Peaceman doet hier een verkapte “ik wil frisse input want dat gezeik van de vaste poster hier komt me nu wel mn keel uit” post. Of vind je ons niveau zo laag![]()
![]()
Nee hoor Peace...geintje
Haha nee de usual suspects horen er ook zeker bij!quote:Op zondag 15 december 2019 22:27 schreef alopio het volgende:
[..]
Peaceman doet hier een verkapte “ik wil frisse input want dat gezeik van de vaste poster hier komt me nu wel mn keel uit” post. Of vind je ons niveau zo laag![]()
![]()
Nee hoor Peace...geintje
Peaceman wil al die bij de incrowd bekende en dus uitgekauwde opmerkingen, grappen en weetjes gewoon weer eens opnieuw kunnen maken richting een nieuwe groep users. Even ouderwets scoren, zeg maar...quote:Op zondag 15 december 2019 22:27 schreef alopio het volgende:
[..]
![]()
Kan op zijn tijd wel even fijn zijn inderdaad maar dat bedoelde ik helemaal nietquote:Op zondag 15 december 2019 22:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Peaceman wil al die bij de incrowd bekende en dus uitgekauwde opmerkingen, grappen en weetjes gewoon weer eens opnieuw kunnen maken richting een nieuwe groep users. Even ouderwets scoren, zeg maar...
quote:Op zondag 15 december 2019 22:27 schreef alopio het volgende:
[..]
![]()
Nee hoor Peace...geintje
quote:Op zondag 15 december 2019 22:56 schreef ok01 het volgende:
Mij maakt het overigens niet uit wie hier post
Als diegene maar mijn haat jegens bloasmuziek van Ger Reinders deelt
Ja en dat over onze rug. Toch jammerquote:Op zondag 15 december 2019 22:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Peaceman wil al die bij de incrowd bekende en dus uitgekauwde opmerkingen, grappen en weetjes gewoon weer eens opnieuw kunnen maken richting een nieuwe groep users. Even ouderwets scoren, zeg maar...
Ik sowiesoquote:Op zondag 15 december 2019 22:56 schreef ok01 het volgende:
Als je Vlieg Met Me Mee van Paul De Leeuw ook niet kan uitstaan hebben we een deal.quote:Op zondag 15 december 2019 22:56 schreef ok01 het volgende:
Its a deal thenquote:Op zondag 15 december 2019 23:12 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Als je Vlieg Met Me Mee van Paul De Leeuw ook niet kan uitstaan hebben we een deal.
Ach, dat kan ik nog wel tolererenquote:Op zondag 15 december 2019 23:15 schreef livelink het volgende:
Ik beloof jullie dat ik niet mee zal posten tijdens Vlieg met je Mee en Bloasmuziek. Want hoewel ik niet op beide nummers zou stemmen, vind ik het ook niet erg om ze tijdens de top2000 te horen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |