SPOILER: ProgrammaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De prijzengelden
Winnaar – 500.000 pond
Runner-Up – 200.000 pond
Halve finalisten – 100.000 pond
Kwartfinalisten – 50.000 pond
Vierde ronde – 35.000 pond
Derde ronde – 25.000 pond
Tweede ronde – 15.000 pond
Eerste ronde – 7.500 pond
Het wedstrijdformat
Eerste ronde – First to 3 sets
Tweede ronde – First to 3 sets
Derde ronde – First to 4 sets
Vierde ronde – First to 4 sets
Kwartfinale – First to 5 sets
Halve finale – First to 6 sets
Finale – First to 7 sets
In de eerste ronde:
Sudden-death bij gelijke stand 2-2 sets 2-2 legs
Vanaf de tweede ronde geldt:
Bij 2-2/3-3 etc in sets en 2-2 in legs is er een must win by two clear legs regel; bij 5-5 is er sudden death.
Pooltjes en spelletjes
• De afzetters van Scorito komen vast weer met een pool.
• Op FOK! komt er weer een voorspeltopic.
• RTL7 organiseert via Challonge meestal een voorspelbrekket wat vóór de toernooistart moet worden ingeleverd.
You're Fucking Out, I'm Fucking In
Jammer dat ik het niet heb gezien, anders krijgt RTL sowieso een claim voor copyright schending natuurlijk.quote:Op zondag 15 december 2019 00:44 schreef Tagliano het volgende: Dit filmpje zou @:johannes_vermeer gemaakt kunnen hebben
Sorry baasquote:Op zaterdag 14 december 2019 23:57 schreef De_Kraam het volgende:
Waar is @:johannes_vermeer godverdomme
https://www.rtl.nl/video/c8ccfd29-7fc8-378e-9d90-0b4b5d81bb70/quote:Op zondag 15 december 2019 10:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jammer dat ik het niet heb gezien, anders krijgt RTL sowieso een claim voor copyright schending natuurlijk.
Wat een walgelijk slechte versie van eye of the tigerquote:Op zondag 15 december 2019 10:22 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
https://www.rtl.nl/video/c8ccfd29-7fc8-378e-9d90-0b4b5d81bb70/
skippen naar de laatste minuut voor het steuntje in de rug van Raya.
Nou inderdaadquote:Op zondag 15 december 2019 10:24 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Wat een walgelijk slechte versie van eye of the tiger
quote:Op zondag 15 december 2019 11:03 schreef KennyPowers het volgende:
Last up was Hollands tallest midget against his former friend Jelle Klaasen. There is little love lost between these 2 since Klaasen was caught posting dick pics to some minor years ago, and MVG being such a moral person would never want to shake hands with someone like that. Oh wait, MVG had no problem shaking hands with Taylor after his case of groping 2 women in a camper van. The same hunchback cunt who had no problem intending to cheat on his then pregnant wife with a slapper from Bradford, and the wench went to the newspapers, or did ye all forget that. How many times has the hunchback cunt dictated to the PDC that Klaasen be fucked out of the World Cup team to suit MVG, even though at the time Klaasen earned the spot on ranking, and we got the PDC bend over and stick that drug cheating hypoglycemic postman in his place, which meant MVG carrying Barney to a world cup got the cunt Barney in the Grand Slam for which he would not have qualified for otherwise.
As for the game, there was no handshake even if the cameras zoomed out to try hide it, and at MVG 2 legs up it looked a foregone conclusion, until Klaasen won 3 legs on the spin and won the set, I was starting to think the this Friday the 13th might not be unlucky but a great one if Klaasen could send baldilocks packing, and the second set saw Klaasen throwing for the set, but the realist in me knew the cunt would come back and sure enough broke the throw and held to level the match with a 170 checkout, and that was the beginning of the end.The crowd did not give a fuck as the game went on, about the dutch deviant cunt, The did not give a fuck about Klaasen either. That said Klaasen did play well and the game was more enjoyable to watch than I expected. Overall it was a quality first night.
Bijzonder matig.quote:
AFAS Live: 6.000quote:Op zondag 15 december 2019 11:17 schreef Zipportal het volgende:
Middag: 164.000
Bean: 162.000
Docu: 215.000
Avond: 308.000
Welnee joh, altijd wel wat gare darters of verrassingen of bijzondere pottenquote:Op zondag 15 december 2019 11:16 schreef LordVoldermort het volgende:
Die 1e ronde is toch altijd wel enorm kut bij darten.
IK ken iemand die dit een Héér-lij-ke Affiche zou noemen.quote:Op zondag 15 december 2019 11:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Welnee joh, altijd wel wat gare darters of verrassingen of bijzondere potten
Alleen vandaag is wel klote ja op voorhand
Allemaal vinalesquote:Op zondag 15 december 2019 11:43 schreef Kopiko het volgende:
[..]
IK ken iemand die dit een Héér-lij-ke Affiche zou noemen.
Barney-bitterbal.gif voor de koffietafel aubquote:
quote:Op zondag 15 december 2019 13:31 schreef wimderon het volgende:
Weer Marcel![]()
Weer Ron![]()
We gaan veel plezier maken![]()
twitter:ArjanvdGiessen twitterde op zaterdag 14-12-2019 om 23:39:55NEEEEE. Dit kan toch niet waar zijn. #rtl7darts reageer retweet
okquote:Op zondag 15 december 2019 13:38 schreef Tagliano het volgende:
Doe mij even een mention of een quote als de pot begint
Of is die al begonnen
Nog 1,33 Haags Kwartiertje.quote:Op zondag 15 december 2019 13:38 schreef Tagliano het volgende:
Doe mij even een mention of een quote als de pot begint
Of is die al begonnen
Ik heb haar tieten op sterk water op m’n nachtkastje staanquote:Op zondag 15 december 2019 13:29 schreef KennyPowers het volgende:
Married with Children nu
AlGOD
Kelly fapfap
Commentaar uit, muziekje aan.quote:
Een amateurquote:Op zondag 15 december 2019 13:41 schreef wimderon het volgende:
[..]
Teun doet al regelmatig videoland-sessies bij het dartsen.
Kijk jij naar Videoland of heb je dit via via?quote:Op zondag 15 december 2019 13:41 schreef wimderon het volgende:
[..]
Teun doet al regelmatig videoland-sessies bij het dartsen.
Ik kijk geen videoland en ik heb dit ook niet via via.quote:Op zondag 15 december 2019 13:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Kijk jij naar Videoland of heb je dit via via?
quote:Op zondag 15 december 2019 13:41 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik trek zo meteen de deur achter me dicht.
“Plain and simple, I just haven’t practised properly for about three years,” he reveals. “The reason for that? Laziness, I was playing well and just didn’t practise. I’ve started doing it again the last few weeks, let’s see where we can get to.”quote:Op zondag 15 december 2019 13:45 schreef wimderon het volgende:
Kail heeft drie jaar niet getraind, heren.
Dat was gisteren al duidelijk met al het advies van Vincent.quote:Op zondag 15 december 2019 13:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
Vergeleken met Barney is Vincent echt een positiviteitsgoeroe
Geweldig.quote:Op zondag 15 december 2019 13:48 schreef wimderon het volgende:
Mooi verhaal over dat shirt van Kail daarnet, dat hij nu alsnog aan heeft.
De handbaldames komen er zo naast staan.quote:Op zondag 15 december 2019 13:51 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Zal Barney ook zo op het spoor gaan staan?
[ afbeelding ]
Die mogen ze wel naar mij toe sturen.quote:Op zondag 15 december 2019 13:52 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
De handbaldames komen er zo naast staan.
quote:
twitter:OfficialPDC twitterde op zondag 15-12-2019 om 13:55:48We caught up with @RTL7Darts reporter @ArjanvdGiessen to reflect on the sad end to the legendary career of Raymond van Barneveld. https://t.co/lKILhMYGv9 reageer retweet
Altijd opmerkelijk als je een buik in nek hebtquote:Op zondag 15 december 2019 13:54 schreef Pery het volgende:
De altijd sympathieke viesdikke Kyle Anderson
darin young, with all respectquote:Op zondag 15 december 2019 13:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]twitter:OfficialPDC twitterde op zondag 15-12-2019 om 13:55:48We caught up with @:RTL7Darts reporter @:ArjanvdGiessen to reflect on the sad end to the legendary career of Raymond van Barneveld. https://t.co/lKILhMYGv9 reageer retweet
Yannick komt eraan, hoor ik.quote:Op zondag 15 december 2019 13:52 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
HAHA sta jij even voor aap.quote:Op zondag 15 december 2019 13:52 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
FEATHEREDtwitter:ArjanvdGiessen twitterde op zondag 15-12-2019 om 13:58:44Wat briljant van de handbalvrouwen. Wereldkampioen! Wat mooi. Schitterend. reageer retweet
Ben benieuwd, zie je zo bij een Van der Valk naast de A2quote:Op zondag 15 december 2019 14:05 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Dat wordt even gauw een Noorse kabeltrui bij de Wehkamp bestellen.
Hij kan beter meedoen aan Idols.quote:Op zondag 15 december 2019 14:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Zong kan er toch he-le-maal niets van?
Wie heeft dat ooit gesteld?quote:Op zondag 15 december 2019 14:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Zong kan er toch he-le-maal niets van?
Want:quote:Op zondag 15 december 2019 14:14 schreef BB-King het volgende:
Zhong ziet eruit alsof hij 8 uur per dag traint.
Dat gaat waarschijnlijk de doorslag geven in deze pot.
quote:Op zondag 15 december 2019 14:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
Pijnlijk dat Boom gewoon geen partij is voor een liefhebber als Hoogerland, laat staan andere PCT en CT renners.
quote:Op zondag 15 december 2019 14:15 schreef T3hTommay het volgende:
Er zijn zoveel mensen in China, bijvoorbeeld in India. - Martijn van Zijtveld
quote:Op zondag 15 december 2019 14:15 schreef T3hTommay het volgende:
Jezusquote:Op zondag 15 december 2019 14:15 schreef T3hTommay het volgende:
quote:Op zondag 15 december 2019 14:18 schreef DKUp het volgende:
Zong gaat darts populair maken in China JAAAAAAAAA
Rwandeesjes krijgen geen visum.quote:Op zondag 15 december 2019 14:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
Een internationaler darts![]()
Hopen op meer Afrikaantjes
FTFYquote:Op zondag 15 december 2019 14:15 schreef T3hTommay het volgende:
Er zijn zoveel mensen in China, of bijvoorbeeld in India. - Martijn van Zijtveld
Dolan is een veel betere keuze. Snap niet dat zo weinig mensen daarvoor gingen.quote:Op zondag 15 december 2019 14:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is niet goed voor mijn Pick'em
Ik had verwacht dat zelfs kneus Kyle deze Chino nog wel weg zou spelen.
ongemakkelijkzitten.gifquote:Op zondag 15 december 2019 14:19 schreef MC-Morgan het volgende:
Van de sympathieke Zong naar de onsympathieke Van Bommel.
In ieder geval geen slechtere keus, inderdaad.quote:Op zondag 15 december 2019 14:19 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dolan is een veel betere keuze. Snap niet dat zo weinig mensen daarvoor gingen.
Hopelijk maakt Dickie hem helemaal kapot.quote:Op zondag 15 december 2019 14:19 schreef MC-Morgan het volgende:
Van de sympathieke Zong naar de onsympathieke Van Bommel.
De RvB van China.quote:Op zondag 15 december 2019 14:18 schreef DKUp het volgende:
Zong gaat darts populair maken in China JAAAAAAAAA
Dolan, die dit jaar prima gooit, twee vloertitels pakte en ook nog eens tegen een Indiase onervaren middelmatige jongen speelt.quote:Op zondag 15 december 2019 14:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In ieder geval geen slechtere keus, inderdaad.
poepmaatquote:Op zondag 15 december 2019 14:20 schreef Poepz0r het volgende:
ZONGGOD
Die heeft vanochtend 2 katten gevreten op de frituur bij zijn ontbijt. Chinees Krachtvoer allen.
jammer dat je mij negeert op twitterquote:Op zondag 15 december 2019 14:21 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dolan, die dit jaar prima gooit, twee vloertitels pakte en ook nog eens tegen een Indiase onervaren middelmatige jongen speelt.
Slechte belichting ja.quote:Op zondag 15 december 2019 14:22 schreef DKUp het volgende:
Kan de studio nog meer donker alsjeblieft.
een hele grote hoor ik netquote:Op zondag 15 december 2019 14:23 schreef Tagliano het volgende:
Wie dit voorspeld heeft is een volslagen gek
Ja dat zagen we wel aankomen he.quote:Op zondag 15 december 2019 14:24 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Beetje genoten van Barney gisteren?
Zjak is een volslagen gekquote:Op zondag 15 december 2019 14:23 schreef Tagliano het volgende:
Wie dit voorspeld heeft is een volslagen gek
Ik hoop dat Kyle een major wint in 2020 en daar is hij zeker toe in staatquote:Op zondag 15 december 2019 14:25 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Kyle verdient de Prumjur Liek.
De druk van een zuiplap.quote:Op zondag 15 december 2019 14:25 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Tegen Jelle op Lakeside ook zo'n act met Bristow erbij etc. Ging ook gigantisch mis genot.
quote:
quote:Op zondag 15 december 2019 14:26 schreef KennyPowers het volgende:
DE ALTIJD SYMPATHIEKE KYLE ANDERSON
quote:
quote:Op zondag 15 december 2019 14:26 schreef wimderon het volgende:
Deze altijd sympathieke Kyle Anderson
Zongen ze in koor.quote:Op zondag 15 december 2019 14:26 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Commentator kent yannickdevos7
ALTIJD SYMPATHIEKE KYLE ANDERSON
ghehequote:Op zondag 15 december 2019 14:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
ZONGen ze in koor.
quote:Jacobus Baker
1 uur geleden
En nu opgerot zak hooi met je gejank. Om te kotsen die vent, ongelooflijke negatieve zeikstraal.
quote:Geluk Zoekers
5 uur geleden
Wat een kind .Er zijn mensen die aan het gas liggen heel hun leven .Je hebt een mooie carrière gehad ,wees trots en hou je bek
Zij juicht voor elke Aziaat.quote:Op zondag 15 december 2019 14:29 schreef KennyPowers het volgende:
Nee dit kan niettwitter:
nobuddies posten genot
Anime was a mistakequote:Op zondag 15 december 2019 14:30 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Zij juicht voor elke Aziaat.
Ik heb nu constant tokkiemeldingen op youtube, ik ga nooit meer reaguren daar.quote:
quote:Op zondag 15 december 2019 14:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb nu constant tokkiemeldingen op youtube, ik ga nooit meer reaguren daar.
Na deze bloedstollende pot ff kijkenquote:
Altijd tegen Barney. Die man geeft gewoon hulp nodig. Maar in plaats daar van gaat ie naar allerlei gekkies en hoopt ie dat het werkt (zonder zelf actief iets te doen). Die man zoekt echt bij allerlei dingen houvast, bijvoorbeeld haptonomie, testosteronplijsters, Cheggio, waarzeggerij, astrologie, etc. etc.quote:Op zondag 15 december 2019 14:25 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Tegen Jelle op Lakeside ook zo'n act met Bristow erbij etc. Ging ook gigantisch mis genot.
Die reactie van die kerel die god erbij betrektquote:Op zondag 15 december 2019 14:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb nu constant tokkiemeldingen op youtube, ik ga nooit meer reaguren daar.
Lekker honderden eurotjes de sloot in flikkeren genot.quote:Op zondag 15 december 2019 14:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
pas de eerste dit toernooi?Vast niet
Vast niet inderdaadquote:Op zondag 15 december 2019 14:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
pas de eerste dit toernooi?Vast niet
Dat is teringgeilquote:Op zondag 15 december 2019 14:39 schreef El-Stinho het volgende:
Ik ben er weer. Droge hand ingevet met vaseline (lol)
Zong is een chokerquote:Op zondag 15 december 2019 14:39 schreef El-Stinho het volgende:
Ik ben er weer. Droge hand ingevet met vaseline (lol)
best lomp jaquote:Op zondag 15 december 2019 14:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Lekker honderden eurotjes de sloot in flikkeren genot.
Nog een kat frituren allenquote:Op zondag 15 december 2019 14:40 schreef DKUp het volgende:
Hij moet zich herpakken anders is het afgelopen.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |