Het is roetveeg geld, hor!quote:Op zaterdag 14 december 2019 22:51 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Klopt, ik heb eigenlijk ook het liefst oerdegelijk, zwart geld......
Was een tribute aan de band.quote:Op zaterdag 14 december 2019 22:53 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Emancipatie gejank, dat nummer is van Led, afblijven stelletje Dolle Mina's
Er komen hier af en toe compleet losgeslagen mongeaulen voorbij. Misschien daarom?quote:Op zaterdag 14 december 2019 22:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik kom nooit in de Cos... nooit Uto gevolgd ook.... maar een heleboel Uto's zitten nu in 40 plus
ik weet niet waarom ze niet hier in posten eigenlijk
was niet gezellig hiero ?
was jij ''vroeger'' niet iemand anders.... Jian ofzoiets... die had ook een Ava me die vent..quote:Op zaterdag 14 december 2019 22:51 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Klopt, ik heb eigenlijk ook het liefst oerdegelijk, zwart geld......
Led genoot ervan.quote:Op zaterdag 14 december 2019 22:53 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Emancipatie gejank, dat nummer is van Led, afblijven stelletje Dolle Mina's
zoals ik?quote:Op zaterdag 14 december 2019 22:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Er komen hier af en toe compleet losgeslagen mongeaulen voorbij. Misschien daarom?
Tis allemaal begonnen toen o.a. Scrutinizer het aan de stok kreeg met de mods en toen is weggegaan naar 40+ met anderen uit de SC, met de mededeling dat ie nooit meer zou terugkomen. Als ik het me goed herinner was dat nog met Pietje als mod.quote:Op zaterdag 14 december 2019 22:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik kom nooit in de Cos... nooit Uto gevolgd ook.... maar een heleboel Uto's zitten nu in 40 plus
ik weet niet waarom ze niet hier in posten eigenlijk
was niet gezellig hiero ?
Scherp, ditquote:Op zaterdag 14 december 2019 22:56 schreef FANN het volgende:
[..]
was jij ''vroeger'' niet iemand anders.... Jian ofzoiets... die had ook een Ava me die vent..
ben de naam effe kwijt
Wie is Pietje?quote:Op zaterdag 14 december 2019 22:56 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Tis allemaal begonnen toen o.a. Scrutinizer het aan de stok kreeg met de mods en toen is weggegaan naar 40+ met anderen uit de SC, met de mededeling dat ie nooit meer zou terugkomen. Als ik het me goed herinner was dat nog met Pietje als mod.
Oh!quote:Op zaterdag 14 december 2019 22:56 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Tis allemaal begonnen toen o.a. Scrutinizer het aan de stok kreeg met de mods en toen is weggegaan naar 40+ met anderen uit de SC, met de mededeling dat ie nooit meer zou terugkomen. Als ik het me goed herinner was dat nog met Pietje als mod.
Ja, je weet het nog, maar mijn notesboek was vol en toen moest ik een ander account, alhoewel ik Jian nog steeds hebquote:Op zaterdag 14 december 2019 22:56 schreef FANN het volgende:
[..]
was jij ''vroeger'' niet iemand anders.... Jian ofzoiets... die had ook een Ava me die vent..
ben de naam effe kwijt
oh.... ken ik nietquote:Op zaterdag 14 december 2019 22:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik bedoel mongeaulen zoals SmetjeDie is echt volledig aan de sos
ah.... grappig dat ik dat nog weetquote:Op zaterdag 14 december 2019 22:59 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ja, je weet het nog, maar mijn notesboek was vol en toen moest ik een ander account, alhoewel ik Jian nog steeds heb
Je raar is datquote:
‘We’ waren niet meer gewenstquote:Op zaterdag 14 december 2019 22:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Er komen hier af en toe compleet losgeslagen mongeaulen voorbij. Misschien daarom?
Nee man! Doe normaal. Dat is pas sinds een jaar ofzo?quote:Op zaterdag 14 december 2019 22:56 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Het verhaal van de SC, niet over Utopia praten, want dat was zo ongezellig. Was al snel na de start. En users die van de rel waren als er "vreemden" mee kwamen praten. Lijkt nog steeds het geval.quote:
Niet is al veel langer kijk het maar na, het zal nog ergens in de FB van RLS zwervenquote:Op zaterdag 14 december 2019 23:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee man! Doe normaal. Dat is pas sinds een jaar ofzo?
Piet was in elk geval al jaren weg. Het was onder de huidige mods.
Ik kan me geen mod heugen met die nick.quote:Op zaterdag 14 december 2019 23:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou dat was zijn naam hoor... in ieder geval zijn Fok Naam
Mwah, ik herinner het me net iets anders.quote:Op zaterdag 14 december 2019 23:04 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Het verhaal van de SC, niet over Utopia praten, want dat was zo ongezellig. Was al snel na de start. En users die van de rel waren als er "vreemden" mee kwamen praten. Lijkt nog steeds het geval.
Ver voor jouw tijd, stond ook nog een nummer achter. Pietjepuk873 oidquote:Op zaterdag 14 december 2019 23:04 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik kan me geen mod heugen met die nick.
Minder drinken. Of meer. Één van de twee.quote:Op zaterdag 14 december 2019 23:04 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat kan. Jij hebt het over een latere periode dan ik.quote:Op zaterdag 14 december 2019 23:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Mwah, ik herinner het me net iets anders.
Ow, die.....gauw vergeten.quote:Op zaterdag 14 december 2019 23:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Ver voor jouw tijd, stond ook nog een nummer achter. Pietjepuk873 oid
]ik vergis me...quote:Op zaterdag 14 december 2019 23:04 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Maar toen werden we de Cos nog niet uitgejengeld door de mods.quote:Op zaterdag 14 december 2019 23:05 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat kan. Jij hebt het over een latere periode dan ik.
Goeie ava.quote:Op zaterdag 14 december 2019 23:06 schreef FANN het volgende:
[..]
]ik vergis me...
het was Pietje Puk
[ afbeelding ]
RLS / [RLS] SC#1182 - PietjePuk en de Via Gladiola
2011.....toen bestond Utopia nog niet.quote:Op zaterdag 14 december 2019 23:06 schreef FANN het volgende:
[..]
]ik vergis me...
het was Pietje Puk
[ afbeelding ]
RLS / [RLS] SC#1182 - PietjePuk en de Via Gladiola
PietjePuk007quote:Op zaterdag 14 december 2019 23:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Ver voor jouw tijd, stond ook nog een nummer achter. Pietjepuk873 oid
Nee, toen was door users en later door mods. Dat klopt.quote:Op zaterdag 14 december 2019 23:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar toen werden we de Cos nog niet uitgejengeld door de mods.
gelukkig nietquote:Op zaterdag 14 december 2019 23:08 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
2011.....toen bestond Utopia nog niet.
Goeie ouwe tijd. DGK en zulks. Overal hysterische wijven en een kotsende Jaap.quote:Op zaterdag 14 december 2019 23:08 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
2011.....toen bestond Utopia nog niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |