SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Ik heb geen hoop meer. Ik snap de stemmers van tegenwoordig niet meer.quote:Op zaterdag 14 december 2019 19:09 schreef DJ11 het volgende:
The Tories hebben gewonnen. Labour is weggeblazen, terwijl die normaal voor de arbeidersklasse opkomt. Des te actueler is dit nummer van de Pet Shop Boys, eerder dit jaar uitgebracht.Pet Shop Boys - What Are We Going To Do About The Rich
Ik aan de ene kant ook niet en aan de andere kant volledig. Linkse partijen vervreemden zichzelf van hun achterban. Proces is jaren gaande. De PvdA is ook niet voor niets naar 9 zetels gezakt. En Trump won in de VS ook niet voor niks.quote:Op zaterdag 14 december 2019 19:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb geen hoop meer. Ik snap de stemmers van tegenwoordig niet meer.
Jij bent wel liefhebber van het onthoofden hè?quote:Op zaterdag 14 december 2019 19:06 schreef just me het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd dat Mary, Queen of Scots, weer tot leven komt
stiekem welquote:Op zaterdag 14 december 2019 19:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij bent wel liefhebber van het onthoofden hè?
Ik snap ook niet dat de VVD zoveel stemmen blijft krijgen.quote:Op zaterdag 14 december 2019 19:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb geen hoop meer. Ik snap de stemmers van tegenwoordig niet meer.
In de laatste peiling stonden ze weer op 19 net als de PVV en de VVD.quote:Op zaterdag 14 december 2019 19:11 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik aan de ene kant ook niet en aan de andere kant volledig. Linkse partijen vervreemden zichzelf van hun achterban. Proces is jaren gaande. De PvdA is ook niet voor niets naar 9 zetels gezakt. En Trump won in de VS ook niet voor niks.
Je hebt weer een vooruitziende blik....quote:Op zaterdag 14 december 2019 19:14 schreef livelink het volgende:
Ik zit gewoon in een losing bubble, denk ik![]()
Of mijn afkeer van facebook heeft mij buiten de maatschappij geplaatst, dat kan natuurlijk ook.
Blijf maar lekker in je bubbel zitten !quote:Op zaterdag 14 december 2019 19:14 schreef livelink het volgende:
Of mijn afkeer van facebook heeft mij buiten de maatschappij geplaatst, dat kan natuurlijk ook.
Jij bent meer van de Instagram, Snapchat of weet ik welk ander middel van sm?quote:Op zaterdag 14 december 2019 19:14 schreef livelink het volgende:
quote:Op zaterdag 14 december 2019 19:16 schreef DJ11 het volgende:
Ondertussen: de boodschap van Boris aan al zijn nieuwe kiezers:PhD - I Won't Let You Down
He already did.quote:Op zaterdag 14 december 2019 19:16 schreef DJ11 het volgende:
Ondertussen: de boodschap van Boris aan al zijn nieuwe kiezers:PhD - I Won't Let You Down
livelink doet aan sm ?quote:Op zaterdag 14 december 2019 19:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij bent meer van de Instagram, Snapchat of weet ik welk ander middel van sm?
Fok! is mijn smquote:Op zaterdag 14 december 2019 19:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij bent meer van de Instagram, Snapchat of weet ik welk ander middel van sm?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |