Dat zijn twee lange dagen ja. Begrijpelijk dat je moe bentquote:Op zaterdag 14 december 2019 22:04 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Oh ik ging met mijn verse lief mee naar kerstdiner van zn werk.
Waar ik echt heel lekker in veel te veel gangen heb gegeten. Liepen continu mensen rond met eerst amuses, toen voorgerechtjes, hoofdgerechtjes en natuurlijk ook toetjes en uiteindelijk koffie.
Dus denk dat we ergens tegen 3 uur wel sliepen..
6 uur katten honger...
Uiteindelijk tot half 9 geslapen...
en om 12 uur appten exschoonouders dat ze er om 13.00 zouden zijn... zo’n 2-3 uur eerder dan ik ze eigenlijk had verwacht... want we gingen lunchen bij de beren.
Uiteindelijk half 5 pas weer thuis.
Dus nu mag ik geloof ik wel zeggen dat ik moe maar voldaan ben.
Wel heel gezellig hoor..quote:Op zaterdag 14 december 2019 22:12 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat zijn twee lange dagen ja. Begrijpelijk dat je moe bent
Daarom vind ik die ultimatereeks zo leuk, die is zo extreem dat ik wat leer. Ok, duurt jaren, want een flesje kost (vanaf) ¤35 en gaat hier wel een half jaar mee - en als ‘ie niet lekker is langerquote:Op zaterdag 14 december 2019 22:09 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik drink het te weinig om te omschrijven welke ik het lekkerst vind. Ik kom vaak niet verder dan 'schots of iers', want die amerikaanse vind ik niks.
Ben benieuwd wat een productieve dag is bij julliequote:Op zaterdag 14 december 2019 22:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hallo! Wij hadden geen zin om productief te doen vandaag dus we deden boodschappen:
Nieuwe boerderijwinkel. We kochten verse friet.
Nieuwe slager. We kochten bavette.
Vleesboerderij. Hamlappen, gehakt en de bestellijst voor kerst.
Nieuwe pompoenboerderij. Deceptie.
Subway.
Nieuwe boerderijwinkel. Heel uitgebreid. Je kon daar het volledige kerstmenu eten dat je ook kon bestellen dus dat was de tweede lunch. Winterklaaskadootjes gekocht.
Makro. 7 Kazen gekocht plus wat groente en fruit. En 24 keukenrollen.
Lidl. Gewoon boodschappen.
Etos. Voorraad ibu en para aanvullen.
AH. Gewoon boodschappen. Plus een stroopwafelkersthanger. @:myreala De oliebolkerstbol is nog zo veel lelijker dan je al dacht![]()
Gegeten: bavette, verse friet, champignons.
Gekeken: 2 voor 12, schaatsen, The Office.
Ik zat me net hetzelfde af te vragenquote:Op zaterdag 14 december 2019 22:28 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat een productieve dag is bij jullie
Dat was het ook.quote:Op zaterdag 14 december 2019 22:27 schreef fietsie het volgende:
Allemachtig Lucky; klinkt alsof dit Day of Revenge was voor de voorgaande -piep- dagen
Nou, dit was wel een beetje uit de hand gelopen ja. Maar ik bedoel productief als in huishouden, klussen of werken. Daar zijn we op deze manier goed aan ontsnapt.quote:Op zaterdag 14 december 2019 22:28 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat een productieve dag is bij jullie
Klinkt wel als een hele fijne dagquote:Op zaterdag 14 december 2019 22:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nou, dit was wel een beetje uit de hand gelopen ja. Maar ik bedoel productief als in huishouden, klussen of werken. Daar zijn we op deze manier goed aan ontsnapt.
En als een dag om het nodige lekkers te nommenquote:
Ja, het was echt gezellig.quote:Op zaterdag 14 december 2019 22:45 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Klinkt wel als een hele fijne dag
quote:Op zaterdag 14 december 2019 22:48 schreef fietsie het volgende:
[..]
En als een dag om het nodige lekkers te nommen
Mja ict-ers ook.. daar kan ik hrt meestal wel goed mee vindenquote:Op zaterdag 14 december 2019 22:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja, het was echt gezellig.
Jouw weekend klinkt ook prima. Zijn de collega's van je vriend leuk?
Prima lui over het algemeen ja.quote:Op zaterdag 14 december 2019 22:57 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Mja ict-ers ook.. daar kan ik hrt meestal wel goed mee vinden
Oeh, niet gezien. Zeker interessant!quote:Op zaterdag 14 december 2019 21:29 schreef sigme het volgende:
[..]
Lokquootje. Heb jij dit gezien? Vast iets voor jou
https://www.wur.nl/nl/act(...)nze-maatschappij.htm
Bed-zequote:Op zaterdag 14 december 2019 23:16 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Oeh, niet gezien. Zeker interessant!
Ik denk alleen niet dat ik dinsdag weg kan, want deze week nog veel les/practica/presentaties.
Maar ik ga hem eens delen. Misschien vindt vriend het wel interessant! Dank!
Ik ga bedwaarts. Slaap wel, allen!
Ja, eens. Iets meer slaap zou ik ook fijn vindenquote:Op zaterdag 14 december 2019 23:32 schreef PdeHoog het volgende:
Werk ze, Isa! Ik ga een poging doen om te slapen. Ik ben al weken aan het kwakkelen en iets meer slaap zou beter zijn.
Positief? Negatief?quote:Op zaterdag 14 december 2019 23:29 schreef Isabeau het volgende:
@:work
Grappig dat jullie het over Homeland hadden. Net vanavond met Jross over Homeland gehad, voor het eerst.
Hij kijkt het en zei dat hij de bipolaire vrouw spelende actrice erg goed vond. Maar ook dat het vooral de eerste 2 seizoenen heel goed was en gaandeweg toch minder was geworden. Geloof dat we het er over kregen omdat er een nieuw seizoen aan kwam/was begonnen? Anyway, ik heb het nog nooit gezien.quote:
Na drie neemt het een heel ander, internationaler pad wat enorm aansluit op actualiteit.quote:Op zaterdag 14 december 2019 23:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hij kijkt het en zei dat hij de bipolaire vrouw spelende actrice erg goed vond. Maar ook dat het vooral de eerste 2 seizoenen heel goed was en gaandeweg toch minder was geworden. Geloof dat we het er over kregen omdat er een nieuw seizoen aan kwam/was begonnen? Anyway, ik heb het nog nooit gezien.
Echt!quote:Op zaterdag 14 december 2019 23:48 schreef fietsie het volgende:
En de hoofdrolspeelster is eh, iemand met vele gzichten, knap gespeeld
quote:Op zondag 15 december 2019 00:42 schreef golfer het volgende:
@:Isa: als je tijdens jouw nachten nog een waargebeurde docuserie op Netflix wilt zien, raad ik je The Confession Killer aan.
USA en het verhaal van iemand die honderden moorden heeft gezegd te hebben gepleegd, maar waar dus nu achteraf...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |