abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190444765
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 22:04 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Oh ik ging met mijn verse lief mee naar kerstdiner van zn werk.
Waar ik echt heel lekker in veel te veel gangen heb gegeten. Liepen continu mensen rond met eerst amuses, toen voorgerechtjes, hoofdgerechtjes en natuurlijk ook toetjes en uiteindelijk koffie.
Dus denk dat we ergens tegen 3 uur wel sliepen..
6 uur katten honger... :(
Uiteindelijk tot half 9 geslapen...
en om 12 uur appten exschoonouders dat ze er om 13.00 zouden zijn... zo’n 2-3 uur eerder dan ik ze eigenlijk had verwacht... want we gingen lunchen bij de beren.
Uiteindelijk half 5 pas weer thuis.

Dus nu mag ik geloof ik wel zeggen dat ik moe maar voldaan ben.
Dat zijn twee lange dagen ja. Begrijpelijk dat je moe bent
We have far more in common than that which devides us..
pi_190444912
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 22:12 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Dat zijn twee lange dagen ja. Begrijpelijk dat je moe bent
Wel heel gezellig hoor..
maar in combi met weinig slaap... :)
pi_190444939
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 22:09 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Ik drink het te weinig om te omschrijven welke ik het lekkerst vind. Ik kom vaak niet verder dan 'schots of iers', want die amerikaanse vind ik niks.
Daarom vind ik die ultimatereeks zo leuk, die is zo extreem dat ik wat leer. Ok, duurt jaren, want een flesje kost (vanaf) ¤35 en gaat hier wel een half jaar mee - en als ‘ie niet lekker is langer :D.
Ik heb wel ook altijd een flesje “gewoon prima whisky” staan.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_190445098
Hallo! Wij hadden geen zin om productief te doen vandaag dus we deden boodschappen:

Nieuwe boerderijwinkel. We kochten verse friet.

Nieuwe slager. We kochten bavette.

Vleesboerderij. Hamlappen, gehakt en de bestellijst voor kerst.

Nieuwe pompoenboerderij. Deceptie.

Subway.

Nieuwe boerderijwinkel. Heel uitgebreid. Je kon daar het volledige kerstmenu eten dat je ook kon bestellen dus dat was de tweede lunch. Winterklaaskadootjes gekocht.

Makro. 7 Kazen gekocht plus wat groente en fruit. En 24 keukenrollen.

Lidl. Gewoon boodschappen.

Etos. Voorraad ibu en para aanvullen.

AH. Gewoon boodschappen. Plus een stroopwafelkersthanger. @Myreala De oliebolkerstbol is nog zo veel lelijker dan je al dacht :|W

Gegeten: bavette, verse friet, champignons.

Gekeken: 2 voor 12, schaatsen, The Office.
Spoilers!
pi_190445172
Allemachtig Lucky; klinkt alsof dit Day of Revenge was voor de voorgaande -piep- dagen :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_190445211
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 december 2019 22:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hallo! Wij hadden geen zin om productief te doen vandaag dus we deden boodschappen:

Nieuwe boerderijwinkel. We kochten verse friet.

Nieuwe slager. We kochten bavette.

Vleesboerderij. Hamlappen, gehakt en de bestellijst voor kerst.

Nieuwe pompoenboerderij. Deceptie.

Subway.

Nieuwe boerderijwinkel. Heel uitgebreid. Je kon daar het volledige kerstmenu eten dat je ook kon bestellen dus dat was de tweede lunch. Winterklaaskadootjes gekocht.

Makro. 7 Kazen gekocht plus wat groente en fruit. En 24 keukenrollen.

Lidl. Gewoon boodschappen.

Etos. Voorraad ibu en para aanvullen.

AH. Gewoon boodschappen. Plus een stroopwafelkersthanger. @:myreala De oliebolkerstbol is nog zo veel lelijker dan je al dacht :|W

Gegeten: bavette, verse friet, champignons.

Gekeken: 2 voor 12, schaatsen, The Office.
Ben benieuwd wat een productieve dag is bij jullie
We have far more in common than that which devides us..
pi_190445250
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 22:28 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik zat me net hetzelfde af te vragen :)
pi_190445393
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 22:27 schreef fietsie het volgende:
Allemachtig Lucky; klinkt alsof dit Day of Revenge was voor de voorgaande -piep- dagen :P
Dat was het ook.
Spoilers!
pi_190445416
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 22:28 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Nou, dit was wel een beetje uit de hand gelopen ja. Maar ik bedoel productief als in huishouden, klussen of werken. Daar zijn we op deze manier goed aan ontsnapt.
Spoilers!
pi_190445720
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 december 2019 22:36 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Nou, dit was wel een beetje uit de hand gelopen ja. Maar ik bedoel productief als in huishouden, klussen of werken. Daar zijn we op deze manier goed aan ontsnapt.
Klinkt wel als een hele fijne dag :)
  zaterdag 14 december 2019 @ 22:48:41 #101
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_190445847
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 december 2019 22:35 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Dat was het ook.
En als een dag om het nodige lekkers te nommen :)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_190445853
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 22:45 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Klinkt wel als een hele fijne dag :)
Ja, het was echt gezellig.

Jouw weekend klinkt ook prima. Zijn de collega's van je vriend leuk?
Spoilers!
pi_190445918
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 22:48 schreef fietsie het volgende:

[..]

En als een dag om het nodige lekkers te nommen :)
*)
Spoilers!
pi_190446096
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 december 2019 22:49 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ja, het was echt gezellig.

Jouw weekend klinkt ook prima. Zijn de collega's van je vriend leuk?
Mja ict-ers ook.. daar kan ik hrt meestal wel goed mee vinden :)
pi_190446350
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 22:57 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Mja ict-ers ook.. daar kan ik hrt meestal wel goed mee vinden :)
Prima lui over het algemeen ja.
Spoilers!
pi_190446635
quote:
3s.gif Op zaterdag 14 december 2019 21:29 schreef sigme het volgende:

[..]

Lokquootje. Heb jij dit gezien? Vast iets voor jou :Y

https://www.wur.nl/nl/act(...)nze-maatschappij.htm
Oeh, niet gezien. Zeker interessant!
Ik denk alleen niet dat ik dinsdag weg kan, want deze week nog veel les/practica/presentaties.
Maar ik ga hem eens delen. Misschien vindt vriend het wel interessant! Dank!

Ik ga bedwaarts. Slaap wel, allen! :W
  zaterdag 14 december 2019 @ 23:18:22 #107
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_190446682
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 23:16 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Oeh, niet gezien. Zeker interessant!
Ik denk alleen niet dat ik dinsdag weg kan, want deze week nog veel les/practica/presentaties.
Maar ik ga hem eens delen. Misschien vindt vriend het wel interessant! Dank!

Ik ga bedwaarts. Slaap wel, allen! :W
Bed-ze :)
pi_190447027
@work

Grappig dat jullie het over Homeland hadden. Net vanavond met Jross over Homeland gehad, voor het eerst.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_190447124
Werk ze, Isa! Ik ga een poging doen om te slapen. Ik ben al weken aan het kwakkelen en iets meer slaap zou beter zijn.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_190447154
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 23:32 schreef PdeHoog het volgende:
Werk ze, Isa! Ik ga een poging doen om te slapen. Ik ben al weken aan het kwakkelen en iets meer slaap zou beter zijn.
Ja, eens. Iets meer slaap zou ik ook fijn vinden -O-

Ik hoop dat het voor jou vanavond wel lukt :*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 14 december 2019 @ 23:34:36 #111
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_190447179
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 23:29 schreef Isabeau het volgende:
@:work

Grappig dat jullie het over Homeland hadden. Net vanavond met Jross over Homeland gehad, voor het eerst.
Positief? Negatief?
pi_190447225
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 23:34 schreef fietsie het volgende:

Positief? Negatief?
Hij kijkt het en zei dat hij de bipolaire vrouw spelende actrice erg goed vond. Maar ook dat het vooral de eerste 2 seizoenen heel goed was en gaandeweg toch minder was geworden. Geloof dat we het er over kregen omdat er een nieuw seizoen aan kwam/was begonnen? Anyway, ik heb het nog nooit gezien.
  zaterdag 14 december 2019 @ 23:47:22 #113
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_190447590
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 23:36 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hij kijkt het en zei dat hij de bipolaire vrouw spelende actrice erg goed vond. Maar ook dat het vooral de eerste 2 seizoenen heel goed was en gaandeweg toch minder was geworden. Geloof dat we het er over kregen omdat er een nieuw seizoen aan kwam/was begonnen? Anyway, ik heb het nog nooit gezien.
Na drie neemt het een heel ander, internationaler pad wat enorm aansluit op actualiteit.
I
  zaterdag 14 december 2019 @ 23:48:04 #114
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_190447610
En de hoofdrolspeelster is eh, iemand met vele gzichten, knap gespeeld
pi_190448000
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 23:48 schreef fietsie het volgende:
En de hoofdrolspeelster is eh, iemand met vele gzichten, knap gespeeld
Echt!
Want hoe irri ze ook is in die rol soms, dat je denkt jahaaaaaaa nou weten we het wel, blijft het knap.
Ik zag een interview met haar, je herkent haar bijna niet of zo en ook een keer in een andere rol en dan zie je pas hoe knap ze Carry speelt _O_
pi_190448014
Tot zover 'ik ga bedwaarts'

Konijn Cas kwam opeens niet voor de biks. En bleef moeilijk zitten. Dat is niks voor hem.
Dus hem toch maar wat pijnstilling en darmstimulerende medicatie gegeven. (Dat is een beetje de standaard remedie bij mogelijke 'gasbuiken'. Dus ik heb in overleg met de DA een eigen medicatiekastje. Bij aanhoudende klachten bel ik natuurlijk wel de DA ;) )
Nu maar even een half uurtje wachten met een kop thee, kijken of het een beetje aan wil slaan.
pi_190448025
Werk ze Isa!

Homeland...veel over gehoord, nog niet gezien. Maar zal hem eens op de lijst zetten :Y
  zondag 15 december 2019 @ 00:42:42 #118
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_190448811
@ISA: als je tijdens jouw nachten nog een waargebeurde docuserie op Netflix wilt zien, raad ik je The Confession Killer aan.
USA en het verhaal van iemand die honderden moorden heeft gezegd te hebben gepleegd, maar waar dus nu achteraf...
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_190448890
quote:
3s.gif Op zondag 15 december 2019 00:42 schreef golfer het volgende:
@:Isa: als je tijdens jouw nachten nog een waargebeurde docuserie op Netflix wilt zien, raad ik je The Confession Killer aan.
USA en het verhaal van iemand die honderden moorden heeft gezegd te hebben gepleegd, maar waar dus nu achteraf...
^O^ Perfect, hoef ik niet op zoek te gaan wat ik wil gaan kijken. Begin ik hier straks aan.
pi_190449944
3 afleveringen gezien, nu bij 'I was shocked to find out I was dead' :D Er zitten leuke twists en turns in; bizar dat dit echt is gebeurd :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')