SPOILER: ProgrammaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De prijzengelden
Winnaar – 500.000 pond
Runner-Up – 200.000 pond
Halve finalisten – 100.000 pond
Kwartfinalisten – 50.000 pond
Vierde ronde – 35.000 pond
Derde ronde – 25.000 pond
Tweede ronde – 15.000 pond
Eerste ronde – 7.500 pond
Het wedstrijdformat
Eerste ronde – First to 3 sets
Tweede ronde – First to 3 sets
Derde ronde – First to 4 sets
Vierde ronde – First to 4 sets
Kwartfinale – First to 5 sets
Halve finale – First to 6 sets
Finale – First to 7 sets
In de eerste ronde:
Sudden-death bij gelijke stand 2-2 sets 2-2 legs
Vanaf de tweede ronde geldt:
Bij 2-2/3-3 etc in sets en 2-2 in legs is er een must win by two clear legs regel; bij 5-5 is er sudden death.
Pooltjes en spelletjes
• De afzetters van Scorito komen vast weer met een pool.
• Op FOK! komt er weer een voorspeltopic.
• RTL7 organiseert via Challonge meestal een voorspelbrekket wat vóór de toernooistart moet worden ingeleverd. Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Cees Geel god. Vroeger had je die comedyserie De Garage met o.a. Tygo Gernandt. Nergens meer te vinden allenquote:
Simon, genotsfilm.quote:Op zaterdag 14 december 2019 17:00 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Cees Geel god. Vroeger had je die comedyserie De Garage met o.a. Tygo Gernandt. Nergens meer te vinden allen
Blind paard Dumfries.quote:Op zaterdag 14 december 2019 17:00 schreef p.a.t.r.i.c.k het volgende:
die loek humphries is de blanke versie van koolzwarte dumfries jongens !
quote:Op zaterdag 14 december 2019 17:00 schreef p.a.t.r.i.c.k het volgende:
Hm.quote:Op zaterdag 14 december 2019 17:00 schreef p.a.t.r.i.c.k het volgende:
quote:Op zaterdag 14 december 2019 17:00 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Cees Geel god. Vroeger had je die comedyserie De Garage met o.a. Tygo Gernandt. Nergens meer te vinden allen
Geen idee, is ook al weer heel lang geleden dat ik die heb gezien.quote:Op zaterdag 14 december 2019 17:01 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Is dat met die Tower Bridge scene?
Dit was toch de opvolger van SamSam?quote:
GOOI JE HAAR LOS MAAK ME GEEEEEEEEEEEEKquote:Op zaterdag 14 december 2019 17:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit was toch de opvolger van SamSam?
Wow mind blownquote:Op zaterdag 14 december 2019 17:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hopelijk verliest de bastaard van Martijn Krabbendam.
Waar is die tijd toch gebleven met al die genottelijke Nederlandse sitcomsquote:Op zaterdag 14 december 2019 17:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit was toch de opvolger van SamSam?
Die serie was nog wel leuk. De garage sloeg nergens op.quote:Op zaterdag 14 december 2019 17:03 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
GOOI JE HAAR LOS MAAK ME GEEEEEEEEEEEEK
En dan is Kees & Co. de sitcom die teruggebracht wordtquote:Op zaterdag 14 december 2019 17:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar is die tijd toch gebleven met al die genottelijke Nederlandse sitcoms
Ik vind dit bijzonder matig geacteerd.quote:
Oppassen en vrienden voor het leven waren de bestequote:Op zaterdag 14 december 2019 17:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Opgeslagenquote:Op zaterdag 14 december 2019 17:04 schreef Zipportal het volgende:
![]()
![]()
DE NIEUWE ZIPPORTAL GIF IS UIT!!!!
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik vond die seizoenen daarna ook nog best vermakelijk ook al was het een stuk minderquote:Op zaterdag 14 december 2019 17:04 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
En dan is Kees & Co. de sitcom die teruggebracht wordtDie serie stierf met Ben Heistee.
quote:Op zaterdag 14 december 2019 17:04 schreef Zipportal het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dat moet je ook niet willen.quote:Op zaterdag 14 december 2019 17:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vond die seizoenen daarna ook nog best vermakelijk ook al was het een stuk minder![]()
Dat nieuwste seizoen met Chantal Janszen nooit gekeken.
Kees & Co vond ik de beste.quote:Op zaterdag 14 december 2019 17:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oppassen en vrienden voor het leven waren de beste
Ik keek alleen nog vanwege Nikkie Plessen.quote:Op zaterdag 14 december 2019 17:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vond die seizoenen daarna ook nog best vermakelijk ook al was het een stuk minder![]()
Dat nieuwste seizoen met Chantal Janszen nooit gekeken.
En dat was een hele goede reden.quote:Op zaterdag 14 december 2019 17:06 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Ik keek alleen nog vanwege Nikkie Plessen.
Oh ja zonnetje in huis. Maar dat vond ik wel stukken minder.quote:Op zaterdag 14 december 2019 17:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kees & Co vond ik de beste.
Zonnetje in Huis ook genot.
Geen idee hoe leuk ik het nu nog zou vinden trouwens, nostalgie is a hell of a drug.quote:Op zaterdag 14 december 2019 17:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh ja zonnetje in huis. Maar dat vond ik wel stukken minder.
Ja bijzonder matig dat Ben doodgingquote:Op zaterdag 14 december 2019 17:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen idee hoe leuk ik het nu nog zou vinden trouwens, nostalgie is a hell of a drug.
Kees & Co wel een paar jaar geleden teruggekeken en dat bleef leuk (alleen de Ben-seizoenen dan)
Die blonde was wel leuk.quote:
Dit dusquote:Op zaterdag 14 december 2019 17:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hij wilde niet meer dat ze de serie zouden uitmelken.quote:Op zaterdag 14 december 2019 17:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja bijzonder matig dat Ben doodging
Sam Sam zit ik weer via Videoland te kijken. Een vd eerste alfeveringen als Jimmy daar komt wonen zegt Nol: Het is toch zeker geen zwartjoekel he.quote:Op zaterdag 14 december 2019 17:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen was geluk heel gewoon was genot. Jaap altijd zeiken genot.quote:Op zaterdag 14 december 2019 17:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die serie was nog wel leuk. De garage sloeg nergens op.
hier gaat iets misquote:Op zaterdag 14 december 2019 17:04 schreef Zipportal het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 december 2019 17:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Sam Sam zit ik weer via Videoland te kijken. Een vd eerste alfeveringen als Jimmy daar komt wonen zegt Nol: Het is toch zeker geen zwartjoekel he.
NOLGOD.
Ik realiseer me nu dat ik de meeste van die series keek voor de (vaak blonde) dochter.quote:Op zaterdag 14 december 2019 17:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Toen was geluk heel gewoonquote:Op zaterdag 14 december 2019 17:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kees & Co vond ik de beste.
Zonnetje in Huis ook genot.
Meneer HarmsenGodquote:Op zaterdag 14 december 2019 17:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Toen was geluk heel gewoon was genot. Jaap altijd zeiken genot.
Dit.quote:Op zaterdag 14 december 2019 17:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Toen was geluk heel gewoon was genot. Jaap altijd zeiken genot.
Altijd kankeren op buitenlandersquote:Op zaterdag 14 december 2019 17:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Meneer HarmsenGod
Jaap ook een aflevering lang in een Ajaxshirt gelopen genot.
Mien merk.quote:Op zaterdag 14 december 2019 17:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Sam Sam zit ik weer via Videoland te kijken. Een vd eerste alfeveringen als Jimmy daar komt wonen zegt Nol: Het is toch zeker geen zwartjoekel he.
NOLGOD.
Simon die op het einde van de serie verliefd werd op Joke Bruijs genot.quote:Op zaterdag 14 december 2019 17:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hij lag wel elke avond op Joke Bruijs
Lekker uit het riool gekropen.quote:Op zaterdag 14 december 2019 17:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Simon die op het einde van de serie verliefd werd op Joke Bruijs genot.
Jan Boskamp ook.quote:Op zaterdag 14 december 2019 17:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hij lag wel elke avond op Joke Bruijs
Mooie aan die serie was het tijdsbeeld. Telkens herkende je dingen die dan ook echt gebeurde, zoals de eerste kleurentv etc etc.quote:Op zaterdag 14 december 2019 17:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lekker uit het riool gekropen.
Aaah jaquote:Op zaterdag 14 december 2019 17:09 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Ik realiseer me nu dat ik de meeste van die series keek voor de (vaak blonde) dochter.
Mijn dochter en ik
Hans Teeuwen is over haar heen gegaan.quote:Op zaterdag 14 december 2019 17:10 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dochter van Bill van Dijk
Het Wilhelmus, a song by Bill Van Dijk on Spotify
Hans Teeuwenquote:Op zaterdag 14 december 2019 17:13 schreef Coco. het volgende:
[..]
Hans Teeuwen is over haar heen gegaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |