Dan start ik een fittie.quote:Op zaterdag 14 december 2019 15:30 schreef Tagliano het volgende:
Nog 2 potten hierna
Dat wordt geen bean mensen
quote:Op zaterdag 14 december 2019 15:29 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jawel toch? Jij bent toch misbruikt als kind in Center Parcs?
Een stip aan de horizon.quote:Op zaterdag 14 december 2019 15:30 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Serieuze vraag?
De speler die de leg begint krijgt een rode stip om dat aan te geven. Alleen als het een Japanner is wordt de stip groen.
Ik ben een trein aan het kapen voor Wattimenaquote:Op zaterdag 14 december 2019 15:35 schreef Nober het volgende:
Hebben jullie de broek al uit voor Wattimena?
Nee, wel voor Paul Lim.quote:Op zaterdag 14 december 2019 15:35 schreef Nober het volgende:
Hebben jullie de broek al uit voor Wattimena?
Al vrij snel maat. Tuurlijk, gezien het wedstrijdbeeld had je minstens gelijk moeten spelen maar kijk naar de stand, vooraf gezien had ik ons niet hoger geschat dan 13e. Nu staan we keurig linkerrijtje.quote:Op zaterdag 14 december 2019 15:34 schreef Coco. het volgende:
De kater van gisteren al te boven?
@:MC-Morgan
Jabba the Hutt!!quote:
quote:Op zaterdag 14 december 2019 15:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Japan = Super Sentai goden oftewel Power Rangers![]()
niks mag meer tegenwoordigquote:Op zaterdag 14 december 2019 15:41 schreef Vriezzer het volgende:
Blank op blank mag echt niet meer hè, in een relatie? Als ik de reclames moet geloven...
Iddquote:Op zaterdag 14 december 2019 15:41 schreef Vriezzer het volgende:
Blank op blank mag echt niet meer hè, in een relatie? Als ik de reclames moet geloven...
Waarom kijk je naar reclames alsof het spelregelboekjes zijn? Tank jij ook verplicht bij de Total, omdat een reclame dat zegt?quote:Op zaterdag 14 december 2019 15:41 schreef Vriezzer het volgende:
Aldi en Jumbo.quote:Op zaterdag 14 december 2019 15:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar doe jij je boodschappen?
subliminal messagingquote:Op zaterdag 14 december 2019 15:43 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Waarom kijk je naar reclames alsof het spelregelboekjes zijn? Tank jij ook verplicht bij de Total, omdat een reclame dat zegt?
Jammer van de net niet 9 darterquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |