Geen probleem, zo lang die stiefdochter dat niet heeft gedaanquote:Op zaterdag 14 december 2019 14:56 schreef Doevelaer het volgende:
De dochter van Ian White heeft haar insta volgens mij verwijderd
Ik las eerst Anne Frankquote:Op zaterdag 14 december 2019 14:53 schreef T3hTommay het volgende:
Er bestaat naar mijn weten geen wetenschappelijk overtuigend bewijs dat Frank kan lezen.
Man man manquote:Op zaterdag 14 december 2019 14:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die neemt haar telefoon niet meer op allen
Zoals sjaak al zei dit is typisch soft tip darten en dat ga je er niet zomaar uit krijgen. Hoe vaak je er ook op wijst.quote:Op zaterdag 14 december 2019 14:53 schreef Grifte het volgende:
Je kunt met gebarentaal toch ook wel even duidelijk maken hoe die Jap terug moet lopen
FOK MOBIEL STRIKES AGAIN.quote:Op zaterdag 14 december 2019 14:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die neemt haar telefoon niet meer op allen
Nou oke. Tanya Pickering, de stiefdochter van Ian White, heeft volgens mij haar insta verwijderdquote:Op zaterdag 14 december 2019 14:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Geen probleem, zo lang die stiefdochter dat niet heeft gedaan
quote:Op zaterdag 14 december 2019 14:58 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Nou oke. Tanya Pickering, de stiefdochter van Ian White, heeft volgens mij haar insta verwijderd
Laura Woods godinquote:Op zaterdag 14 december 2019 14:58 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Nou oke. Tanya Pickering, de stiefdochter van Ian White, heeft volgens mij haar insta verwijderd
Nee, ik heb lang blond haar.quote:Op zaterdag 14 december 2019 14:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Heb jij dezelfde boblijn als Anne? #dtv
Is ze getrouwd?quote:Op zaterdag 14 december 2019 14:58 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Nee ik volg pownedgodenquote:Op zaterdag 14 december 2019 14:53 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Heb je dit opgezocht naar aanleiding van mijn search vanochtend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |