abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191142104
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2020 11:14 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Misschien moet jij gewoon maar eens opzouten, dat zou iedereen een gelukkig mens maken.
Neuh.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  woensdag 22 januari 2020 @ 12:06:39 #77
273885 m0j0
01101000 01101111 01101001
pi_191142705
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 19:50 schreef theguyver het volgende:
Ik heb 1/4 aan collega's die allochtoon zijn ongeveer ik date nu met een Marokkaanse..
Ben ik nu fout?
Ik vermoed dat haar familie dat inderdaad fout vindt.

Mij boeit het niet wie wat date, maar over het algemeen zie je (ik) alleen maar allochtone jongens met een blanke meid, en allochtone meiden met een allochtone jongen.
Om deze signature te zien heb je een premium abonnement nodig.
pi_191148277
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 12:12 schreef QAnonn het volgende:
Zweden was toch vroeger 1 van de veiligste landen ter wereld?
En daar hebben de vieze zionisten een hekel aan het moest en zou kapot. Nederland ook.
hide ugly hide!
ugly is the new nigger
  woensdag 22 januari 2020 @ 19:39:33 #79
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_191148414
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 10:28 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Ah ja. Zitten zeker ook 'de joden' achter?

We hebben weer een Labour/Islam-gekkie.
Vergis je niet; antisemitisme doet het ook enorm goed in conservatief-rechtse hoek, hoor. Zeker hier op Fok. Denk namelijk niet dat types hier die de Holocaust ontkennen (ze zijn er), het over Joodse complotten hebben en ander anti-joods gelul zichzelf zullen scharen onder de noemer Labour of Islam.

Maar ja, de Joden zijn altijd de sjaak...

Maar ja, de Joden slaan zich er altijd weer doorheen.

Israel is forever.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_191149057
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2020 19:39 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Vergis je niet; antisemitisme doet het ook enorm goed in conservatief-rechtse hoek, hoor. Zeker hier op Fok. Denk namelijk niet dat types hier die de Holocaust ontkennen (ze zijn er), het over Joodse complotten hebben en ander anti-joods gelul zichzelf zullen scharen onder de noemer Labour of Islam.

Israel is forever.
Israël bestaat pas enkele jaren, om daar nu al zo'n uitspraak over te doen vind ik wel gedurfd. :P
pi_191153037
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2020 19:39 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Israel is forever.
Je hebt onder een steen geleefd en kent Jeremy Corbyn niet?
pi_191153078
quote:
10s.gif Op donderdag 23 januari 2020 00:16 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Je hebt onder een steen geleefd en kent Jeremy Corbyn niet?
Nee.

Je hebt onder een steen geleefd en weet niet dat antisemitisme ook in rechtse kringen heel gebruikelijk is? Verder zie ik weinig Labour volk hier. Of moslims. Wel een hoop alt-right.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_191153128
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2020 00:22 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Nee.

Je hebt onder een steen geleefd en weet niet dat antisemitisme ook in rechtse kringen heel gebruikelijk is? Verder zie ik weinig Labour volk hier. Of moslims. Wel een hoop alt-right.
Strijd de goede strijd Etto, strijd de goede strijd _O-
pi_191153146
quote:
14s.gif Op donderdag 23 januari 2020 00:30 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Strijd de goede strijd Etto, strijd de goede strijd _O-
Ja, ik weet het. In je simpele wereldbeeld is er geen enkele nuance. Enkel goed (rechts) en slecht (links).

Strijd die goede strijd, van Lamehuizen... houdt alles wel zo overzichtelijk.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_191153163
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2020 00:33 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Ja, ik weet het. In je simpele wereldbeeld is er geen enkele nuance. Enkel goed (rechts) en slecht (links).

Strijd die goede strijd, van Lamehuizen... houdt alles wel zo overzichtelijk.
Ik doelde meer op hoe belachelijk serieus je dit onzin forum neemt. _O- Zoals ook hierboven weer blijkt.

Voor de duidelijkheid: dit is een tijdverdrijf, geen nationaal parlement. Wat je hier schrijft maakt niemand een hol uit. Moderatie daargelaten.
pi_191153177
quote:
10s.gif Op donderdag 23 januari 2020 00:38 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Ik doelde meer op hoe belachelijk serieus je dit onzin forum neemt. _O- Zoals ook hierboven weer blijkt.
Wanneer er holocaustontkenning wordt bedreven neem ik dat altijd serieus. Evenzo de vooral alt-rechtse complotdenkerij waarbij steevast de Joden zijn betrokken.

Daar knijp je allemaal een oogje toe, want zolang er niet over islam of links gezeurd kan worden is het je allemaal wel goed; gewoon een forumpje. Dan wel.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_191153185
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2020 00:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
Daar knijp je allemaal een oogje toe,
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 19:48 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Is het een joods complot ja?
Euh nee, dan drijf ik daar de spot mee. Net als met islam, linkse onbenullen en Etto die alles véél te serieus neemt.
  donderdag 23 januari 2020 @ 00:43:08 #88
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_191153188
quote:
10s.gif Op donderdag 23 januari 2020 00:38 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Voor de duidelijkheid: dit is een tijdverdrijf, geen nationaal parlement. Wat je hier schrijft maakt niemand een hol uit. Moderatie daargelaten.
Ga naar Onzin dan :W
pi_191153191
quote:
14s.gif Op donderdag 23 januari 2020 00:43 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Ga naar Onzin dan :W
Dit is toch het leukere smaakje daarvan of ben ik nou abuis? (Overigens doelde ik op héél Fok.)
pi_191153199
quote:
16s.gif Op donderdag 23 januari 2020 00:43 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Dit is toch het leukere smaakje daarvan of ben ik nou abuis? (Overigens doelde ik op héél Fok.)
Doorzichtig ben je, vooral.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_191153204
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2020 00:44 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Doorzichtig ben je, vooral.
Daarom sloeg je in je voorgaande twee posts de plank ook finaal mis. 8)7
pi_191153211
quote:
10s.gif Op donderdag 23 januari 2020 00:45 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Daarom sloeg je in je voorgaande twee posts de plank ook finaal mis. 8)7
Kennelijk niet, want als je werkelijk denkt dat het antisemitisme op dit forum uit de hoek van Labour-leden (lol) of moslims komt, zie je echt alleen wat je wil zien.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_191153226
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2020 00:46 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Kennelijk niet, want als je werkelijk denkt dat het antisemitisme op dit forum uit de hoek van Labour-leden (lol) of moslims komt, zie je echt alleen wat je wil zien.
..dat denk ik helemaal niet, hoe kom je daar toch bij? Dat heb ik ook expliciet niet gesteld. Lees mijn posts vooral nog eens terug voordat je enorm in de stress schiet om je eigen hersenspinsels en één of ander mal vijandsbeeld op mij projecteert. Echt niet gezond dit.
  donderdag 23 januari 2020 @ 00:47:58 #94
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_191153230
quote:
16s.gif Op donderdag 23 januari 2020 00:43 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Jaja, ik snapte je wel, maar wellicht voel je je daar meer op je plaats.
pi_191153244
quote:
10s.gif Op donderdag 23 januari 2020 00:47 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

..dat denk ik helemaal niet, hoe kom je daar toch bij? Dat heb ik ook expliciet niet gesteld. Lees mijn posts vooral nog eens terug voordat je enorm in de stress schiet om je eigen hersenspinsels en één of ander mal vijandsbeeld op mij projecteert. Echt niet gezond dit.
Nee, je komt gewoon het topic binnen en begint over Corbyn, terwijl nergens wordt beweerd dat die pipo niet antisemitisch is; het werd echter voorgesteld alsof antisemitisme vooral een dingetje van Labour en Islam is, terwijl dit forum alleen al leert dat alt-rechts er ook wat van kan.

Dat zou het narratief namelijk een beetje om zeep helpen (rechts als pro-judaïsme).

Dus lees wellicht eerst zélf even het topic door.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_191153302
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2020 00:49 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Nee, je komt gewoon het topic binnen en begint over Corbyn, terwijl nergens wordt beweerd dat die pipo niet antisemitisch is; het werd echter voorgesteld alsof antisemitisme vooral een dingetje van Labour en Islam is, terwijl dit forum alleen al leert dat alt-rechts er ook wat van kan.

Dat zou het narratief namelijk een beetje om zeep helpen (rechts als pro-judaïsme).

Dus lees wellicht eerst zélf even het topic door.
Wat is ook alweer de huidige functie van Jeremy Corbyn? Wat schreef jij ook alweer over Labour? Begint het je al een beetje te dagen waarom ik zo reageerde? Goed zo, grote knul.
pi_191153311
quote:
14s.gif Op donderdag 23 januari 2020 01:00 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Wat is ook alweer de huidige functie van Jeremy Corbyn? Wat schreef jij ook alweer over Labour? Begint het je al een beetje te dagen waarom ik zo reageerde? Goed zo, grote knul.
Dit schreef ik over Labour:

Denk namelijk niet dat types hier die de Holocaust ontkennen (ze zijn er), het over Joodse complotten hebben en ander anti-joods gelul zichzelf zullen scharen onder de noemer Labour of Islam.

Maar misschien kun je mij die schare Labour-leden die hier al dan niet antisemitisch rondlopen even noemen. Moslims, mag ook.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_191153339
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2020 01:02 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Dit schreef ik over Labour:

Denk namelijk niet dat types hier die de Holocaust ontkennen (ze zijn er), het over Joodse complotten hebben en ander anti-joods gelul zichzelf zullen scharen onder de noemer Labour of Islam.

Maar misschien kun je mij die schare Labour-leden die hier al dan niet antisemitisch rondlopen even noemen. Moslims, mag ook.
Inderdaad, I stand corrected. Geen idee wat ik precies gelezen dacht te hebben maar de strekking zal wel geweest zijn dat anti-semitisme labour niet evengoed zou typeren.

Ik had het mis, excuus.
pi_191153343
quote:
14s.gif Op donderdag 23 januari 2020 01:07 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Inderdaad, I stand corrected. Geen idee wat ik precies gelezen dacht te hebben maar de strekking zal wel geweest zijn dat anti-semitisme labour niet evengoed zou typeren.

Ik had het mis, excuus.
Even goede vrienden ^O^
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_191154878
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2020 00:22 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Nee.

Vraag het joden zelf waarom ze Europa ontvluchten: hint: niet vanwege 'alt-right'...
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')