Neuh.quote:Op woensdag 22 januari 2020 11:14 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Misschien moet jij gewoon maar eens opzouten, dat zou iedereen een gelukkig mens maken.
Ik vermoed dat haar familie dat inderdaad fout vindt.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 19:50 schreef theguyver het volgende:
Ik heb 1/4 aan collega's die allochtoon zijn ongeveer ik date nu met een Marokkaanse..
Ben ik nu fout?
En daar hebben de vieze zionisten een hekel aan het moest en zou kapot. Nederland ook.quote:Op maandag 23 december 2019 12:12 schreef QAnonn het volgende:
Zweden was toch vroeger 1 van de veiligste landen ter wereld?
Vergis je niet; antisemitisme doet het ook enorm goed in conservatief-rechtse hoek, hoor. Zeker hier op Fok. Denk namelijk niet dat types hier die de Holocaust ontkennen (ze zijn er), het over Joodse complotten hebben en ander anti-joods gelul zichzelf zullen scharen onder de noemer Labour of Islam.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 10:28 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Ah ja. Zitten zeker ook 'de joden' achter?
We hebben weer een Labour/Islam-gekkie.
Israël bestaat pas enkele jaren, om daar nu al zo'n uitspraak over te doen vind ik wel gedurfd.quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Vergis je niet; antisemitisme doet het ook enorm goed in conservatief-rechtse hoek, hoor. Zeker hier op Fok. Denk namelijk niet dat types hier die de Holocaust ontkennen (ze zijn er), het over Joodse complotten hebben en ander anti-joods gelul zichzelf zullen scharen onder de noemer Labour of Islam.
Maar ja, de Joden zijn altijd de sjaak...
Maar ja, de Joden slaan zich er altijd weer doorheen.
Israel is forever.
Je hebt onder een steen geleefd en kent Jeremy Corbyn niet?quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Vergis je niet; antisemitisme doet het ook enorm goed in conservatief-rechtse hoek, hoor. Zeker hier op Fok. Denk namelijk niet dat types hier die de Holocaust ontkennen (ze zijn er), het over Joodse complotten hebben en ander anti-joods gelul zichzelf zullen scharen onder de noemer Labour of Islam.
Maar ja, de Joden zijn altijd de sjaak...
Maar ja, de Joden slaan zich er altijd weer doorheen.
Israel is forever.
Nee.quote:Op donderdag 23 januari 2020 00:16 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Je hebt onder een steen geleefd en kent Jeremy Corbyn niet?
Strijd de goede strijd Etto, strijd de goede strijdquote:Op donderdag 23 januari 2020 00:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee.
Je hebt onder een steen geleefd en weet niet dat antisemitisme ook in rechtse kringen heel gebruikelijk is? Verder zie ik weinig Labour volk hier. Of moslims. Wel een hoop alt-right.
Ja, ik weet het. In je simpele wereldbeeld is er geen enkele nuance. Enkel goed (rechts) en slecht (links).quote:Op donderdag 23 januari 2020 00:30 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Strijd de goede strijd Etto, strijd de goede strijd
Ik doelde meer op hoe belachelijk serieus je dit onzin forum neemt.quote:Op donderdag 23 januari 2020 00:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, ik weet het. In je simpele wereldbeeld is er geen enkele nuance. Enkel goed (rechts) en slecht (links).
Strijd die goede strijd, van Lamehuizen... houdt alles wel zo overzichtelijk.
Wanneer er holocaustontkenning wordt bedreven neem ik dat altijd serieus. Evenzo de vooral alt-rechtse complotdenkerij waarbij steevast de Joden zijn betrokken.quote:Op donderdag 23 januari 2020 00:38 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Ik doelde meer op hoe belachelijk serieus je dit onzin forum neemt.Zoals ook hierboven weer blijkt.
quote:Op donderdag 23 januari 2020 00:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
Daar knijp je allemaal een oogje toe,
Euh nee, dan drijf ik daar de spot mee. Net als met islam, linkse onbenullen en Etto die alles véél te serieus neemt.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 19:48 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Is het een joods complot ja?
Ga naar Onzin danquote:Op donderdag 23 januari 2020 00:38 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Ik doelde meer op hoe belachelijk serieus je dit onzin forum neemt.Zoals ook hierboven weer blijkt.
Voor de duidelijkheid: dit is een tijdverdrijf, geen nationaal parlement. Wat je hier schrijft maakt niemand een hol uit. Moderatie daargelaten.
Dit is toch het leukere smaakje daarvan of ben ik nou abuis? (Overigens doelde ik op héél Fok.)quote:
Doorzichtig ben je, vooral.quote:Op donderdag 23 januari 2020 00:43 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Dit is toch het leukere smaakje daarvan of ben ik nou abuis? (Overigens doelde ik op héél Fok.)
Daarom sloeg je in je voorgaande twee posts de plank ook finaal mis.quote:Op donderdag 23 januari 2020 00:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Doorzichtig ben je, vooral.
Kennelijk niet, want als je werkelijk denkt dat het antisemitisme op dit forum uit de hoek van Labour-leden (lol) of moslims komt, zie je echt alleen wat je wil zien.quote:Op donderdag 23 januari 2020 00:45 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Daarom sloeg je in je voorgaande twee posts de plank ook finaal mis.
..dat denk ik helemaal niet, hoe kom je daar toch bij? Dat heb ik ook expliciet niet gesteld. Lees mijn posts vooral nog eens terug voordat je enorm in de stress schiet om je eigen hersenspinsels en één of ander mal vijandsbeeld op mij projecteert. Echt niet gezond dit.quote:Op donderdag 23 januari 2020 00:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Kennelijk niet, want als je werkelijk denkt dat het antisemitisme op dit forum uit de hoek van Labour-leden (lol) of moslims komt, zie je echt alleen wat je wil zien.
Jaja, ik snapte je wel, maar wellicht voel je je daar meer op je plaats.quote:Op donderdag 23 januari 2020 00:43 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Dit is toch het leukere smaakje daarvan of ben ik nou abuis? (Overigens doelde ik op héél Fok.)
Nee, je komt gewoon het topic binnen en begint over Corbyn, terwijl nergens wordt beweerd dat die pipo niet antisemitisch is; het werd echter voorgesteld alsof antisemitisme vooral een dingetje van Labour en Islam is, terwijl dit forum alleen al leert dat alt-rechts er ook wat van kan.quote:Op donderdag 23 januari 2020 00:47 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
..dat denk ik helemaal niet, hoe kom je daar toch bij? Dat heb ik ook expliciet niet gesteld. Lees mijn posts vooral nog eens terug voordat je enorm in de stress schiet om je eigen hersenspinsels en één of ander mal vijandsbeeld op mij projecteert. Echt niet gezond dit.
Wat is ook alweer de huidige functie van Jeremy Corbyn? Wat schreef jij ook alweer over Labour? Begint het je al een beetje te dagen waarom ik zo reageerde? Goed zo, grote knul.quote:Op donderdag 23 januari 2020 00:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, je komt gewoon het topic binnen en begint over Corbyn, terwijl nergens wordt beweerd dat die pipo niet antisemitisch is; het werd echter voorgesteld alsof antisemitisme vooral een dingetje van Labour en Islam is, terwijl dit forum alleen al leert dat alt-rechts er ook wat van kan.
Dat zou het narratief namelijk een beetje om zeep helpen (rechts als pro-judaïsme).
Dus lees wellicht eerst zélf even het topic door.
Dit schreef ik over Labour:quote:Op donderdag 23 januari 2020 01:00 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Wat is ook alweer de huidige functie van Jeremy Corbyn? Wat schreef jij ook alweer over Labour? Begint het je al een beetje te dagen waarom ik zo reageerde? Goed zo, grote knul.
Inderdaad, I stand corrected. Geen idee wat ik precies gelezen dacht te hebben maar de strekking zal wel geweest zijn dat anti-semitisme labour niet evengoed zou typeren.quote:Op donderdag 23 januari 2020 01:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dit schreef ik over Labour:
Denk namelijk niet dat types hier die de Holocaust ontkennen (ze zijn er), het over Joodse complotten hebben en ander anti-joods gelul zichzelf zullen scharen onder de noemer Labour of Islam.
Maar misschien kun je mij die schare Labour-leden die hier al dan niet antisemitisch rondlopen even noemen. Moslims, mag ook.
Even goede vriendenquote:Op donderdag 23 januari 2020 01:07 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Inderdaad, I stand corrected. Geen idee wat ik precies gelezen dacht te hebben maar de strekking zal wel geweest zijn dat anti-semitisme labour niet evengoed zou typeren.
Ik had het mis, excuus.
Vraag het joden zelf waarom ze Europa ontvluchten: hint: niet vanwege 'alt-right'...quote:Op donderdag 23 januari 2020 00:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee.
Je hebt onder een steen geleefd en weet niet dat antisemitisme ook in rechtse kringen heel gebruikelijk is? Verder zie ik weinig Labour volk hier. Of moslims. Wel een hoop alt-right.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |