Ook al is het van een 'onbekende' wens je toch heel veel sterkte in deze moeilijke tijd.quote:Op vrijdag 13 december 2019 23:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jawel. Het gaat naar omstandigheden wel redelijk. Al heeft ze de laatste dagen weer meer pijn. Hoe het verder zal verlopen en hoe snel, is lastig in te schatten.
whyquote:Op vrijdag 13 december 2019 23:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben even weg. Kan blijkbaar niets meer goed doen.
Thanks!quote:Op vrijdag 13 december 2019 23:22 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ook al is het van een 'onbekende' wens je toch heel veel sterkte in deze moeilijke tijd.![]()
Straks al die mensen met 'Fijne Feestdagen' .
Heh?quote:Op vrijdag 13 december 2019 23:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat is er gebeurd dan?quote:Op vrijdag 13 december 2019 23:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Veel is subjectief, noem eens getallen.quote:Op vrijdag 13 december 2019 23:34 schreef MCH het volgende:
[..]
omdat veel mensen op fok deze graag willen zien
1.quote:Op vrijdag 13 december 2019 23:36 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Veel is subjectief, noem eens getallen.
Wanneer was Budapestenaar dan nog meer 'slecht geïnformeerd'?quote:Op vrijdag 13 december 2019 23:37 schreef MCH het volgende:
[..]
Je bent weer eens slecht geïnformeerd en je neemt het weer te serieus.
Ik ben het vergeten maar in de 40+ sc zijn er ook een paar fans van Romanoquote:Op vrijdag 13 december 2019 23:39 schreef PoezeligDing het volgende:
Overigens, mijn vraag heb je nog niet beantwoord.
'Een paar' is iets heel anders dan 'veel', hè?quote:Op vrijdag 13 december 2019 23:40 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik ben het vergeten maar in de 40+ sc zijn er ook een paar fans van Romano
Een paar is al veel voor Fok! tegenwoordigquote:Op vrijdag 13 december 2019 23:41 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
'Een paar' is iets heel anders dan 'veel', hè?
Kiek dan Topicreeks: VBL Slowchat, voor internethooligans en andere debielenquote:Op vrijdag 13 december 2019 23:41 schreef PoezeligDing het volgende:
Dat 9 op de 10 keer zal ook dan wel niet kloppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |