abonnement bol.com Unibet Coolblue
  woensdag 18 december 2019 @ 20:09:46 #101
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_190524451
En nog een anonieme reactie O+ :

WOW!
Flabbergasted.. een mega-doos die ik met een winkelwagen heb gehaald, want hij was voor mij niet even te tillen. En dan nog een kleinere doos die ook behoorlijk zwaar aanvoelde. Twee pakketten!

Eenmaal thuis alles voorzichtig opengemaakt en toen kwamen er al een hoop niet ingepakte cadeautjes uit! Wasmiddel, wasverzachter, een lekkere dikke deken, een boek, brokjes voor de kat, twee flessen drank en nog heel veel meer!

Maar ook tig ingepakte cadeautjes!! Ik heb 1 cadeauzakje uitgepakt, want ik kon er stiekem al een beetje inkijken; heel veel kruiden! Heel fijn, want mijn keukenkastjes zijn nagenoeg leeg nog!

En toen mocht ik van mijzelf nog twee cadeaus uitpakken.

Eentje is het (complete!!) winterdorp van de AH, met daarin ook een lieve boodschap geschreven . Superlief!! Super bedankt voor iedereen die aan jouw pakket heeft meegewerkt.

En toen het tweede cadeau.. ik heb denk ik zes keer “Niet!!!” geroepen, want..
Er zit gewoon een PlayStation 3 in mijn pakket! Wat!!! En dan ook nog 4 spellen en een controller! Echt te awesome gewoon! Ik ben er een beetje sprakeloos van!

Mijn avond kan in ieder geval niet meer stuk! Ik ga mezelf inhouden wat betreft de rest van de cadeautjes, maar dat moet lukken. Op wat ik tot nu toe heb gezien kan ik heel lang teren! Bedankt!!

________

Er komen nog foto's *O*.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_190525649
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2019 20:09 schreef Samzz het volgende:
En nog een anonieme reactie O+ :

WOW!
Flabbergasted.. een mega-doos die ik met een winkelwagen heb gehaald, want hij was voor mij niet even te tillen. En dan nog een kleinere doos die ook behoorlijk zwaar aanvoelde. Twee pakketten!

Eenmaal thuis alles voorzichtig opengemaakt en toen kwamen er al een hoop niet ingepakte cadeautjes uit! Wasmiddel, wasverzachter, een lekkere dikke deken, een boek, brokjes voor de kat, twee flessen drank en nog heel veel meer!

Maar ook tig ingepakte cadeautjes!! Ik heb 1 cadeauzakje uitgepakt, want ik kon er stiekem al een beetje inkijken; heel veel kruiden! Heel fijn, want mijn keukenkastjes zijn nagenoeg leeg nog!

En toen mocht ik van mijzelf nog twee cadeaus uitpakken.

Eentje is het (complete!!) winterdorp van de AH, met daarin ook een lieve boodschap geschreven . Superlief!! Super bedankt voor iedereen die aan jouw pakket heeft meegewerkt.

En toen het tweede cadeau.. ik heb denk ik zes keer “Niet!!!” geroepen, want..
Er zit gewoon een PlayStation 3 in mijn pakket! Wat!!! En dan ook nog 4 spellen en een controller! Echt te awesome gewoon! Ik ben er een beetje sprakeloos van!

Mijn avond kan in ieder geval niet meer stuk! Ik ga mezelf inhouden wat betreft de rest van de cadeautjes, maar dat moet lukken. Op wat ik tot nu toe heb gezien kan ik heel lang teren! Bedankt!!

________

Er komen nog foto's *O*.
Oh wow!
You sound reasonable...Time to up my medication.
  woensdag 18 december 2019 @ 21:00:24 #103
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_190525691
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2019 20:09 schreef Samzz het volgende:
En nog een anonieme reactie O+ :

WOW!
Flabbergasted.. een mega-doos die ik met een winkelwagen heb gehaald, want hij was voor mij niet even te tillen. En dan nog een kleinere doos die ook behoorlijk zwaar aanvoelde. Twee pakketten!

Eenmaal thuis alles voorzichtig opengemaakt en toen kwamen er al een hoop niet ingepakte cadeautjes uit! Wasmiddel, wasverzachter, een lekkere dikke deken, een boek, brokjes voor de kat, twee flessen drank en nog heel veel meer!

Maar ook tig ingepakte cadeautjes!! Ik heb 1 cadeauzakje uitgepakt, want ik kon er stiekem al een beetje inkijken; heel veel kruiden! Heel fijn, want mijn keukenkastjes zijn nagenoeg leeg nog!

En toen mocht ik van mijzelf nog twee cadeaus uitpakken.

Eentje is het (complete!!) winterdorp van de AH, met daarin ook een lieve boodschap geschreven . Superlief!! Super bedankt voor iedereen die aan jouw pakket heeft meegewerkt.

En toen het tweede cadeau.. ik heb denk ik zes keer “Niet!!!” geroepen, want..
Er zit gewoon een PlayStation 3 in mijn pakket! Wat!!! En dan ook nog 4 spellen en een controller! Echt te awesome gewoon! Ik ben er een beetje sprakeloos van!

Mijn avond kan in ieder geval niet meer stuk! Ik ga mezelf inhouden wat betreft de rest van de cadeautjes, maar dat moet lukken. Op wat ik tot nu toe heb gezien kan ik heel lang teren! Bedankt!!

________

Er komen nog foto's *O*.
Lief :)
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  woensdag 18 december 2019 @ 21:34:43 #104
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_190526555
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2019 20:09 schreef Samzz het volgende:
En nog een anonieme reactie O+ :

WOW!
Flabbergasted.. een mega-doos die ik met een winkelwagen heb gehaald, want hij was voor mij niet even te tillen. En dan nog een kleinere doos die ook behoorlijk zwaar aanvoelde. Twee pakketten!

Eenmaal thuis alles voorzichtig opengemaakt en toen kwamen er al een hoop niet ingepakte cadeautjes uit! Wasmiddel, wasverzachter, een lekkere dikke deken, een boek, brokjes voor de kat, twee flessen drank en nog heel veel meer!

Maar ook tig ingepakte cadeautjes!! Ik heb 1 cadeauzakje uitgepakt, want ik kon er stiekem al een beetje inkijken; heel veel kruiden! Heel fijn, want mijn keukenkastjes zijn nagenoeg leeg nog!

En toen mocht ik van mijzelf nog twee cadeaus uitpakken.

Eentje is het (complete!!) winterdorp van de AH, met daarin ook een lieve boodschap geschreven . Superlief!! Super bedankt voor iedereen die aan jouw pakket heeft meegewerkt.

En toen het tweede cadeau.. ik heb denk ik zes keer “Niet!!!” geroepen, want..
Er zit gewoon een PlayStation 3 in mijn pakket! Wat!!! En dan ook nog 4 spellen en een controller! Echt te awesome gewoon! Ik ben er een beetje sprakeloos van!

Mijn avond kan in ieder geval niet meer stuk! Ik ga mezelf inhouden wat betreft de rest van de cadeautjes, maar dat moet lukken. Op wat ik tot nu toe heb gezien kan ik heel lang teren! Bedankt!!

________

Er komen nog foto's *O*.
*O* *O* *O*
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_190527536
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2019 07:15 schreef aeque het volgende:

[..]

Alle pakketbezorgers? Jij woont zeker niet in de randstad. :P

Die capaciteit hebben ze ook niet, daarom bestaat er ook zoiets als uitzendkrachten.

Maar ja rond kerst is het druk. Neemt niet weg dat ze ook op andere momenten te vaak de mist in gaan.
Nee :@

Maar ken zelf ook horeca-werk en soms kan het gewoon niet sneller. Rotte appels heb je ook overal.

Mensen :r ;) :P
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_190531168
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2019 20:09 schreef Samzz het volgende:
En nog een anonieme reactie O+ :

WOW!
Flabbergasted.. een mega-doos die ik met een winkelwagen heb gehaald, want hij was voor mij niet even te tillen. En dan nog een kleinere doos die ook behoorlijk zwaar aanvoelde. Twee pakketten!

Eenmaal thuis alles voorzichtig opengemaakt en toen kwamen er al een hoop niet ingepakte cadeautjes uit! Wasmiddel, wasverzachter, een lekkere dikke deken, een boek, brokjes voor de kat, twee flessen drank en nog heel veel meer!

Maar ook tig ingepakte cadeautjes!! Ik heb 1 cadeauzakje uitgepakt, want ik kon er stiekem al een beetje inkijken; heel veel kruiden! Heel fijn, want mijn keukenkastjes zijn nagenoeg leeg nog!

En toen mocht ik van mijzelf nog twee cadeaus uitpakken.

Eentje is het (complete!!) winterdorp van de AH, met daarin ook een lieve boodschap geschreven . Superlief!! Super bedankt voor iedereen die aan jouw pakket heeft meegewerkt.

En toen het tweede cadeau.. ik heb denk ik zes keer “Niet!!!” geroepen, want..
Er zit gewoon een PlayStation 3 in mijn pakket! Wat!!! En dan ook nog 4 spellen en een controller! Echt te awesome gewoon! Ik ben er een beetje sprakeloos van!

Mijn avond kan in ieder geval niet meer stuk! Ik ga mezelf inhouden wat betreft de rest van de cadeautjes, maar dat moet lukken. Op wat ik tot nu toe heb gezien kan ik heel lang teren! Bedankt!!

________

Er komen nog foto's *O*.
_O_
  donderdag 19 december 2019 @ 08:24:08 #107
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_190532904
Ik denk dat er dit weekend weer aardig wat kerstboompjes bij kunnen worden geplaatst *O*!
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  donderdag 19 december 2019 @ 10:24:01 #108
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_190534030
Foto's *O*!





Behorende bij t pakket waar ik hierboven over postte O+.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  donderdag 19 december 2019 @ 10:24:28 #109
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_190534039
Die Robijn is trouwens zooooo lekker O+.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_190534262
Oh wow
  donderdag 19 december 2019 @ 11:39:36 #111
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_190535044
quote:
1s.gif Op donderdag 19 december 2019 10:24 schreef Samzz het volgende:
Foto's *O*!

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Behorende bij t pakket waar ik hierboven over postte O+.
O+ O+ O+
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_190535738
Daar ben ik ook eindelijk weer. Ik ontving mijn pakket al afgelopen vrijdag, maar ik was met mijn kinderen een paar dagen na een vriendin en daarna kregen mijn jongste en ik een of ander stom virus, dus hiep hoi. :P

Maarrrr ik heb eindelijk het pakket uitgepakt! *O* Oh jongens, het was zo tof, de bodem kwam maar niet in zicht! En éxtra leuk is dat de maker iemand is die ik ''ken''. Lieve @Mineola, wat een prachtig pakket heb je voor ons gemaakt, het is echt fantastisch. O+ Er zaten dingen in waarvan ik niet besefte dat ik ze nodig had, tot ik ze zag. :P Zoals een lekkere warme kruik! En die letterbox, die gaat zo gaaf staan in de woonkamer straks. O+ Omg en mijn wc gaat echt nog 6 maanden heerlijk ruiken met die geurstaafjes. B-) En ook nog eens mijn favo doucheschuim van Rituals. O+ O+ O+

Foto's:



Enorm feestelijke doos! *O*



Hier werd ik al meteen ontzettend blij van. O+ Wat een berg! En zulk mooi papier! :o



Héél lief kaartje. O+



Echt omg. Zo veel. _O-

De boeken krijgt Wolk onder de boom, ze heeft een beetje een sensory overload van cadeautjes/Sint/Kerst nu dus ik probeer dat een klein beetje in te perken voor haar. Maar ze is dol op Dikkie Dik en Frozen is ook helemaal de bom, dus dat gaat ze fantastisch vinden. Bliksem heb ik de tractor vast gegeven, het was het eerste waar hij naartoe rende nadat ik hem uit bed had gehaald.


''Taktor!'' *O*
  donderdag 19 december 2019 @ 12:46:41 #113
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_190535819
Wat een mooi pakket O+.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  donderdag 19 december 2019 @ 13:17:20 #114
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_190536109
Mooi pakket @Mineola _O_
Veel plezier ermee @Roxy_Monke
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  Moderator donderdag 19 december 2019 @ 13:42:38 #115
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_190536394
Wat een mooie paketten weer O+ Mijne gaat zondag via GewoonMezelf naar de ontvanger :s)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_190536680
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 13:42 schreef MaJo het volgende:
Wat een mooie paketten weer O+ Mijne gaat zondag via GewoonMezelf naar de ontvanger :s)
:o
Sterkheidsbaas van alles.
pi_190537873
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 12:39 schreef Roxy_Monke het volgende:
Daar ben ik ook eindelijk weer. Ik ontving mijn pakket al afgelopen vrijdag, maar ik was met mijn kinderen een paar dagen na een vriendin en daarna kregen mijn jongste en ik een of ander stom virus, dus hiep hoi. :P

Maarrrr ik heb eindelijk het pakket uitgepakt! *O* Oh jongens, het was zo tof, de bodem kwam maar niet in zicht! En éxtra leuk is dat de maker iemand is die ik ''ken''. Lieve @:Mineola, wat een prachtig pakket heb je voor ons gemaakt, het is echt fantastisch. O+ Er zaten dingen in waarvan ik niet besefte dat ik ze nodig had, tot ik ze zag. :P Zoals een lekkere warme kruik! En die letterbox, die gaat zo gaaf staan in de woonkamer straks. O+ Omg en mijn wc gaat echt nog 6 maanden heerlijk ruiken met die geurstaafjes. B-) En ook nog eens mijn favo doucheschuim van Rituals. O+ O+ O+

Foto's:

[ afbeelding ]

Enorm feestelijke doos! *O*

[ afbeelding ]

Hier werd ik al meteen ontzettend blij van. O+ Wat een berg! En zulk mooi papier! :o

[ afbeelding ]

Héél lief kaartje. O+

[ afbeelding ]

Echt omg. Zo veel. _O-

De boeken krijgt Wolk onder de boom, ze heeft een beetje een sensory overload van cadeautjes/Sint/Kerst nu dus ik probeer dat een klein beetje in te perken voor haar. Maar ze is dol op Dikkie Dik en Frozen is ook helemaal de bom, dus dat gaat ze fantastisch vinden. Bliksem heb ik de tractor vast gegeven, het was het eerste waar hij naartoe rende nadat ik hem uit bed had gehaald.

[ afbeelding ]
''Taktor!'' *O*
Wat gaaf, pas wel op dat hij niet gaat takken met de taktor :P
You sound reasonable...Time to up my medication.
  Moderator donderdag 19 december 2019 @ 16:34:52 #118
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_190538883
quote:
2s.gif Op donderdag 19 december 2019 14:04 schreef Lonaa het volgende:

[..]

:o
Hoezo de verbaasde smiley? :D
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_190538958
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 16:34 schreef MaJo het volgende:

[..]

Hoezo de verbaasde smiley? :D
Ik krijg zondag mijn pakket aan de deur bezorgd :o Het was een soort 'is het toeval'-smiley :D
Sterkheidsbaas van alles.
pi_190540438
Pakje



Dinsdag al, maar ehh tja

Nou ja deze dus *O*

[ Bericht 4% gewijzigd door drakin op 19-12-2019 23:51:22 ]
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_190540596
Nog 2 dagen wachten :@ *O*
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
  Moderator donderdag 19 december 2019 @ 18:13:31 #122
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_190540654
quote:
2s.gif Op donderdag 19 december 2019 16:39 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik krijg zondag mijn pakket aan de deur bezorgd :o Het was een soort 'is het toeval'-smiley :D
Oh nee dat is toeval! Het pakket gaat naar iemand die GewoonMezelf heeft opgegeven :)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_190540666
Lekker bezig weer @Samzz O+.
pi_190541917
quote:
2s.gif Op donderdag 19 december 2019 16:39 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik krijg zondag mijn pakket aan de deur bezorgd :o Het was een soort 'is het toeval'-smiley :D
Ik ga zondag ook afleveren :@
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_190541961
quote:
10s.gif Op donderdag 19 december 2019 19:34 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Ik ga zondag ook afleveren :@
:o
Sterkheidsbaas van alles.
  donderdag 19 december 2019 @ 19:42:33 #126
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_190542037
quote:
14s.gif Op donderdag 19 december 2019 18:14 schreef moemoe het volgende:
Lekker bezig weer @:samzz O+.
Ik doe niet zo veel, alle gevers zijn lekker bezig *O*!

Ik ben chocolade met kokos kruidnoten aan het eten en ze zijn zo lekker dat ik meteen nog een zak heb gekocht voor in t pakket O+.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  donderdag 19 december 2019 @ 19:43:31 #127
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_190542053
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 18:03 schreef drakin het volgende:
Pakje


Dinsdag al, maar ehh tja

Nou ja deze dus *O*
*O*!

[ Bericht 7% gewijzigd door Samzz op 20-12-2019 05:15:22 ]
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 donderdag 19 december 2019 @ 19:49:09 #128
269689 crew  Viv
pi_190542158
Mijn ontvanger was vorig jaar heel snel met uitpakken. Dit jaar kennelijk niet, want ik check hier al dagen steeds tevergeefs voor een update. :') O+
  donderdag 19 december 2019 @ 19:50:57 #129
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_190542186
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 19:49 schreef ViviRAWRS het volgende:
Mijn ontvanger was vorig jaar heel snel met uitpakken. Dit jaar kennelijk niet, want ik check hier al dagen steeds tevergeefs voor een update. :') O+
Misschien wacht diegene tot kerst :D.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 donderdag 19 december 2019 @ 19:54:26 #130
269689 crew  Viv
pi_190542243
quote:
1s.gif Op donderdag 19 december 2019 19:50 schreef Samzz het volgende:
Misschien wacht diegene tot kerst :D.
Weet je wel hoelang dat nog F5'en is. :o Ik hoop dat de nieuwsgierigheid het uiteindelijk wint. ;)
pi_190542244
quote:
2s.gif Op donderdag 19 december 2019 19:37 schreef Lonaa het volgende:

[..]

:o
Wensenlijst had te maken met krachttraining dus zou zomaar kunnen.
Misschien wel een jaar-abonnement Cross-Fit ;)
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_190542349
quote:
11s.gif Op donderdag 19 december 2019 19:54 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Wensenlijst had te maken met krachttraining dus zou zomaar kunnen.
Misschien wel een jaar-abonnement Cross-Fit ;)
Volgens mij had mijn wensenlijstje voornamelijk te maken met 'eten' :') :@
CrossFit *O*
Sterkheidsbaas van alles.
  donderdag 19 december 2019 @ 20:08:16 #133
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_190542561
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 19:54 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Weet je wel hoelang dat nog F5'en is. :o Ik hoop dat de nieuwsgierigheid het uiteindelijk wint. ;)
5 dagen ;(.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_190543789
quote:
2s.gif Op donderdag 19 december 2019 19:59 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Volgens mij had mijn wensenlijstje voornamelijk te maken met 'eten' :') :@
CrossFit *O*
Was ook grapje. Maar ga wel daadwerkelijk zondag afleveren. :D
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_190543814
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 20:48 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Was ook grapje. Maar ga wel daadwerkelijk zondag afleveren. :D
Gaaf *O*
Sterkheidsbaas van alles.
pi_190544011
Ik heb toch maar de doos open gemaakt en een kaartje gepakt, en Omg!
Wat een leuke kaart, zo mooi gemaakt, past ook echt bij mijn hobby :D (Al ben ik nog niet zo goed..)
Deze kaartje krijgt een mooie plek!



  donderdag 19 december 2019 @ 22:02:08 #137
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_190545969
Nog een bericht van een hele blije ontvanger O+:

Afgelopen zaterdag ontving ik een enórm pakket! Dat pakket was niet alleen voor mijn vriend, dochter en mijzelf, maar ook voor de opa en oma en diegene die mij dierbaar zijn. Zo ontzettend attent! De kadootjes waren prachtig ingepakt, met op elk pakje een kerststicker, eventueel een strik en/ of een kerstzuurstok.
Ik heb vooraf even foto’s kunnen maken, en van wat dochter en de katten hebben gekregen (!!), maar van de kadootjes van van mijn ouders, zus en ons heb ik weinig foto’s. Wel met mensen erop, maar dat wil ik niet online zetten.
Maar wij zijn enorm Verwend, met hoofdletter, ja. Echt aan van alles was gedacht, dus ook waspods en tandpasta ( meest originele kado die ik ook heb gehad).
Er was een kruidentuintje, geurkaarzen, wijn, chocolade van Lindt, kerstkransjes, een Rudolph- beeldje. Voor dochter waren er eenhoorn- spullen, zoals een knuffel, haarspeldjes, etui met kleurpotloden, cakemix met eenhoornsnoepjes voor erop. Maar ook een Playmobielpop, bouwblokken, leesboeken, klei, tover- krasblokken, my little pony strijkkralen!
Voor de katten waren er kerstspeelhengels, eten, snoepjes, waterbak, speelgoed.
Ikzelf kan aan de slag met knutselspullen, wat erg leuk is én er zaten dingen bij die ik niet ken, zoals stickeren van een figuur. Fantasie- figuur, in dit geval.
Ook zat er thee tussen, diverse parfumsamples.

Wij zijn zo enorm verwend! Door iemand die aandachtig de wensenlijst heeft bestudeerd en ook verder heeft gedacht wat handig en fijn zou zijn voor ons. Mijn ouders en zus waren onder indruk, ons mam bleef benoemen dat elk pakketje met zorg was ingepakt. En dat klopt!
Lieve gever, Samzz en fok! Natuurlijk ook, maar vooral gever, bedankt voor dit prachtige pakket en gebaar. Het is zo’n opsteker voor iedereen hier. Zo’n pakket doet meer met iemand dan jij je kan voorstellen.
Dank!



“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  donderdag 19 december 2019 @ 22:02:31 #138
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_190545980
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 20:56 schreef ludivinelaurel het volgende:
Ik heb toch maar de doos open gemaakt en een kaartje gepakt, en Omg!
Wat een leuke kaart, zo mooi gemaakt, past ook echt bij mijn hobby :D (Al ben ik nog niet zo goed..)
Deze kaartje krijgt een mooie plek!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wow wat een fantastische kaart :o O+!!
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  donderdag 19 december 2019 @ 22:19:14 #139
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_190546454
Wij gaan hem maandag brengen, en mijn ouders same story, die gaan als het goed is ook maandag avond langs! #zinin
Tadumtiedum.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 vrijdag 20 december 2019 @ 00:45:31 #140
269689 crew  Viv
pi_190549700
@ludivinelaurel Ah, het eerste schaap is over de dam zie ik. ;) O+ Ik heb de kaart niet zelf gemaakt, maar vond 'm inderdaad heel toepasselijk vanwege je hobby!

quote:
1s.gif Op donderdag 19 december 2019 22:02 schreef Samzz het volgende:
Nog een bericht van een hele blije ontvanger O+:
@Samzz Wat tof zeg, zo'n gigantisch en gevarieerd pakket voor de hele familie. :o Heel mooi samengesteld! En die Borre-boekjes rechtsonder op de foto vindt mijn dochter ook heel leuk.
  vrijdag 20 december 2019 @ 00:57:18 #141
370767 Rafeiro
do alentejo
pi_190549796
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 22:19 schreef Djurres het volgende:
Wij gaan hem maandag brengen, en mijn ouders same story, die gaan als het goed is ook maandag avond langs! #zinin
Oh wow, jouw ouders zijn ook gever?
Wat ontzettend tof.
You sound reasonable...Time to up my medication.
  vrijdag 20 december 2019 @ 07:05:40 #142
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_190550858
quote:
4s.gif Op vrijdag 20 december 2019 00:57 schreef Rafeiro het volgende:

[..]

Oh wow, jouw ouders zijn ook gever?
Wat ontzettend tof.
Yes, m’n ouders hoorden dat wij dit ook deden en last minute hebben we Sammz gevraagd of ze nog iemand had. En ze wist nog wel iemand dus men pa en ma hebben in anderhalve week een pakket samen gesteld!
Tadumtiedum.
pi_190551139
Wat een gave pakketten zeg
  vrijdag 20 december 2019 @ 08:22:16 #144
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_190551349
Wij gaan morgen t pakket brengen, spannend :D. Ik heb nog nooit een pakket persoonlijk langs gebracht :@.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_190552435
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 december 2019 08:22 schreef Samzz het volgende:
Wij gaan morgen t pakket brengen, spannend :D. Ik heb nog nooit een pakket persoonlijk langs gebracht :@.
Ik ook dit weekend. Vind het eigenlijk helemaal niks maar mijn vriend wilde per se niet met post nl sturen :{
Vind het ook beetje spannend :@
pi_190553198
Mijn pakket wordt zondag gebracht en ik vind dat ook spannend :@
Sterkheidsbaas van alles.
pi_190554335
Ik ook ! Ik vind het zelfs eng om hier te zeggen want ik ga mijn gever ontmoeten morgen ;) Maar denk dat het voor beiden spannend is. Ik zit al de hele dag 'Moet ik ze binnen vragen? Willen zij dat wel? Moet ik vragen of ik anders gewoon even naar beneden kom? Moet ik eigelijk niet een bedankje kopen, zij hebben tenslotte hun eigen tijd en geld aan mij een onbekende besteed. Wat als ze me stom vinden en spijt hebben dat ze aan mij gedoneerd hebben? Oh help toch. Waar ben ik in verzeild geraakt ;) haha. Echt hoor, ik probeer maar te relativeren dat zij bet waarschijnlijk ook spannend vinden een wildvreemde te ontmoeten.


Waar ik niet aan twijfel is dat ik het pakket ontzettend leuk ga vinden. Ik durf van mezelf best te zeggen dat ik een dankbaar en tevreden persoon ben en ik nu al weet dat wat er ook in zit ik blij ben.


Sorry voor deze rant, zal de spanning wel zijn :@ Maar oh oh oh. Nog nooit gedaan zoiets. En ik heb nog wat uurtjes te gaan ;)
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
pi_190554373
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 07:05 schreef Djurres het volgende:

[..]

Yes, m’n ouders hoorden dat wij dit ook deden en last minute hebben we Sammz gevraagd of ze nog iemand had. En ze wist nog wel iemand dus men pa en ma hebben in anderhalve week een pakket samen gesteld!
Wat super O+
pi_190554586
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 december 2019 12:30 schreef ConqueringChaos het volgende:
Ik ook ! Ik vind het zelfs eng om hier te zeggen want ik ga mijn gever ontmoeten morgen ;) Maar denk dat het voor beiden spannend is. Ik zit al de hele dag 'Moet ik ze binnen vragen? Willen zij dat wel? Moet ik vragen of ik anders gewoon even naar beneden kom? Moet ik eigelijk niet een bedankje kopen, zij hebben tenslotte hun eigen tijd en geld aan mij een onbekende besteed. Wat als ze me stom vinden en spijt hebben dat ze aan mij gedoneerd hebben? Oh help toch. Waar ben ik in verzeild geraakt ;) haha. Echt hoor, ik probeer maar te relativeren dat zij bet waarschijnlijk ook spannend vinden een wildvreemde te ontmoeten.


Waar ik niet aan twijfel is dat ik het pakket ontzettend leuk ga vinden. Ik durf van mezelf best te zeggen dat ik een dankbaar en tevreden persoon ben en ik nu al weet dat wat er ook in zit ik blij ben.


Sorry voor deze rant, zal de spanning wel zijn :@ Maar oh oh oh. Nog nooit gedaan zoiets. En ik heb nog wat uurtjes te gaan ;)
_O-
Dacht dat ik me druk maakte :o
Wel herkenbaar, die gedachtensprongen. Maar maak je niet druk, komt vast goed :)
pi_190554608
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 december 2019 12:48 schreef Magica het volgende:

[..]

_O-
Dacht dat ik me druk maakte :o
Wel herkenbaar, die gedachtensprongen. Maar maak je niet druk, komt vast goed :)
Haha ja, heb een bijzonder (vervelend) talent hiervoor ;)
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')