roken is dodelijkquote:Op zaterdag 14 december 2019 00:36 schreef formule het volgende:
Wat me opvalt,Gerrit kon geen Shaggies draaien, altijd deed Jessie het voor hem ,Gerrit stemt Jessie weg en opeens kan Gerrit zelf shaggies draaien.
Het moraal van dit verhaal is, draai nooit een shaggie voor iemand
Ik doe mijn shag gelijk in een bakje zonder verpakking, ik negeer de waarschuwing, maar ja straks staan we onder water, Greta Thunberg 16 jaar zegt het, dus wie ben ikquote:Op zaterdag 14 december 2019 00:40 schreef Schakeltopia het volgende:
x
[..]
roken is dodelijk
althans dat zegt mijn pakkie![]()
ik ben voor meer greta's. heeft hiske ook nog wat te snoepenquote:Op zaterdag 14 december 2019 00:48 schreef formule het volgende:
[..]
Ik doe mijn shag gelijk in een bakje zonder verpakking, ik negeer de waarschuwing, maar ja straks staan we onder water, Greta Thunberg 16 jaar zegt het, dus wie ben ik
thanks man toppertquote:Op zaterdag 14 december 2019 01:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
De eerste zwarte brief van vandaag en de daaropvolgende stemming .....![]()
[ afbeelding ]
Een zwarte brief - 13 december 2019.
x7p4i4t
[ afbeelding ]
Positieve stemming deel 1.
x7p4l1x
[ afbeelding ]
Positieve stemming deel 2.
x7p4vdt
Als 4de weg zou mooi zijn.quote:Op vrijdag 13 december 2019 23:49 schreef Orwell het volgende:
[..]
laat 'r maar sneuvelen in de finale..
Ze liggen er wel heel vroeg in iedere avond, dat mag dan welquote:Op zaterdag 14 december 2019 07:31 schreef 5thencounter het volgende:
Tot 10u , 11u in de bedden blijven meuren is dus duidelijk verboden door Achter.. alleen LafKut en Duracell liggen nog….foei
Dom wief, lekker als 4de naar huis, dat verdien je.quote:
Haha prachtig geschreven you2quote:Op vrijdag 13 december 2019 22:35 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
![]()
aw ..lieff
we have to move on![]()
het waren jaren.. veul jaren
met elkaar.
sommige haakte af
verse mensons
rls tikkers,.lurkers. modjes
ze kwamen en gingen
thnxs FOK voor de mogelijkheid
en voor alle idiotes die zyn gaan hemelen
wiemisjoe.![]()
![]()
![]()
![]()
voor de zieken , zwakke , halfies. net niet durven
we will be Back
nee logisch alleen idioten laten zich zo behandelen door talpset hun regels en wetten inclusief wurg contracten sorry voor je dochter.quote:Op zaterdag 14 december 2019 06:37 schreef Flow3r het volgende:
Franny: zijn er nog helemaal geen mailtjes binnen gekomen?
Gerrit: nee, niemand wil naar de finale
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |