Je hebt een mooi kut weekend hahaquote:Op zondag 15 december 2019 18:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Maatje kleiner, 36, en ik zal het toejuichen.
Nou en jij een kutleven hahaquote:Op zondag 15 december 2019 18:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je hebt een mooi kut weekend haha
Huh hoezo datquote:Op zondag 15 december 2019 18:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je hebt een mooi kut weekend haha
Horloges zonder leren bandje zijn per definitie voor drugdealers of kinderen.quote:Op zondag 15 december 2019 18:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Over het algemeen beschouwd door de horlogekenners van deze planeet een van de meest stijlvolle horloges aller tijden en jij noemt het walgelijk.Typerend.
Oh. Ik volg ze alleen in Europa. Heb geen FOX.quote:
Successup... oh nee hahahaquote:Op zondag 15 december 2019 18:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Oh. Ik volg ze alleen in Europa. Heb geen FOX.
Ik draag er nu gelukkig een met alligatorleren bandquote:Op zondag 15 december 2019 18:57 schreef TTSS het volgende:
[..]
Horloges zonder leren bandje zijn per definitie voor drugdealers of kinderen.
Mag je gerust stellen hoor. Als ze er geen moer van bakken kijk ik ook niet.quote:Op zondag 15 december 2019 19:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Successup... oh nee hahaha
Man man manquote:Op zondag 15 december 2019 19:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Mag je gerust stellen hoor. Als ze er geen moer van bakken kijk ik ook niet.
Gast. Het leven is te kort om kut voetbal te kijken.quote:
Ok.quote:Op zondag 15 december 2019 19:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gast. Het leven is te kort om kut voetbal te kijken.
Zeg dat ik ongelijk heb vriendquote:
dat ik ongelijk heb vriendquote:Op zondag 15 december 2019 19:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zeg dat ik ongelijk heb vriend
Gezellig, ik doe mee. Waar meeten we?quote:Op zondag 15 december 2019 19:05 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Tijd om wat jodenmonumenten te bekladden
@cidiquote:Op zondag 15 december 2019 19:06 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Gezellig, ik doe mee. Waar meeten we?
Ik trek NU mijn broek aanquote:Op zondag 15 december 2019 19:05 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
(lol)quote:Op zondag 15 december 2019 19:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
dat ik ongelijk heb vriend
gezellig!quote:Op zondag 15 december 2019 19:05 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Aardig wat vuurwerk jaquote:Op zondag 15 december 2019 19:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
Was wel spektakel bij AZ laatst. Dak ging eraf.
Maak snel een grappige post over Enschede andersquote:
Zo doet mijn collega nietquote:Op zondag 15 december 2019 19:20 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Maak snel een grappige post over Enschede anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |