je valt wel vaker in herhalingquote:Op zondag 15 december 2019 19:31 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Heb al een week flashbacks na een rare trip
Wat is er precies aan de hand kameraadquote:
Heb al een week flashbacks na een rare tripquote:
Niemand haalt enig niveau.quote:Op zondag 15 december 2019 19:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat is er precies aan de hand kameraad
Ik ga nu niet lachen om je terwijl ik dat wel zou willen, ik wens mij niet te hechten aan jou.quote:Op zondag 15 december 2019 19:34 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Heb al een week flashbacks na een rare trip
Zeker aan het snuiven (lol)quote:
Dat is hoe het hoort hier.quote:
Verstandig maat.quote:Op zondag 15 december 2019 19:37 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik ga nu niet lachen om je terwijl ik dat wel zou willen, ik wens mij niet te hechten aan jou.
De wedstrijd van PSV begon op tijd dus hij heeft in ieder geval niet de zijlijn opgesnoven.quote:Op zondag 15 december 2019 19:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zeker aan het snuiven (lol)
[..]
Dat is hoe het hoort hier.
waarom niet?quote:Op zondag 15 december 2019 19:37 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik ga nu niet lachen om je terwijl ik dat wel zou willen, ik wens mij niet te hechten aan jou.
Omdat ik keer op keer het idee krijg dat jij je niet kunt hechten.quote:
Daar hebben ze eerder dat andere poeder nodig. Sfeerloze club man.quote:Op zondag 15 december 2019 19:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De wedstrijd van PSV begon op tijd dus hij heeft in ieder geval niet de zijlijn opgesnoven.
Ja dat zei mijn psycholoog ook van de weekquote:Op zondag 15 december 2019 19:42 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Omdat ik keer op keer het idee krijgt dat jij je niet kunt hechten.
Boeren hequote:Op zondag 15 december 2019 19:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Daar hebben ze eerder dat andere poeder nodig. Sfeerloze club man.
Ik gewoon netjes een bloemkoolschotelquote:Op zondag 15 december 2019 19:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zo ik heb net een bord patat met pindasaus op.
Jouw vrouw lijkt ook rechtstreeks uit de stal ontsnapt andersquote:
Jullie zouden echt een mooi stel zijn. Miss het beste fok stel van 2k20quote:Op zondag 15 december 2019 19:42 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Omdat ik keer op keer het idee krijg dat jij je niet kunt hechten.
Je blijft nogal hangen in eigen wereldbeeld, dus het hechten aan nieuwe dingen lijkt je moeilijk af te gaan.quote:
Doe geen fokkers meer.quote:Op zondag 15 december 2019 19:45 schreef Kiid het volgende:
[..]
Jullie zouden echt een mooi stel zijn. Miss het beste fok stel van 2k20
SOWtjesquote:Op zondag 15 december 2019 19:44 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Jouw vrouw lijkt ook rechtstreeks uit de stal ontsnapt anders
Ik sta voor alles openquote:Op zondag 15 december 2019 19:45 schreef Kiid het volgende:
[..]
Jullie zouden echt een mooi stel zijn. Miss het beste fok stel van 2k20
I know rightquote:Op zondag 15 december 2019 19:46 schreef Kiid het volgende:
[..]
Kon je niet bij mij stoppen ipv iemand anders. Dit is een beetje kut zo
Okequote:Op zondag 15 december 2019 19:49 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik hoop al op iemand anders eigenlijk.
BOEREEEEEquote:
Moeders zal trots op je zijn vriendquote:Op zondag 15 december 2019 19:44 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik gewoon netjes een bloemkoolschotel
Oja je bent geen optie he.quote:
Heb ik die danquote:Op zondag 15 december 2019 19:52 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Oja je bent geen optie he.
Beter flikker je je wens om een voorkeursbehandeling te krijgen over de reling
Wie dan? Is ze lekker?quote:Op zondag 15 december 2019 19:49 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik hoop al op iemand anders eigenlijk.
Had murp ff een dm gestuurd gister. Denk dat ze het vergeten zijn. Drukke periode nu natuurlijkquote:Op zondag 15 december 2019 19:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben je nou nog niet blauw?
Heb dat op elke foto wel dus jaquote:Op zondag 15 december 2019 19:55 schreef Kiid het volgende:
[..]
Mijn wens is om ooit 50 likes te krijgen op een foto. Wat is jouw wens
IT'S THE MOST WONDERFUL TIME OF THE YEARRRRRRRRRquote:Op zondag 15 december 2019 19:55 schreef Kiid het volgende:
[..]
Had murp ff een dm gestuurd gister. Denk dat ze het vergeten zijn. Drukke periode nu natuurlijk
Je beoordelingsvermogen werkt niet optimaal dusquote:
Als jij tevreden bent dan ben ik dat ook.quote:Op zondag 15 december 2019 19:58 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Je beoordelingsvermogen werkt niet optimaal dus
Akkoordquote:Op zondag 15 december 2019 20:00 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Als jij tevreden bent dan ben ik dat ook.
Beetje tegenstrijdig ditquote:Op zondag 15 december 2019 19:57 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Een vrouw uit R&P
Een mooie vrouw
Drm zouden wij een goede match zijn. Je vult me aanquote:Op zondag 15 december 2019 19:56 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Heb dat op elke foto wel dus ja
Ken je dat gevoel alsof je een arm is afgeruktquote:
Ja ik snap je nu helemaalquote:Op zondag 15 december 2019 20:12 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ken je dat gevoel alsof je een arm is afgerukt
Foto's zijn makkelijk te fakenquote:Op zondag 15 december 2019 20:07 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik heb haar toch gezien verdomme
Je hebt gelijkquote:Op zondag 15 december 2019 20:21 schreef scrupuleus het volgende:
Maar het verleden mag je niet hinderen.
Dan dm je toch, die R&P wijven zijn labiel afquote:
Ik geef het de tijd. App haar volgend jaar wel.quote:Op zondag 15 december 2019 20:37 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Dan dm je toch, die R&P wijven zijn labiel af
Als je te lang wacht verliest ze haar interessequote:Op zondag 15 december 2019 20:40 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik geef het de tijd. App haar volgend jaar wel.
We roeien allemaal met de riemen die we hebben.
Heeeeeej incel PUA gespot.quote:Op zondag 15 december 2019 20:40 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik geef het de tijd. App haar volgend jaar wel.
Daar ben ik te awesome voor.quote:Op zondag 15 december 2019 20:45 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Als je te lang wacht verliest ze haar interesse
Meeten wil ze nog niet, bang haarzelf te verliezen.quote:Op zondag 15 december 2019 20:48 schreef Kiid het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik zou simone ook graag weer zien mja
Hoe komt het dat jij me zo doorzietquote:Op zondag 15 december 2019 20:50 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Meeten wil ze nog niet, bang haarzelf te verliezen.
Dat heb je goed gezien, jij hoeft niet voor het einde van het jaar nog even snel langs Specsavers zodat je je brillentoeslag van de zorgverzekering kan cashen.quote:Op zondag 15 december 2019 20:49 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je brengt het alsof het een belediging is
Depay kan het EK vergeten.quote:Op zondag 15 december 2019 20:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
Net de Nürburgring over geraasd in de Ferrari 488 GTB in 7:45. Blijkt het record op 7:21.6 te staan godverdomme.
Hey vriend. Goed weekend gehad?quote:Op zondag 15 december 2019 20:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat heb je goed gezien, jij hoeft niet voor het einde van het jaar nog even snel langs Specsavers zodat je je brillentoeslag van de zorgverzekering kan cashen.
Al definitief ja? Nee toch?quote:Op zondag 15 december 2019 20:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Depay kan het EK vergeten.
Nog niet helemaal nee, maar ik ga er maar vanuit dat dit wel even gaat duren.quote:
Zou echt ontzettend kut zijn. Ik gun hem om te shinen op ekquote:Op zondag 15 december 2019 20:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nog niet helemaal nee, maar ik ga er maar vanuit dat dit wel even gaat duren.
Was lekker bezig ja.quote:Op zondag 15 december 2019 20:55 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Zou echt ontzettend kut zijn. Ik gun hem om te shinen op ek
Geen ideequote:Op zondag 15 december 2019 20:52 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Hoe komt het dat jij me zo doorziet
Jawel maar is gewoon zondequote:Op zondag 15 december 2019 20:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Psv komt er ook wel weer bovenop joh.
Ik ook niet, vriend en collegaquote:Op zondag 15 december 2019 20:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik snap er geen reet van dat dat hele team zo in elkaar gezakt is.
Dat is waar. Mijn bruine kijkers functioneren nog uitstekendquote:Op zondag 15 december 2019 20:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat heb je goed gezien, jij hoeft niet voor het einde van het jaar nog even snel langs Specsavers zodat je je brillentoeslag van de zorgverzekering kan cashen.
Huh hoezoquote:Op zondag 15 december 2019 20:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Depay kan het EK vergeten.
Hoop het echt. Jullie zouden een goede match zijnquote:Op zondag 15 december 2019 20:50 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Meeten wil ze nog niet, bang haarzelf te verliezen.
Ben je achteruit geredenquote:Op zondag 15 december 2019 20:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
Net de Nürburgring over geraasd in de Ferrari 488 GTB in 7:45. Blijkt het record op 7:21.6 te staan godverdomme.
Nee hèquote:Op zondag 15 december 2019 21:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vrees voor gescheurde kruisband.
Daar vrees ik niet voor hoorquote:Op zondag 15 december 2019 21:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vrees voor gescheurde kruisband.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |