Wie is dat in godsnaam?quote:Op maandag 6 januari 2020 19:47 schreef DuvelDuvel het volgende:
Ik vind de tafelheer juist een beetje irritant. Te aanwezig.
Een stand-up comedian. Volgens de Volkskrant het talent van 2020. Dus dan weet je het wel.quote:
Maar wel lekker divers, ik las in het npo topic dat ze dat wel goed vindt.quote:Op maandag 6 januari 2020 19:47 schreef DuvelDuvel het volgende:
Npo rtl neukt je binnenkort toch de moeder met reclamequote:Op maandag 6 januari 2020 19:51 schreef RensAjacied het volgende:
Keuzestress gaan we dit kijken of Jinek
Nou, als je de gasten bekijkt bij OP1 dan zou ik Jinek kiezen,quote:Op maandag 6 januari 2020 19:51 schreef RensAjacied het volgende:
Keuzestress gaan we dit kijken of Jinek
Jinek is ook kut las ikquote:Op maandag 6 januari 2020 19:53 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Nou, als je de gasten bekijkt bij OP1 dan zou ik Jinek kiezen,
Yep, dit is meer een RTL tafel met die B artiesten.quote:Op maandag 6 januari 2020 19:53 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Jinek is ook kut las ik
Maar slechte opening ja jeetje de npo bakt er echt niks van de laatste tijd
Ja nogalquote:Op maandag 6 januari 2020 19:54 schreef NoCigar het volgende:
Hij wordt een beetje bevoogdend behandeld door Giovanca.
Die jongen doet het leuk niks mis mee.quote:Op maandag 6 januari 2020 19:47 schreef DuvelDuvel het volgende:
quote:Op maandag 6 januari 2020 19:57 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Die jongen doet het leuk niks mis mee.
Ja lijk mij leuk ga misschien zaterdag kijken. Natuurlijk na WIDM en Moltalk.quote:Op maandag 6 januari 2020 19:45 schreef Martinello het volgende:
Moussaid, gaat op zaterdag een cultureel showtje doen.
Zal wel van hem af moeten komen, de mede presentatrice heeft niet veel te melden volgens mij.quote:Op maandag 6 januari 2020 19:58 schreef NoCigar het volgende:
Die Schimmelpenninck is helemaal niet rechts: linkerkant D'66 schat ik, bijveel onderwerpen.
Welmoed is iedere morgen te zien op NPO 1 bij WNL .quote:Op maandag 6 januari 2020 20:00 schreef Pedroso het volgende:
Zal wel van hem af moeten komen, de mede presentatrice heeft niet veel te melden volgens mij.
Dat doet ze wel goed vind ik, soms ook best pittige vragen.quote:Op maandag 6 januari 2020 20:03 schreef Haaibaaike het volgende:
Wielmoer is elke orgen te z
[..]
welmoed is iedere morgen te zien op NPO 1 bij WNL .
Dat klopt ze doet het goed.quote:Op maandag 6 januari 2020 20:04 schreef maxi-mus het volgende:
Dat doet ze wel goed vind ik, soms ook best pittige vragen.
Mwahh, hij weet volgens mij zelf ook wel dat hij druk kan zijn! (Als je dat bedoelt!)quote:
Gastquote:Op dinsdag 7 januari 2020 19:29 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat is deze ouwe doos langdradig....
Totaal niet... ik hang aan haar lippen! (Matthijs leidt ook goed!)quote:Op dinsdag 7 januari 2020 19:29 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat? Omdat het een triest onderwerp is mag je niet zeggen dat ze veel te lang van stof is?quote:
Ze is 97, ze praat niet zo vaak Nederlands meer, zit over Ravensbruck te vertellen en dan zeiken over lAngDrAdiG. Idioot.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 19:33 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wat? Omdat het een triest onderwerp is mag je niet zeggen dat ze veel te lang van stof is?
Oeh, een verschrikkelijk verhaal over de holocaust kan inderdaad nooit langdradig zijn, laat staan dat je dat mag zeggen!quote:Op dinsdag 7 januari 2020 19:35 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ze is 97, ze praat niet zo vaak Nederlands meer, zit over Ravensbruck te vertellen en dan zeiken over lAngDrAdiG. Idioot.
Niemand verbiedt je toch om je mening te geven joh mallootquote:Op dinsdag 7 januari 2020 19:36 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Oeh, een verschrikkelijk verhaal over de holocaust kan inderdaad nooit langdradig zijn, laat staan dat je dat mag zeggen!
Subtieler kan ook....quote:Op dinsdag 7 januari 2020 19:29 schreef Tomatenboer het volgende:
Het is gewoon debiel om je daar op te focussen als je naar haar verhaal luistert. Maar wees vooral zo zuur.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 19:36 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Oeh, een verschrikkelijk verhaal over de holocaust kan inderdaad nooit langdradig zijn, laat staan dat je dat mag zeggen!
Hou je bek naziquote:Op dinsdag 7 januari 2020 19:36 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ja, ik luister naar haar verhaal, daarom stoort het mij juist dat ze te veel onnodig uitwijdt over allerlei bijzaken die er niet toe doen en het dan zo lang duurt om tot de kern te komen.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 19:40 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het is gewoon debiel om je daar op te focussen als je naar haar verhaal luistert. Maar wees vooral zo zuur.
Nogmaals, een 97-jarige vrouw die al heel lang in Londen woont. Mag het?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 19:42 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ja, ik luister naar haar verhaal, daarom stoort het mij juist dat ze te veel onnodig uitwijdt over allerlei bijzaken die er niet toe doen en het dan zo lang duurt om tot de kern te komen.
Jaquote:Op dinsdag 7 januari 2020 19:48 schreef RamboDirk het volgende:
Schakel net in, gaat dit over Marco von Basten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |